Процедура закупівлі оголошена 29.04.2021 18:59. Дата останніх змін - 30.07.2021 16:08
Послуги з капітального ремонту силових трансформаторів: ТДТНЖ-40000/150/35/27,5, У1 Т1 ТП «Кам'яний Міст» та ТДТНЖ-40000/150/35/27,5, У1 Т2 ТП «Кам'яний Міст» (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-04-29-005382-a | |
| ID | 8b3dc8ef8c22438daf6866db87d44da6 |
Очікувана вартість закупівлі
3`996`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`996`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 19`980.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 40`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
29.04.21
Період уточнень
до 31.05.21
Період оскаржень
до 06.06.21
Подання пропозицій
до 10.06.21
Прекваліфікація
з 10.06.2021
Оскарження прекваліфікації
до 08.07.2021
Аукціон
08.07.21
Кваліфікація переможця
з 08.07.21
Пропозиції розглянуті
15.07.21
Завершена
30.07.21
11.05.2021, 12:11
Щодо надання листа провідної організації
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 5.8 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання скан-копії листа від АТ «Український науково-дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» про можливість застосування запропонованого типу вводу на трансформаторах типу ТДТНЖ-40000/150/35/27,5 без зміни його конструкції.
Просимо узгодити можливість надання відповідного листа про можливість застосування запропонованого типу вводу на трансформаторах типу ТДТНЖ-40000/150/35/27,5 без зміни його конструкції від не менш кваліфікованої організації з ремонту(реконструкції), діагностики та оцінки технічного стану трансформаторного обладнання, а саме ТОВ «Науково-інженерний центр «ЗТЗ-Сервіс», та підтвердити, що це не буде причиною для усунення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам ДКТ
Просимо узгодити можливість надання відповідного листа про можливість застосування запропонованого типу вводу на трансформаторах типу ТДТНЖ-40000/150/35/27,5 без зміни його конструкції від не менш кваліфікованої організації з ремонту(реконструкції), діагностики та оцінки технічного стану трансформаторного обладнання, а саме ТОВ «Науково-інженерний центр «ЗТЗ-Сервіс», та підтвердити, що це не буде причиною для усунення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам ДКТ
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.05.2021, 11:49)
АТ «Український науково-дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» основний вид діяльності якого «27.11 Виробництво електродвигунів, генераторів і трансформаторів» є проектувальником-конструктором трансформаторів типу ТДТНЖ та має конструкторську і технологічну документацію, що дає змогу надання висновку щодо застосування запропонованого типу вводу.
ТОВ «Науково-інженерний центр «ЗТЗ-Сервіс» не є розробником, конструктором трансформаторів типу ТДТНЖ, а є організацією з ремонту (реконструкції), діагностики та оцінки технічного стану трансформаторного обладнання, що підтверджується основним видом діяльності «33.20 Монтаж промышленной техники и оборудования», що не дає змоги надання висновку щодо застосування запропонованого типу вводу.
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
ТОВ «Науково-інженерний центр «ЗТЗ-Сервіс» не є розробником, конструктором трансформаторів типу ТДТНЖ, а є організацією з ремонту (реконструкції), діагностики та оцінки технічного стану трансформаторного обладнання, що підтверджується основним видом діяльності «33.20 Монтаж промышленной техники и оборудования», що не дає змоги надання висновку щодо застосування запропонованого типу вводу.
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
11.05.2021, 12:12
Щодо надання проекту заміни вводів
Загальне запитання щодо оголошення
Тендерною документацією на закупівлю послуг з капітального ремонту силових трансформаторів не передбачено надання проекту заміни вводів, розробленого заводом-виробником трансформатора або провідною організацією України з ремонту (реконструкції), діагностики та оцінки технічного стану трансформаторного обладнання та проекту виконання робіт.
Просимо надати роз’яснення, чи потрібно надання вищезазначеного проекту у складі тендерної пропозиції? Якщо так, то на якому етапі проведення закупівлі?
Просимо надати роз’яснення, чи потрібно надання вищезазначеного проекту у складі тендерної пропозиції? Якщо так, то на якому етапі проведення закупівлі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2021, 17:51)
Тендерною документацією на закупівлю послуг з капітального ремонту силових трансформаторів не передбачено надання проекту заміни вводів.
11.05.2021, 12:13
Строк надання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 4.4 Розділ 1. Загальні положення передбачений строк надання послуг (поставки товарів, виконання робіт) - до 01.11.2021 р. Запланована дата аукціону - 06.07.2021р. Звертаємо Вашу увагу, що високовольтні вводи, що плануються до заміни, мають певний строк виготовлення та доставки (4-5 місяців), тож строк надання послуг не виявляється можливим до виконання для Учасників торгів, що пропонують нове устаткування, виключно для потреб Замовника торгів.
Спираючись на принципи відсутності дискримінаційних вимог торгів та прозорої конкуренції, а також з огляду на строки, що потрібні на проведення закупівлі, заключення договору, виготовлення та постачання товару, та надання послуг просимо внести зміни до тендерної документації та перенести строк надання послуг до 24.12.2021 р.
Спираючись на принципи відсутності дискримінаційних вимог торгів та прозорої конкуренції, а також з огляду на строки, що потрібні на проведення закупівлі, заключення договору, виготовлення та постачання товару, та надання послуг просимо внести зміни до тендерної документації та перенести строк надання послуг до 24.12.2021 р.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2021, 17:49)
Замовник планує внесення змін до тендерної документації.
13.05.2021, 13:00
Щодо документу про створення об’єднання
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 5.2.1 Кваліфікаційні критерії Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено: «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації та якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.»
Просимо надати роз’яснення стосовно документа, який необхідно надати для підтвердження створення об’єднання учасників (договір про намір, договір про спільну діяльність, тощо)
Просимо надати роз’яснення стосовно документа, який необхідно надати для підтвердження створення об’єднання учасників (договір про намір, договір про спільну діяльність, тощо)
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2021, 12:52)
Відповідно до частини 5 статті 16 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон), якщо в закупівлі братиме участь об’єднання учасників, підтверджувати відповідність кваліфікаційним критеріям потрібно з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, об’єднання учасників, наприклад консорціум, на виконання кваліфікаційних критеріїв може подавати документи господарської діяльності юридичних осіб, які входять до його складу.
Підтвердні документи
Якщо тендерну пропозицію подає об’єднання учасників, до неї воно обов’язково має включити документ про створення такого об’єднання.
Де про це подивитися:
ч. 10 ст. 26 Закону про публічні закупівлі
Державну реєстрацію об’єднань учасників (об’єднань підприємств) регулюють:
стаття 58 ГК;
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV.
Створення об’єднання учасників (об’єднань підприємств) підтверджують такі документи:
рішення про утворення об’єднання та статут;
установчий договір та/або статут;
засновницький договір та/або статут;
статут.
Створення об’єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи підтверджують:
договір про спільну діяльність;
рішення засновників об’єднання, оформлене відповідно до законодавства іноземної держави;
виписка з торговельного (банківського) реєстру країни, де іноземний суб’єкт господарської діяльності має офіційно зареєстровану контору;
довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок подавця.
Документом про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації (представництва) на території України є:
Де про це подивитися:
ч. 4 ст. 121 ГК
свідоцтво про реєстрацію представництва, видане центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики, — для представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-XII;
документ, виданий уповноваженим органом державної влади України, що засвідчує реєстрацію, акредитацію, створення, отримання згоди, дозволу тощо на функціонування відокремленого підрозділу нерезидента на території України, — для інших відокремлених підрозділів нерезидентів.
За законом кваліфікацію об’єднання учасників замовник проводить на підставі узагальненої інформації. За статтею 17 - щодо юридичної особи об’єднання учасників повністю та узагальнено щодо всіх юридичних осіб, які входять до такого об’єднання учасників.
За статтею 17 Закону про публічні закупівлі перевіряти всіх юридичних осіб, які входять безпосередньо до об’єднання учасників. Такий висновок базується на аналогії закону.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
У разі якщо встановлено кваліфікаційний критерій , як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження цього кваліфікаційного критерію для об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема перелік інформації, що зазначається в довідці та копії документів, що вимагаються Замовником .
Отже, об’єднання учасників, наприклад консорціум, на виконання кваліфікаційних критеріїв може подавати документи господарської діяльності юридичних осіб, які входять до його складу.
Підтвердні документи
Якщо тендерну пропозицію подає об’єднання учасників, до неї воно обов’язково має включити документ про створення такого об’єднання.
Де про це подивитися:
ч. 10 ст. 26 Закону про публічні закупівлі
Державну реєстрацію об’єднань учасників (об’єднань підприємств) регулюють:
стаття 58 ГК;
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV.
Створення об’єднання учасників (об’єднань підприємств) підтверджують такі документи:
рішення про утворення об’єднання та статут;
установчий договір та/або статут;
засновницький договір та/або статут;
статут.
Створення об’єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи підтверджують:
договір про спільну діяльність;
рішення засновників об’єднання, оформлене відповідно до законодавства іноземної держави;
виписка з торговельного (банківського) реєстру країни, де іноземний суб’єкт господарської діяльності має офіційно зареєстровану контору;
довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок подавця.
Документом про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації (представництва) на території України є:
Де про це подивитися:
ч. 4 ст. 121 ГК
свідоцтво про реєстрацію представництва, видане центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики, — для представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-XII;
документ, виданий уповноваженим органом державної влади України, що засвідчує реєстрацію, акредитацію, створення, отримання згоди, дозволу тощо на функціонування відокремленого підрозділу нерезидента на території України, — для інших відокремлених підрозділів нерезидентів.
За законом кваліфікацію об’єднання учасників замовник проводить на підставі узагальненої інформації. За статтею 17 - щодо юридичної особи об’єднання учасників повністю та узагальнено щодо всіх юридичних осіб, які входять до такого об’єднання учасників.
За статтею 17 Закону про публічні закупівлі перевіряти всіх юридичних осіб, які входять безпосередньо до об’єднання учасників. Такий висновок базується на аналогії закону.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
У разі якщо встановлено кваліфікаційний критерій , як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження цього кваліфікаційного критерію для об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема перелік інформації, що зазначається в довідці та копії документів, що вимагаються Замовником .