Процедура закупки объявлена 05.01.2021 15:42. Дата последних изменений - 02.02.2021 15:31
інформаційно-консультаційні послуги з питань використання ділової англійської мови у господарській діяльності (80580000-3 Викладання мовних курсів ДК 021:2015)
| Идентификатор закупки | UA-2021-01-05-002395-c | |
| ID | 3eb9c88f53c3462eb025925863cb1032 |
Ожидаемая стоимость
151`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: ПрАТ «АК «Київводоканал» 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03327664 3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015 4. Категорія замовника: згідно абз. 1,3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): інформаційно-консультаційні послуги з питань використання ділової англійської мови у господарській діяльності (80580000-3 Викладання мовних курсів ДК 021:2015) 6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначені в Договорі (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та Додатку 1.3. до додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 7. Кількість. 1 послуга 8. Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. за місцем знаходження замовника - м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – до 31.12.2021 10. Умови оплати: Умови оплати за договором визначені Розділом 3. Вартість послуг та порядок розрахунків договору про закупівлю. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником за фактично надані послуги на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 151 000 грн з ПДВ. 12. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): – 13.01.2021 р. 09:00 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): – 18.01.2021 р. 00:00 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Критерії та методика оцінки пропозицій визначається відповідно до статті 29 Закону. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100 %. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа (PDF, або інший формат електронного документу, що використовується у діяльності банку), скріпленого КЕП(кваліфікованого електронного підпису) банка-гаранта. Розмір забезпечення пропозиції складає 4 000 грн (чотири тисячі грн 00 коп). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги» 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі 18. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 19. Прізвище, ім'я, по батькові та контакти уповноваженої особи: Комелева Ірина Юріївна – начальник юридичного відділу УКБ ПрАТ «АК «Київводоканал», телефон: 044 200 73 10 20. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів): зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги». 21. Листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї КЕП (у разі наявності). У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі. Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. 22) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються учасниками українською мовою.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПрАТ "АК "Київводоканал" | |
| Ожидаемая стоимость | 151`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 755.00 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 4`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
05.01.21
Период уточнений
до 13.01.21
Прием предложений
до 18.01.21
Квалификация
с18.01.21
Предложения рассмотрены
с18.01.21
Завершен
02.02.21
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Описание | Умови оплати за договором визначені Розділом 3. Вартість послуг та порядок розрахунків договору про закупівлю. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником за фактично надані послуги на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
інформаційно-консультаційні послуги з питань використання ділової англійської мови у господарській діяльності
ДК 021:2015: 80580000-3 - Викладання мовних курсів
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток_1_до_оголошення.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.01.2021 15:42
Версия документа от: 05.01.2021 15:42
ID: f15648a032094e458a70365ebfd2ad57
|
![]() |
Нетипизированный документ
Оголошення_англійська_мова.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.01.2021 15:42
Версия документа от: 05.01.2021 15:42
ID: cbf73418cb1c490da41f7ef1630602e6
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток_2.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.01.2021 15:42
Версия документа от: 05.01.2021 15:42
ID: 2bca6c34433c480fb2a6eac0ab73e614
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.01.2021 16:05
Версия документа от: 05.01.2021 16:05
ID: 61d7789f859c4f22a80f93a075819ec8
|
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 13.01.2021 09:00 | |
| Начало периода приема предложений | 13.01.2021 09:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 18.01.2021 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | 18.01.2021 15:25 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03327664 |
| Юридический адрес | 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 18.01.2021 00:01
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "БИКОВА НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА"
Код ЕГРПОУ:3393006663
151`000.00
Гривна с НДС
18.01.2021
13:23
Заключенные договоры
Номер договора
№19/01/21
Дата подписания
27.01.2021
Дата начала действия
27.01.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
151`000.00 Гривна без НДС
