Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.04.2021 14:03. Дата останніх змін - 17.05.2021 08:47

Стиснений природний газ (метан) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-003766-a  
ID 287783fe27e240979955d9bf0adb1a35  
Очікувана вартість закупівлі
990`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"  
Очікувана вартість закупівлі 990`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 9`900.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
23.04.21
Період уточнень
до 29.04.21
Подання пропозицій
до 07.05.21
Кваліфікація переможця
з 07.05.21
Пропозиції розглянуті
з 07.05.21
Завершена
17.05.21
27.04.2021, 08:14
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог замовника, викладених у документації до спрощеної закупівлі , Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність власної або орендованої (автозаправної станції) АЗС із зазначенням повної адреси їх місцезнаходження та підстав користування в радіусі не більше 1 км від місця знаходження підприємства Замовника.
Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною (дискримінація за територіальним принципом), оскільки крім АГНКС «Фактор» у визначених замовником територіальних межах не знаходиться жодної АГНКС інших власників.
Вважаємо, що вимоги замовника, визначені в тендерній документації прописані виключно під одного учасника, та є дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, та унеможливлює прийняти участь на рівних умовах.
Встановлення замовником територіальних меж, у тендерній документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС щонайменше двох потенційних учасників, що наддасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Аналогічної думки з цього питання додержується і Антимонопольний комітет України, який надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.04.2020 №128-29/08-5961, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У АМКУ наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Крім того, встановлені в тендерній документації вимоги повинні забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедур закупівель. Так, замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, але зазвичай, у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб’єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають відповідати, як і обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Оскільки вимога щодо розташуванням АГНКС в м. Тернопіль, в радіусі не більше 1 км від місця знаходження підприємства Замовника суперечить принципам здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника визначити в тендерній документації вимоги до розташування АГНКС потенційних учасників таким чином щоб визначені вимоги відповідали, як обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечували можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2021, 08:42)

Доброго дня. Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Проведення спрощених закупівель не передбачає розроблення чи оприлюднення тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації є безпідставним, оскільки під час проведення спрощених закупівель оформляється Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього.
Участь в спрощеній закупівлі не може передбачати дотримання вимог тендерної документації.
Вимоги до учасників спрощеної закупівлі замовник визначає виходячи з особливостей предмету закупівлі.
27.04.2021, 08:29
строки оплати
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 2.2. проекту договору передбачено, що розрахунки проводяться шляхом оплати 100% вартості партії поставленого товару протягом 120-ти робочих днів з дня поставки партії товару (тобто близько 150 календарних днів, враховуючи місяць отримання Товару).
При цьому пунктом 2.3. проекту договору встановлено, що Замовник залишає за собою право здійснювати авансові платежі за цим Договором на власний розсуд.
Слід зазначити, що така регламентація строку оплати за Товар суперечить принципам відкритості та прозорості, встановлених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому що дозволяє Замовнику оплачувати Товар «не бажаному постачальнику» через півроку, а «бажаному постачальнику» проводити попередню оплату та мати право отримувати Товар у такого постачальника тільки на суму здійсненої попередньої оплати.
Враховуючи вищезазначене пропонуємо виключити пункт 2.3. з проекту договору та зменшити строк оплати Товару до 30 календарних днів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2021, 09:06)

Доброго дня. Звертаємо вашу увагу на те, що приймати участь у спрощеній закупівлі можуть усі зацікавлені постачальники.
Розглянувши вашу пропозицію також повідомляємо про таке. Умови розділу 2 проекту Договору обумовлені насамперед тим, що ВАТ «Тернопільобленерго» є енергетичною компанією, яка здійснює ліцензовану діяльність з розподілу електричної енергії на території Тернопільської області, обслуговує побутових споживачів та промислові підприємства, забезпечує сталу роботу електромереж в межах всієї території Тернопільської області, що пов’язано з постійною необхідністю доставки персоналу та обладнання і матеріалів до відповідної ділянки електричних мереж.
Для забезпечення оперативного реагування, ліквідації пошкоджень мереж та їх профілактики, транспорт товариства повинен бути безперервно забезпечений газом відповідної марки та якості в повному обсязі, незважаючи на фінансові труднощі, які можуть виникати у товариства протягом року.
28.04.2021, 09:02
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Виходячі з вашої відповіді, робимо висновок, що у документації до спрощеної закупівлі можна зазначати дискримінаційні вимоги а у разі відкритих торгів ні?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2021, 08:35)
Доброго дня. Вимоги до учасників спрощеної закупівлі замовник визначає виходячи з особливостей предмету закупівлі.
28.04.2021, 10:19
місце заправки автомобілів
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаємо! На основі проведеного аналізу, зазначаємо, що Замовник протягом декількох останніх років, значну кількість заправок своїх автомобілів стисненим природним газом здійснював у м. Чортків. Проте цей факт не було враховано у документації до спрощеної закупівлі, та вимог щодо наявності АГНКС у м. Чортків Замовником не зазначено. Натомість, зазначена дискримінаційна вимога про наявність власної або орендованої (автозаправної станції) АЗС радіусі не більше 1 км від місця знаходження підприємства Замовника.
З огляду на викладене вище, у разі якщо все ж таки Замовник планує надалі здійснювати заправлення своїх автомобілів стисненим природним газом у м. Чортків, то можливо варто врахувати цей факт у документації до спрощеної закупівлі та внести відповідні зміни де буде зазначена вимога щодо наявності власних або орендованих АГНКС у м. Чортків?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2021, 08:35)
Добрий день. Зазначена умова вказана у зв’язку з місцем розташування виробничої бази за адресою м. Тернопіль вул.. Енергетична, 2, для оперативного забезпечення пальним автотранспорту при здійсненні обслуговування об’єктів, в тому числі оперативної ліквідації та оперативного виконання відновюваних робіт за участю автомобілів, які працюють на вказаному виді палива.
28.04.2021, 10:23
пропозиція
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Відповідно до проведення процедури відкритих торгів хочемо зауважити, що ціна на товар стиснений природний газ, який реалізується безпосередньо на газових станціях, може змінюватись (як у бік збільшення так і у бік зменшення) або залишатися на тому ж рівні, відповідно до проведення торгів на Товарній біржі «Українська енергетична біржа», яка є, на сьогоднішній день, єдиним джерелом формування ринкових цін на природний газ.
У зв’язку з нестабільною ситуацією на ринку природного газу, на сьогоднішній день, неможливо здійснити прогнозований розрахунок вартості стисненого природного газу за м3, на наступний місяць, до моменту закупівлі сировини. Відповідно до потреб, Продавець проводить закупівлю природного газу, як сировини для виготовлення товару - стисненого природного газу. Остаточна роздрібна ціна на товар стиснений природний газ, що реалізується безпосередньо на АГНКС, залежить від сезонної закупівельної вартості сировини, тарифів на транспортування газу, торгових націнок компаній-постачальників та включає в себе усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі податку на додану вартість, та є фіксованою для всіх споживачів. На основі закупівлі природного газу (сировини) на травень, розрахунковий рівень цін за один куб.м. стисненого природного газу (продукції) у роздрібній торгівлі на ринку України, для споживачів на наступний місяць (у якому відбудеться аукціон), може складати близько 19,00 грн./куб.м.
Зазначаємо, що укладення договору, за умови збільшення роздрібної ціни на АГНКС Постачальників, на час проведення аукціону та очікуваній вартості, визначеній Замовником для даної закупівлі, призведе до порушення вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про захист економічної конкуренції», згідно якого встановлення Постачальником різних цін до рівнозначних угод, для різних суб’єктів господарювання повинно мати економічне обґрунтування та не дає можливості для відпуску стисненого природного газу Замовнику за цінами, нижчими за ті, що діють безпосередньо на газових станціях та Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Продукцію, оскільки різниця може перевищити дозволені 10% від вартості.
Пропонуємо Замовнику, з метою економії часу, на проведення повторних процедур, створення середовища добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель та можливості для участі більшого кола учасників закупівлі, переглянути очікувану вартість закупівлі та привести ціну за одиницю у відповідність до ринкової, та визначити її не менше 19,98 грн/куб.м.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2021, 08:36)


Доброго дня. Розглянувши вашу пропозицію також повідомляємо про таке. Умови обумовлені насамперед тим, щоб в подальшому підприємство уникнуло фінансових труднощів.
Замовник при розрахунку очікуваної вартості відштовхується від ситуації, яка склалася на ринку паливно-мастильних матеріалів, на дату подання оголошення про спрощену закупівлю і повинен виконувати вимоги закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримуватися витрат затверджених державним регулятором, який регулює розподіл електричної енергії.
29.04.2021, 08:47
пропозиція
Загальне запитання щодо оголошення
Хочемо, ще раз, зауважити на ризиках у випадку збільшення ціни на АГНКС Постачальників, на час проведення аукціону та очікуваній вартості 16,40 грн/куб.м., визначеній Замовником для даної закупівлі. В першу чергу, така ситуація призведе до порушення вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про захист економічної конкуренції», згідно якого встановлення Постачальником різних цін до рівнозначних угод, для різних суб’єктів господарювання повинно мати економічне обґрунтування та не дає можливості для відпуску стисненого природного газу Замовнику за цінами, нижчими за ті, що діють безпосередньо на газових станціях. Тобто, Замовник буде мати можливість заключити договір з переможцем процедури, а Постачальник не зможе виконати умови за договором. Також відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», згідно пункту 5 статті 41 у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Продукцію, оскільки різниця може перевищити дозволені 10% від вартості.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2021, 08:56)
Детально розглянувши вашу пропозицію, ще раз повідомляємо про таке. Умови обумовлені насамперед тим, щоб в подальшому підприємство уникнуло фінансових труднощів.
Замовник при розрахунку очікуваної вартості відштовхується від ситуації, яка склалася на ринку паливно-мастильних матеріалів, на дату подання оголошення про спрощену закупівлю і повинен виконувати вимоги закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримуватися витрат затверджених державним регулятором, який регулює розподіл електричної енергії.