Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.04.2021 14:23. Дата останніх змін - 15.04.2021 10:53

45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) у комунальному закладі освіти «Варварівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – Центр позашкільної освіти» Юр’ївської селищної ради за адресою: вул. Артамонова, 16, с. Варварівка, Юр’ївського району, Дніпропетровської області) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-005725-a  
ID 0fd6e167892f40489ceb69aba933ccad  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-04-09-005558-a  
Очікувана вартість закупівлі
574`271.58 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області  
Очікувана вартість закупівлі 574`271.58 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`742.72 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
09.04.21
Період уточнень
до 15.04.21
Подання пропозицій
до 26.04.21
Торги відмінено
15.04.21
13.04.2021, 09:39. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a1
Вимоги до замовника
Видалення з ТД будівельної ліцензії
Шановний замовнику. в додатку №2, п. 5. розділу 1. Ви вимагаєте надати ліцензії та дозволи на ведення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (ліцензія ДСНС, будівельна ліцензія) - В зв’язку з набуттям чинності з 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряд нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інших Постанов Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, вимагаємо виключити з документації закупівлі вимогу щодо надання Учасником ліцензії на виконання будівельних робіт як таку, що не має правових підстав та носить дискримінаційний часовий аспект (виконати її можуть лише ті учасники, що отримали ліцензію до введення в дію зазначених Постанов). Шановний замовнику учасник не мусить надавати будь-яких пояснень та довідок з приводу Ваших незаконних вимог, на підставі вищевикладеного вимагаємо у Вас видалити дану вимогу з тендерної документації в додатку №2, п. 5. розділу 1.
Шановний учаснику!
Для будівництва об'єктів СС1 отримання ліцензії не вимагається. Як ви, напевне, знаєте, школа належить до класу СС2, а для здійснення будівельних робіт щодо об’єктів СС2 або СС3 ліцензія необхідна. Замовник розуміє, що не всі учасники могли отримати ліцензію до моменту відміни видачі ліцензій, тому учасники можуть керуватися наступним: Закон України «Про публічні закупівлі», ст. 23 ч. 6: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
Тобто у разі, коли учасник не може надати ліцензію, яку цілком законно вимагає замовник, до пропозиції учасника має додаватися обґрунтування неможливості надання такої ліцензії з причин, які не залежать від учасника. Крім того, учасники можуть залучати субпідрядні організації, які мають будівельну ліцензію.
Зважаючи на вищевказане, вимога не є незаконною та не буде виключена з тендерної документації.
Відповідь замовника: 13.04.2021 13:58
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
13.04.2021 13:58
13.04.2021, 16:51. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a2
Вимоги до замовника
відсутність експертизи з питань пожежної безпеки
У складі тендерної документації організатором завантажено копію експертного звіту щодо кошторисної частини проекту за формою додатку В ДСТУ 8907:2019. Тобто експертом з кошторисної частини перевірено правильність застосування кошторисних норм та правил складання кошторисної докумнтації. Відповідно до повноважень експерта-кошторисника передбачених «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників» Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Зміна № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» НЕ НАЛЕЖИТЬ контроль за дотримання норм проектування з питань пожежної безпеки. Повноваження щодо контролю норм та правил з питань пожежної безпеки належать експерту будівельному з пожежної і техногенної безпеки! Оскільки предметом заккупівлі є монтування систем протипожежного захисту (саме протипожежного, а не кошторисного або протикошторисного), то під час експертизи згідно п. 4.2 ДСТУ 8907:2019 експерт з питань пожежної і техногенної безпеки повинен був перевірити якість проекту шляхом пошуку відхилень від мисог Законодлавства України, будівельних норм, правил, стандартів (правильності побудови СПЗ, підбору обладнання, повноти функціонування тощо) - ЧОГО НЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО! Отже НІКИМ не перевірено дотримання протипожежних норм проектування, що зі 100% ймовірністю робить систему протипожежного захисту не працездатною, неправильно змонтованою та такою що не виконуватиме функцій щодо захисту людей та дітей у випадку пожежі. ТАКИМ ЧИНОМ ВИТРАТА БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ Є МАРНОЮ! До того ж відповідно до вимог пункту 5 «Порядку затвердження проектів на будівництво та проведення їх експертизи» затвердженого ПКМУ №560 від 11.05.2011 р. затвердження проектно-кошторисної документації відбувається після проведення експертизи - тобто кошторисна частина піддана експертизі, а проектна (креслення, розрахунки, специфікації тощо) не піддані експертизі. Функція отримання експертних звітів покладена на Замовників - отже на організатора закупівлі. Одночасно унеможливнено монтування СПЗ (реалізація умов закупівлі), оскільки пунктами 13, 17, 21, 25 "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг та робіт протипожежного призначення" ПКМУ №852 передбачено виконання монтувальних робіт по затвердженій ПРОЕКТНІЙ (не кошторисній!) документації - отже здійснити правильний монтаж не є можливим! На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО додати до тендерної документації позитивний експертний звіт (звіт експертної оцінки) з питань пожежної безпеки, що підписаний експертом будівельним з пожежної і техногенної безпеки.
Шановний учаснику. Згідно Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 в п. 4.9 зазначено, що експертна оцінка проводиться за бажанням замовника. Звіт експертної оцінки з питань пожежної безпеки не є обов'язковим.
Відповідь замовника: 14.04.2021 14:49
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.04.2021 14:49
13.04.2021, 17:18. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a3
Вимоги до замовника
неправомірність вимог щодо дозволів та будівельної ліцензії
Вимога стосовно пункту 5 додатку №2 ТД: пунктом 5 додатку №2 ТД вимагається «5. Ліцензії та дозволи на ведення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (ліцензія ДСНС, будівельна ліцензія).», що є завідомо протиправними з наступних причин:
1) відповідно до пунктом 13 частини 1 статті 7 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" передбачено «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;». Вказаний перелік є додатком до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 р. згідно пункту 2 якого передбачено «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.» - що є предметом закупівлі;
2) вимога щодо дозволів суперечить вимогам частини 2 статті 2 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» оскільки для робіт та послуг протипожежного призначення передбачено отримання ліценції відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» - про що указано у пункті 1 цієї вимоги;
3) згідно положень Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. № 1190 з додатку до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 р. видалено сумнівну примітку щодо можливості здійснення робіт та послуг протипожежного призначення за будівельною ліцензією. Отже положення пункту 5 додатку №2 ТД містять завідомо протиправні положення, що підлягають видаленню!
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО видалити з пункту 5 додату №2 Тендерної документації наступні фрази (словосполучення): «та дозволи на ведення господарської діяльності» та «будівельна ліцензія».
Шановний учаснику! Для будівництва об'єктів СС1 отримання ліцензії не вимагається. Як ви, напевне, знаєте, школа належить до класу СС2, а для здійснення будівельних робіт щодо об’єктів СС2 або СС3 ліцензія необхідна. Замовник розуміє, що не всі учасники могли отримати ліцензію до моменту відміни видачі ліцензій, тому учасники можуть керуватися наступним: Закон України «Про публічні закупівлі», ст. 23 ч. 6: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.» Тобто у разі, коли учасник не може надати ліцензію, яку цілком законно вимагає замовник, до пропозиції учасника має додаватися обґрунтування неможливості надання такої ліцензії з причин, які не залежать від учасника. Крім того, учасники можуть залучати субпідрядні організації, які мають будівельну ліцензію. Зважаючи на вищевказане, вимога не є незаконною та не буде виключена з тендерної документації.
Відповідь замовника: 14.04.2021 08:56
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.04.2021 08:56
14.04.2021, 10:41. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a4
Вимоги до замовника
щодо продовження протиправної поведінки шляхом надання неправомірної відповіді 14.04.2021 08:56
13.04.2021 року нами подано Вмиогу щодо усунення протиправних вимог викладених у Тендерній документації, а саме у пункті 5 додатку №2 "«5. Ліцензії та дозволи на ведення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (ліцензія ДСНС, будівельна ліцензія).»". У Вимозі детально описано безпідставність та протиправність таких вимог у ТД. 14.04.2021 08:56 організатором надано протиправну відповідь у якій організатор викривляє факти та предмет закупівлі:
1) організатор стверджує, що предметом закупівлі є будівництво (капітальний ремонт є різновидом будівництва згідно статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності») школи класу наслідків СС2, що є брехнею! Оскільки предметом закупівлі згідно його назви є «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) у комунальному закладі освіти «Варварівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – Центр позашкільної освіти» Юр’ївської селищної ради за адресою: вул. Артамонова, 16, с. Варварівка, Юр’ївського району, Дніпропетровської області». А ніяк не будівництво школи!
2) твердження організатора про будівництво школи СС2 не має ЖОДНОГО відношення ні до СПЗ, ні до будівництва взагалі!!! СПЗ не є ані будинком, ані будівлею, ані спорудою, ані лінійним об’єктом інженерної інфраструктури! Так само монтування СПЗ не є будівництвом згідно визначення статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» згідно якої «будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва». Відповідно до визначень пункту 3.15 ДБН В.2.5-56:2014 СПЗ є «Комплекс технічних засобів, що змонтований на об’єкті, призначений для виявлення, локалiзування та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі», а згідно пункту 4.1.9 ДСТУ 2273:2006 «установка пожежної сигналізації - Комплекс технічних засобів, призначений для виявлення ознак горіння, формування сигналів про виникнення пожежі та технічний стан цих засобів, а також для передавання сигналів на інші виконавчі пристрої без втручання людини», те саме згідно 4 «Правил з пожежного спостерігання» затверджені Наказом МВСУ№349 від 30.03.2015 Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365 «СПЗ - комплекс технічних засобів, що змонтований на об’єкті, призначений для виявлення, локалізації та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі». Разом з цим у Вимозі від 13.04.2021 року організатору вказано на той факт, що відповідно до змін внесених до ПКМУ №852 від 23.11.2016 р. Постановою Кабінету Міністрів України № 1190 від 2 грудня 2020 р. з додатку до ПКМУ №852 видалено суперечну примітку в якій йшла мова про будівельну ліцензію. Тобто з 02 грудня 2020 року усунуто суперечність з пунктом 13 статті 7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» - тобто роботи та послуги протипожежного призначення здійснюються ВИКЛЮЧНО за ліцензією на роботи та послуги протипожежного призначення виданою ДСНС!
3) також у Вимозі від 13.04.2021 року обгрунтовано порушення чинного Законодавства України щодо вимагання у учасників дозвільних документів, що суперечить частини 2 статті 2 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» оскільки для робіт та послуг протипожежного призначення передбачено отримання ліценції відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» - про що указано у пункті 1 цієї вимоги!
Вказані порушення Законодавства України підривають основи правового порядку в Україні передбачені статтями 8 та 19 Конституції України та має ознаки кримінальних правопорушень!
На підставі вищевикладеного ще раз ВИМАГАЄМО від організатора усунути шляхом видалення з Тендерної документації протиправних вимог пункту 5 додатку №2. У разі продовження протиправної поведінки ми будемо змушені звернутись до АМКУ та правоохоронних органів для притягнення до відповідальності!!!
Шановний учаснику. Переглянувши, Вашу вимогу повідомляємо наступне, що вимога щодо будівельної ліцензії була видалена, так як, дійсно було вказано помилково неправильний клас стосовно об'єкта будівництва. При виявлені невідповідності було внесено зміни до оголошення про спрощену закупівлю в новій редакції та продовжено строк для подання пропозицій учасниками на 2 робочих дні.
Відповідь замовника: 14.04.2021 13:05
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.04.2021 13:05
14.04.2021, 13:05. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a5
Вимоги до замовника
щодо завідомо неправдивих відповідей організатора 14.04.2021 12:39:27 та 12:30:54
на запитання учасника щодо протизаконності положень пункту 5 додатку №2 ТД, організатором двічі надано завідомо неправдиву відповідь 14.04.2021 12:39:27 та 12:30:54 начібто протизаконну вимогу видалено. Але ТД залишилась без змін, протизаконні вимоги не видалені станом на 13:05 год. 14.04.2021 р.! На підставі вищевкладеного ВИМАГАЄМО внести зміни у пункт 5 додатку №2 Тендерної документації шляхом видалення вимог надання дозвільних документів та будівельної ліцензії!!!
УВАЖНО перегляньте закупівлю.
Відповідь замовника: 14.04.2021 17:27
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.04.2021 17:27
14.04.2021, 13:27. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a6
Вимоги до замовника
щодо неповного усунення протизаконних вимог в ТД та відповіді 14.04.2021 13:13:46
у відповідь на запитання учасника та на вимогу учасника організатором не вповному обсязі усунуті протизаконні вимоги. Так станом на 13:24 год. 14.04.2021 р. в пункті 5 додатку №2 ТД залишалась протизаконна вимогам щодо надання дозволів на господарську діяльність. Організатору неодноразово вказувалось на порушення цією вимогою положень частини 2 статті 2 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» оскільки для робіт та послуг протипожежного призначення передбачено отримання ліценції відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». Організатор вперто продовжує протиправну поведінку! На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО видалити з п. 5 дод. №2 ТД вимогу щодо надання дозволів на господарську діяльність як протизаконні!
На розгляді
14.04.2021 13:27
14.04.2021, 15:36. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a7
Вимоги до замовника
щодо неправомірної відповіді організатора на Вимогу 14.04.2021 14:49
у Вимозі 13.04.2021 р. 16:51 організатору вказано на недолік та порушення чинного Законодавства України стосовно відсутності висновку експерта будівельного з пожежної і техногенної безпеки. На що організатор надав необгрунтовану відповідь 14.04.2021 14:49 та безпідставно ухилився від усунення наявного порушення. Повторюємо, що система протипожежного захисту проектувється за спеціальними протипожежними нормами, відхилення від яких має повноваження перевірити ВИКЛЮЧНО експерт з пожежної і техногенної безпеки! Експерт з кошторисної частини не має ні знань, ні інструментів, ні повноважень для перевірки дотримання протипожежних норм проектування! Таким чином організатор затвердив проект, щоодо якого відсутній висновок експертизи з питань пожежної безпеки! Отже організатор свідомо порушує пункт 5 "Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи" та свідомо наражає дітей що навчаються у навчальному закладі, та персонал навчального закладу на небезпеку загибелі під час пожежі, травмування тощо. До тогож такий підхід до витрачання бюджетних коштів є антидержавним! Це напевно пов'язано із щаниженням типу системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків
напрямку евакуювання), або СПЗ повинна бути побудована на адресних компонентах - і тому організатор свідомо не піддав проект експертизі з питань пожежної безпеки! Що свідчить про наміри "освоїти" кошти, замість забезпечити безпеку дітей! Чи організатору мало пожеж та загибелі людей на пожежах що траплялись останнім часом у навчальних закладах, їх гуртожитках, у санаторіях - організатор також бажає опинитись під слідством? На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО терміново додати до Тендерної документації висоновок експерта з пожежної безпеки!
На розгляді
14.04.2021 15:36
14.04.2021, 16:02. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a8
Вимоги до замовника
щодо порушення в ТД
Організатором свідомо вводяться в оману учасники закупівлі, оскільки організатор у складі ТД не завантажив креслення проекту на монтування СПЗ. Замість цього організатором хибно названі скановані копії кошторисів "проектна документація" та завантажено в ТД. Для монтування та правильного функціонування СПЗ потрібно запроектуваня з дотриманням вимог норм та правил, зокрема ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 та ДБН В.2.5-56:2014. Що не було зроблено! Одночасно організатору неодноразово вказувалось на відсутність у складі ТД висновку експертизи підписаного експертом з пожежної і техногенної безпеки, що є серьйозним порушенням встановленого порядку. Відповідно до положень пунктів 4.3, 10 та 13.2 "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" затвердженим Наказом Мінрегіону №45 від 16.05.2011 р. та пунктів 3.2.17, 8.2 ДБН А.2.2-3:2014 проект (стадії РП) повинен містити матеріали та креслення з деталізацією достатньою для реалізації. Тобто на кресленням можливо побачити де та скільки пожежних сповіщувачів передбачено встановити у приміщеннях та чи дотримані відстані та радіуси що встановлені ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 та ДБН В.2.5-56:2014. По кошторисній документації цього зробити не можливо! Таким чином організатором затвердження проекту відбулось з порушенням пункту 5 "Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи затвердженого ПКМУ №560 від 11.05.2011 р.. На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО терміново усунути порушення та дозавантажити у склад ТД креслення проекту.
На розгляді
14.04.2021 16:02
14.04.2021, 16:35. ID: UA-2021-04-09-005725-a.a9
Вимоги до замовника
Вимоги до учасників та істерика деяких учасників
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на наступне:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 листопада 2016 р. № 852
ПЕРЕЛІК
послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
{Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020}

Як Ви збираєтесь допускати до роботи учасників, які не мають ліцензії ДСНС? Це вид діяльності, який підлягає ліцензуванню, тому не слухайте учасників, які вимагають прибрати вимогу щодо наявності ліцензії ДСНС. Цілком можливо, що такі псевдо "скаржники" намагаються саботувати закупівлю або домогтися її відміни, підштовхуючи до протизаконних дій.

Також звертаємось до істеричного скаржника, що вимагає видалити ліцензю ДСНС. Шановний учасник, навіщо Ви намагаєтесь саботувати закупівлю? Ви вступили з кимось у змову з метою відмінити торги? Чи навпаки - хтось відмовився вступати в змову з Вами? Вам незручно брати участь у закупівлі? Спробуйте зосередити увагу на більш "зручних" для Вас торгах і замовниках та не намагайтесь зробити умови закупівлі завідомо незаконними.
На розгляді
14.04.2021 16:35
15.04.2021, 09:11. ID: UA-2021-04-09-005725-a.b10
Вимоги до замовника
порушення замовником вимог ПОРЯДКУ використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності
Шановний Замовник. Вами порушено вимоги ПОРЯДКУ використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності ,а саме. п.4: "Державні установи та їх працівники для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфіковані сертифікати відкритих ключів." Відповідно до п. 12 ч. 2 ст. 23 Закону № 2155 "кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки), тобто на пристрої для безпечного зберігання ключів КЕП". Документація закупівлі підписана УЕП Сачко А.О. Міністерством цифрової трансформації України в листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 надано роз'яснення у відмінностях між КЕП та УЕП. Інформація з цього питання опублікована на сайті АМКУ(за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv). Вимагаємо сформувати документацію закупівлі у відповідності із вимогами законодавства.
На розгляді
15.04.2021 09:11