Процедура закупки объявлена 11.11.2020 18:28. Дата последних изменений - 24.03.2021 10:49
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) -
| Идентификатор закупки | UA-2020-11-11-005535-b | |
| ID | 20fdb59c5629411498fc9c7a80ea378f |
Общая ожидаемая стоимость закупки
84`549`863.45 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2) місцезнаходження замовника: вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ фактична вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником і назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 5.1.) Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником:, код ДК 021:2015:09111100-1 - Вугілля, Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) 6) кількість товарів або надання послуг: 26 195 т. 6.1) місце поставки товарів або надання послуг: відповідно Додатку № 6 (проект рамкової угоди) тендерної документації (далі - ТД) 7) очікувана вартість предмета закупівлі: 84 549 863,45 грн. без ПДВ (вісімдесят чотири мільйони п’ятсот сорок дев’ять тисяч вісімсот шістдесят три грн. 45 коп.) 8) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.12.2020 18:00 9) умови оплати: термін відстрочки платежу 45 банківських днів відповідно до умов Договору 10) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 11) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2 536 495,00 (два мільйони п’ятсот тридцять шість тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 00 коп.), гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації. 12) дата та час розкриття тендерних пропозицій: 14.12.2020 18:00 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: 422 750,00 (чотириста двадцять дві тисячі сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.). 14) перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. 15) строк, на який укладається рамкова угода, що не може перевищувати чотирьох років: 1 рік, а саме до 31.12.2021 року включно) 16) кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 20 17) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в інтересах якого (яких) проводиться закупівля за рамковою угодою (у разі проведення закупівлі за рамковою угодою централізованою закупівельною організацією в інтересах замовника): закупівля за рамковою угодою проводиться замовником.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 84`549`863.45 Гривна (без НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 2`536`495.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Заключение рамочного соглашения | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
?:tender item parameters
| Срок, на который заключается рамочное соглашение | 1 ?:timer god | |
| Количество учатников, с которыми будет заключен рамочное соглашение | 20 |
Закупка объявлена
11.11.20
Период уточнений
до 21.12.20
Период обжалования
до 27.12.20
Прием предложений
до 31.12.20
Преквалификация
с31.12.2020
Обжалование преквалификации
до 24.02.2021
Квалификация
с26.02.21
Предложения рассмотрены
09.03.21
Завершен
24.03.21
27.11.2020, 19:02. ID:
UA-2020-11-11-005535-b.b1
Требование (Жалоба)
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель вами оголошено процедуру закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-100). З метою забезпечення справедливих умов закупівлі, збільшення конкуренції, економії коштів, законного і справедливого вибору переможця просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі та тендерної документації предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ (13-100). Наше підприємство є постійним учасником ринку вугільної продукції, а також потенційним учасником оголошених торгів. Ми маємо намір прийняти участь в оголошеній закупівлі та пропонуємо до постачання вугілля марки Д (13-100) за конкурентною ціною, що дозволить Замовнику в першу чергу зекономити кошти при закупівлі зазначеної продукції та отримати якісний товар. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 вугілля марки Д (13-100) містить технічні та якісні характеристики не гірші ніж вугілля марки ДГ (13-100), що закуповується замовником. Згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля марки Д (13-100), яке ми пропонуємо до постачання, містить якісні характеристики значно кращі ніж передбачено у вимогах до вугілля зазначених у тендерній документації та державних стандартах. Наше підприємство має діючі договори з виробником на поставку вугільної продукції, а також сертифікати генетичних технологічних та якісних характеристик та всі інші документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики товару.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації.
Дотримання вимог, встановлених цим Законом, є обов’язковим для виконання, і є гарантією для держави у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганні проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції серед учасників торгів.
Оскільки, тендерною документацією передбачено можливість запропонувати до постачання еквівалент товару, просимо конкретно зазначити в тендерній документації, що еквівалентом вугілля марки ДГ (13-100) може бути вугілля марки Д (13-100) з характеристиками не гіршими ніж у вугілля марки ДГ (13-100) та визначити предмет закупівлі наступним чином: «вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)/Д (13-100)».
Встановлення в тендерній документації конкретно визначених марок вугілля, які можуть бути запропоновані як еквівалент, надасть можливість уникнути неоднозначного трактування вимог Замовника та безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників торгів.
Враховуючи наведене для забезпечення справедливих умов закупівлі просимо внести зазначені вище зміни до Тендерної документації.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі та тендерної документації предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ (13-100). Наше підприємство є постійним учасником ринку вугільної продукції, а також потенційним учасником оголошених торгів. Ми маємо намір прийняти участь в оголошеній закупівлі та пропонуємо до постачання вугілля марки Д (13-100) за конкурентною ціною, що дозволить Замовнику в першу чергу зекономити кошти при закупівлі зазначеної продукції та отримати якісний товар. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 вугілля марки Д (13-100) містить технічні та якісні характеристики не гірші ніж вугілля марки ДГ (13-100), що закуповується замовником. Згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля марки Д (13-100), яке ми пропонуємо до постачання, містить якісні характеристики значно кращі ніж передбачено у вимогах до вугілля зазначених у тендерній документації та державних стандартах. Наше підприємство має діючі договори з виробником на поставку вугільної продукції, а також сертифікати генетичних технологічних та якісних характеристик та всі інші документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики товару.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації.
Дотримання вимог, встановлених цим Законом, є обов’язковим для виконання, і є гарантією для держави у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганні проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції серед учасників торгів.
Оскільки, тендерною документацією передбачено можливість запропонувати до постачання еквівалент товару, просимо конкретно зазначити в тендерній документації, що еквівалентом вугілля марки ДГ (13-100) може бути вугілля марки Д (13-100) з характеристиками не гіршими ніж у вугілля марки ДГ (13-100) та визначити предмет закупівлі наступним чином: «вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)/Д (13-100)».
Встановлення в тендерній документації конкретно визначених марок вугілля, які можуть бути запропоновані як еквівалент, надасть можливість уникнути неоднозначного трактування вимог Замовника та безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників торгів.
Враховуючи наведене для забезпечення справедливих умов закупівлі просимо внести зазначені вище зміни до Тендерної документації.
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, закупівля оголошена відповідно потреби замовника. До постачання приймається продукція, яка відповідає вимогам та характеристикам вказаним в додатку 1 тендерної документації, зокрема відповідати ДСТУ 7146:2010,ДСТУ 3472-2015.
Ответ заказчика: 02.12.2020 19:14
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
27.11.2020, 19:04. ID:
UA-2020-11-11-005535-b.b2
Требование (Жалоба)
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель вами оголошено процедуру закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-100). З метою забезпечення справедливих умов закупівлі, збільшення конкуренції, економії коштів, законного і справедливого вибору переможця просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
Замовник в Додатку 1 тендерної документації встановив вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме: розмір, зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива, а також вимоги, що характеризують безпечність вугілля. З метою запобігання закупівлі неякісного вугілля або його підміни на більш дешевшу марку просимо в тендерній документації та проекті договору встановити наступну вимогу: «При постачанні товару учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик вугілля повинен надати Замовнику сертифікат, що підтверджує якісні характеристики вугілля на партію товару із зазначенням номерів вагонів, в яких здійснюється поставка вугілля, дата інспекції, номер залізничної накладної та вага нетто, виданий незалежною міжнародною лабораторією (SGS, Inkolab, Bureau VERITAS)»
Результати досліджень зазначених лабораторій мають суттєве значення для визначення відповідності товару вимогам замовника та національним стандартам України. Відбір проб вугілля для здійснення дослідження вказаними установами здійснюється відповідно до стандартів ISO 13909 або ISO 18 283. Крім того, обладнання на якому проводяться дослідження та методика його проведення відповідає міжнародним стандартам (ISO, АSTM).
Встановлення зазначеної вимоги забезпечить Замовнику досягти основної мети закупівлі - отримання якісного товару та економії бюджетних коштів.
Замовник в Додатку 1 тендерної документації встановив вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме: розмір, зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива, а також вимоги, що характеризують безпечність вугілля. З метою запобігання закупівлі неякісного вугілля або його підміни на більш дешевшу марку просимо в тендерній документації та проекті договору встановити наступну вимогу: «При постачанні товару учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик вугілля повинен надати Замовнику сертифікат, що підтверджує якісні характеристики вугілля на партію товару із зазначенням номерів вагонів, в яких здійснюється поставка вугілля, дата інспекції, номер залізничної накладної та вага нетто, виданий незалежною міжнародною лабораторією (SGS, Inkolab, Bureau VERITAS)»
Результати досліджень зазначених лабораторій мають суттєве значення для визначення відповідності товару вимогам замовника та національним стандартам України. Відбір проб вугілля для здійснення дослідження вказаними установами здійснюється відповідно до стандартів ISO 13909 або ISO 18 283. Крім того, обладнання на якому проводяться дослідження та методика його проведення відповідає міжнародним стандартам (ISO, АSTM).
Встановлення зазначеної вимоги забезпечить Замовнику досягти основної мети закупівлі - отримання якісного товару та економії бюджетних коштів.
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Замовником буде розглянуто пропозицію учасника щодо додаткового підтвердження технічних та якісних характеристик вугілля та у разі доцільності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Замовником буде розглянуто пропозицію учасника щодо додаткового підтвердження технічних та якісних характеристик вугілля та у разі доцільності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 02.12.2020 19:15
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
03.12.2020, 18:39. ID:
UA-2020-11-11-005535-b.b3
Требование (Жалоба)
Вимога про внесення змін до тендерної документації та роз'яснень щодо вимог тендерної документації
Шановний Замовник! В попередньому зверненні ми не просили замінити марку вугілля. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі та тендерної документації предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ (13-100).
Тендерною документацією передбачено можливість запропонувати до постачання еквівалент товару. Наше підприємство має намір прийняти участь в закупівлі та запропонувати до постачання вугілля марки Д (13-100), яке містить технічні характеристики не гірші ніж визначені до предмету закупівлі та відповідає ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472-2015.
Відповідно ДСТУ 7146:2010 визначено, що вугілля марки ДГ (13-100) повинно містити такі характеристики:
- розмір кусків: 13-100 мм,
- зольність на сухий стан палива: не більше 14 %
- загальна волога на робочий стан: не більше 14 %.
- нижча теплота згорання на робочий стан палива: не менше ніж 5500 ккал/кг
Звертаємо увагу, що вугілля, яке ми пропонуємо до постачання марки Д (13-100) містить характеристики не гірші ніж ті, що встановлені національними стандартами до вугілля марки ДГ (13-100) та повністю відповідає вимогам Замовника. Але, через те, що тендерною документацією не визначено які марки вугілля можуть бути запропоновані до постачання як еквівалент, просимо надати відповідь:
1. Які марки вугілля можна запропонувати, як еквівалент предмету закупівлі?
2. Чи може бути запропоновано до постачання, як еквівалент товару, вугілля марки Д (13-100), що містить характеристики не гірші ніж визначено замовником до предмету закупівлі?
У разі можливості запропонувати до постачання вугілля марки Д (13-100), просимо конкретно зазначити в тендерній документації, що еквівалентом вугілля марки ДГ (13-100) може бути вугілля марки Д (13-100), яке містить характеристики не гіршими ніж у вугілля марки ДГ (13-100).
Встановлення в тендерній документації конкретно визначених марок вугілля, які можуть бути запропоновані як еквівалент, надасть можливість уникнути неоднозначного трактування вимог Замовника та безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників торгів. Внесення змін до тендерної документації дозволить збільшити конкуренцію під час закупівлі та як наслідок, забезпечити максимальну економію бюджетних коштів при збереженні всіх якісних характеристик товару.
Тендерною документацією передбачено можливість запропонувати до постачання еквівалент товару. Наше підприємство має намір прийняти участь в закупівлі та запропонувати до постачання вугілля марки Д (13-100), яке містить технічні характеристики не гірші ніж визначені до предмету закупівлі та відповідає ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472-2015.
Відповідно ДСТУ 7146:2010 визначено, що вугілля марки ДГ (13-100) повинно містити такі характеристики:
- розмір кусків: 13-100 мм,
- зольність на сухий стан палива: не більше 14 %
- загальна волога на робочий стан: не більше 14 %.
- нижча теплота згорання на робочий стан палива: не менше ніж 5500 ккал/кг
Звертаємо увагу, що вугілля, яке ми пропонуємо до постачання марки Д (13-100) містить характеристики не гірші ніж ті, що встановлені національними стандартами до вугілля марки ДГ (13-100) та повністю відповідає вимогам Замовника. Але, через те, що тендерною документацією не визначено які марки вугілля можуть бути запропоновані до постачання як еквівалент, просимо надати відповідь:
1. Які марки вугілля можна запропонувати, як еквівалент предмету закупівлі?
2. Чи може бути запропоновано до постачання, як еквівалент товару, вугілля марки Д (13-100), що містить характеристики не гірші ніж визначено замовником до предмету закупівлі?
У разі можливості запропонувати до постачання вугілля марки Д (13-100), просимо конкретно зазначити в тендерній документації, що еквівалентом вугілля марки ДГ (13-100) може бути вугілля марки Д (13-100), яке містить характеристики не гіршими ніж у вугілля марки ДГ (13-100).
Встановлення в тендерній документації конкретно визначених марок вугілля, які можуть бути запропоновані як еквівалент, надасть можливість уникнути неоднозначного трактування вимог Замовника та безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників торгів. Внесення змін до тендерної документації дозволить збільшити конкуренцію під час закупівлі та як наслідок, забезпечити максимальну економію бюджетних коштів при збереженні всіх якісних характеристик товару.
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Дана закупівля оголошена відповідно потреби Замовника у вугіллі кам'яному марки ДГ (13-100) або еквівалент.
Продукція запропонована до постачання має бути підтверджена документами відповідно до додатку 1 ТД, зокрема в частині «вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)».
Дякуємо за звернення.
Додатково повідомляємо, що Замовник проведе роботу по розясненням тендерної документації та принципів заккупівель, детально за посиланням:
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/530135/
Дана закупівля оголошена відповідно потреби Замовника у вугіллі кам'яному марки ДГ (13-100) або еквівалент.
Продукція запропонована до постачання має бути підтверджена документами відповідно до додатку 1 ТД, зокрема в частині «вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)».
Дякуємо за звернення.
Додатково повідомляємо, що Замовник проведе роботу по розясненням тендерної документації та принципів заккупівель, детально за посиланням:
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/530135/
Ответ заказчика: 04.12.2020 17:07
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена