Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.04.2021 12:33. Дата останніх змін - 29.06.2021 00:01

Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння у приміщенні (спортивний корпус) Тернопільської спеціальної школи Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Л. Українки, 9а -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-08-005096-b  
ID 7a6e291d7162491d9146b7ae53adff5c  
Очікувана вартість закупівлі
250`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Тернопільська спеціальна школа Тернопільської обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 250`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.04.21
Період уточнень
до 11.05.21
Період оскаржень
до 17.05.21
Подання пропозицій
до 21.05.21
Аукціон
21.05.21
Кваліфікація переможця
з 21.05.21
Торги відмінено
29.06.21
15.04.2021, 13:57
Акредитація
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Вимога:Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015«Системи екологічного управління», видана органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2021, 10:14)
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі -
акредитація) - засвідчення національним органом України з
акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає
вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними
міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким
додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі Замовник може вимагати від
Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган
сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати
можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від
недобросовісних та не якісних виконавців послуг Замовник приймає
рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом
оцінки відповідності.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних
документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників
щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення
про закупівлю з метою отримання якісних послуг. Всі зазначені і оголошенні
документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт
господарювання.
Сукупність умов пропозиції розроблена з урахуванням того, що якість,
специфікація та загальні умови даної закупівлі можуть мати вплив на
людські життя, тому визначені умови не є дискримінаційними, а лише
містять детальний підхід до вибору учасника закупівлі.