Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.01.2021 16:55. Дата последних изменений - 03.02.2021 14:47

Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: “Реконструкція приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасаду кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м.Київ, вул. Братиславська, 5а” (стадії «Проєкт» та «Робоча документація») Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування -

Идентификатор закупки UA-2021-01-11-003275-a  
ID 0a72b64e81714ddaa2b8c26ad24551b9  
Ожидаемая стоимость
922`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"  
Ожидаемая стоимость 922`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`610.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
11.01.21
Период уточнений
до 15.01.21
Прием предложений
до 20.01.21
Аукцион
21.01.21
Квалификация
с21.01.21
Предложения рассмотрены
с26.01.21
Завершен
03.02.21
12.01.2021, 09:28. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a1
Требования к заказчику
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! просимо видалити вимогу щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру, адже відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" роботи згідно предмета закупівлі не підпадають під ліцензування.
Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники у складі своєї пропозиції повинні надати серед іншого копію ліцензії або документа дозвільного характеру (У РАЗІ ЇХ НАЯВНОСТІ) на провадження певного виду господарської діяльності, ЯКЩО ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ АБО ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ТАКОГО ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ.
Таким чином не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру не буде причиною для відхилення учасника, в разі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом.
Ответ заказчика: 13.01.2021 09:09
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.01.2021, 10:19. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a2
Требования к заказчику
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Просимо внести зміни в пункт 10 Завдання на проектування, а саме: згідно частини 25 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.11.2017 року №289містобудівні умови та обмеження не надаються щодо реконструкції житлових та нежитлових приміщень без зміни їх зовнішньої конфігурації та функціонального призначення, розміщення в існуючих житлових будинках, адміністративно-побутових та громадських будівлях вбудованих приміщень громадського призначення. Враховуючи вищевикладене, просимо видалити із пункту 10 Завдання на проектування вимогу щодо проектування закладу згідно з містобудівними умовами і обмеженнями забудови земельної ділянки.
Зазначена вимога про проектування закладу згідно з містобудівними умовами і обмеженнями забудови земельної ділянки не суперечить положенням Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.11.2017 року №289, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, ДБН В.2-10-2001 та іншим положенням законодавства України.
Ответ заказчика: 13.01.2021 09:42
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.01.2021, 11:10. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a3
Требования к заказчику
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Просимо внести зміни до Медичного завдання, оскільки зазначений Вами ДБН В.2-10-2001 недіючий, на сьогоднішній день діючим є ДБН В.2.2-10:2018 Заклади охорони здоров'я. Будинки і споруди. Дякуємо.
Станом на дату оголошення відповідної спрощеної закупівлі ДБН В.2-10-2001 – є діючим. Зазначена інформація підтверджуюється данними з інформаційно-правових систем та порталу zakon.rada.gov.ua.
Ответ заказчика: 13.01.2021 09:46
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.01.2021, 11:53. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a4
Требования к заказчику
Дискримінаційна вимога
Просимо внести зміни в пункт 4.1.5 Договору в частині надання Підрядником кошторисних розрахунків у форматах актуальної версії ПК СТС "bsdu" та "doc" або "excel". Кошторисна документація також розробляється в програмному комплесі АВК-5. Таким чином, Ваша вимога щодо застосування актуальної версії ПК СТС є дисскримінаційною і обмежує права потенційних Учасників. Також просимо уточнити наступне питання щодо даного пункту Договору: яким чином надавати Замовнику інформацію? Мається на увазі надання кошторисної документації чи підтвердження наявного ліцензійного програмного забезпечення у складі тендерної пропозиції?
Програмний комплекс АВК-5, що може використовуватися для здійснення кошторисних розрахунків має функціонал експорту документів в MS Excel и MS Word, а також в Openoffice Writer и Openoffice Calc. Таким чином, учасники, що використовуватимуть для кошторисних розрахунків програмний комплекс АВК-5 мають можливість надати такі розрахунки в форматі "doc" або "excel".
Також, зазначимо, що п. 4.1.5. містить вимогу про надання інформації відносно наявності у Підрядника ліцензійного програмного забезпечення. Така вимога встановлена саме для сторони договору (Підрядника).
Ответ заказчика: 13.01.2021 09:14
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.01.2021, 12:05. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a5
Требования к заказчику
Невідповідність законодавству
Просимо видалити пункт 4.1.21 Договору, оскільки відповідно до вимог пункту 6 статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" проектна документація не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами.
Відповідно до положень п. 4.1.21. Договору Підрядник повинен одержати необхідні ТУ, здійснити укладання договору щодо отримання технічних умов та оплатити (ПРИ НЕОБХІДНОСТІ), погодити проектну документацію із усіма зацікавленими організаціями (землевласниками, енергопостачальними, газопостачальними організаціями, ПАТ «Укртелеком», іншими організаціями зв’язку та інш., ПРИ НЕОБХІДНОСТІ) ЯКЩО ІНШЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ.

Таким чином, зазначений пункт Договору не суперечить нормам законодавства, в тому числі п. 6 ст. 31 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності".
Ответ заказчика: 13.01.2021 09:17
Типы ответа: Отклонено
Выполнена заказчиком
12.01.2021, 12:15. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a6
Требования к заказчику
Невідповідність законодавству
Просимо видалити пункт 4.4.2 Договору, оскільки Замовник не є експертною установою у галузі проектування та будівництва. Разом з тим звертаємо увагу на той факт, що проектно-кошторина документація буде проходити експертизу в експертній установі, як і зазначено в Договорі.
Положення п. 4.4.2. Договору передбачають, що Замовник має право провести (під час прийняття роботи) дослідження якості проектних робіт, якщо їх якість викликає сумніви. Зазначимо, що вказаний пункт Договору не містить інформації про проведення Замовником експертизи проекту будівництва (реконструкції).
Таким чином, п. 4.4.2. Договору не суперечить вимогам законодавства.
Ответ заказчика: 13.01.2021 09:32
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.01.2021, 12:24. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a7
Требования к заказчику
Дискримінаційна вимога
Просимо внести зміни в пункт 5.2 Договору в частині оформлення двостороннього акта з визначенням порядку усунення недоліків. Чому право визначити порядок усунення недоліків належить Замовнику? Просимо зазначити рівні права Сторін по Договору при складанні зазначеного акту.
Положення п. 5.2. Договору передбачають, що Сторони вправі оформити двосторонній акт з визначенням порядку усунення недоліків. При цьому право визначити порядок усунення недоліків належить Замовнику. Таке положення договору не суперечить вимогам законодавства України.
Ответ заказчика: 13.01.2021 11:23
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.01.2021, 13:33. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a8
Требования к заказчику
щодо строку виконання робіт
Згідно п. 5 до Оголошення, строк виконання робіт – 20 календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 16.02.2021р, що суперечить п.8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «виконати інженерно- геологічні вишукування», адже інженерно- геологічні вишукування займають 14 календарних днів, тобто на розробку ПКД залишається 6 днів, що є неможливим для виконання робіт. Тому просимо внести зміни у термінах виконання робіт.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що строк виконання робіт – 20 календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 16.02.2021р. При цьому в п. 8 додатку 3 не вказано жодних інших строків на виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації.
Таким чином, Ваша вимога про зміну строку виконання робіт не є обгрунтованою.
Ответ заказчика: 13.01.2021 11:33
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
13.01.2021, 09:28. ID: UA-2021-01-11-003275-a.a9
Требования к заказчику
вимога
Вимагаємо у тендерній документації даної закупівлі передбачити залучення працівників по ЦПД, оскільки відсутність даного критерію суттєво обмежує коло учасників в закупівлі, що порушує Законодавство.
Чинне законодавство не забороняє учасникам, що здійснюють діяльність у сфері проектування, мати саме трудові відносини з працівниками.Таким чином, вимога про наявність у учасника спрощеної закупівлі саме працівників на основі трудових відносин не обмежує коло учасників та не порушує норми Закону України “Про публічні закупівлі”
Ответ заказчика: 14.01.2021 08:59
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена