Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.11.2020 09:46. Дата последних изменений - 02.02.2021 12:29

Збирання та вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха та берегової зони мікрорайону Намив в Заводському районі м. Миколаєва -

Идентификатор закупки UA-2020-11-06-001845-c  
ID 56da86a7fbd741f28302dcda773c23f8  
Ожидаемая стоимость
1`117`670.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради  
Ожидаемая стоимость 1`117`670.40 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 22`353.41 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 33`530.11 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.11.20
Период уточнений
до 01.12.20
Период обжалования
до 07.12.20
Прием предложений
до 11.12.20
Аукцион
14.12.20
Квалификация
с14.12.20
Предложения рассмотрены
с22.12.20
Завершен
02.02.21
11.11.2020, 16:53
надати розяснення щодо підготовки тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Просимо дати роз’яснення щодо тендерної документації з наступного:
1) В розділі ІІІ «Інстркуція з підготовки тендерної документації, п.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством:

- Замовник вимагає надати оригінал відгуку від контрагента щодо виконання аналогічного договору і «вказаний відгук стосується вже виконаних договорів….». Якщо Учасник має договір з контрагентом пролонгованої дії, тобто діє на протязі кількох років, у тому числі і в 2020році, можна його вважати за виконаний?
- Замовник вимагає «надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому-передачі наданих послуг до даного договору щодо предмету договору». Договір виконується певний період часу, результати виконання оформляються певною кількістю актів прийому-передачі послуг. Яку кількість копій актів наданих послуг необхідно надати Учаснику у складі Тендерної пропозиції?
- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
.
.
.
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*.
Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складаються на кінець останнього дня звітного періоду.
* вимога стосується Учасників – юридичних осіб;
В порушення п.4 ст.5 Закону Замовником встановлена дискримінаційна вимога відносно Учасників- юридичних осіб, які складають спрощену фінансову звітність за формами 1-м, 2-м и 1-мс, 2-мс.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.11.2020, 16:49)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Учасником до електронної системи закупівель на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) завантажує вже виконаний договір (договори), тобто договір (договори) зі 100% виконанням. Договір з контрагентом пролонгованої дії не може вважатися за виконаний.
Учасник до електронної системи закупівель завантажені скановані копії актів наданих послуг за наданими Договорами за кожний місяць надання таких послуг.
Фінансова звітність — бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період. Законодавчо регулюється: Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Постановою КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності»;ПСБО/МСФЗ (Залежить від характеру суб'єкта звітності); Методичні рекомендації щодо заповнення форм фінансової звітності (за ПСБО), затверджені наказом Мінфіну від 28.03.2013 р. № 433. Метою складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Учасник - юридична особа, яка складає спрощену фінансову звітність завантажує до електронної системи закупівель фінансову звітність за формами 1-м, 2-м и 1-мс, 2-мс.
11.11.2020, 17:02
надати розяснення щодо заповнення Тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам Замовника згідно Тендерної документації»:
- яку інформацію необхідно вказати в останній колонці Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Дод.1.2)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.11.2020, 09:41)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
В останній колонці «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником зазначається інформація, в залежності від трудових відносин, наприклад «Працівник учасника», якщо працівник зазначений у 2 стовпчику зазначеної таблиці працює на підприємстві (організації, тощо) за трудовим договором, або «Працівник учасника по договору ЦПХ», якщо працівник зазначений у 2 стовпчику зазначеної таблиці працює на підприємстві (організації, тощо) на підставі цивільно-правової угоди.
11.11.2020, 17:06
надати розяснення щодо вимог до виконавця послуг
Общий вопрос о закупке
В Додатку1до Тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристика (технічне завдання):
- згідно п.15 Виконавцю послуг необхідно «вести фото фіксацію виконання послуг при великих об’ємах сміття та за потребою». Які об’єми сміття необхідно вважати великими? Що означає вираз «за потребою»?
- згідно п.8 "Технічних вимог..." «кількість контейнерів може змінюватись в ході надання послуг». В якому випадку, в якій кількості та як це повинно регулюватись? В разі збільшення необхідної кількості контейнерів Виконавець повинен мати певну резервну кількість незадіяних контейнерів?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.11.2020, 14:10)
-вести фото фіксацію виконання послуг при великих об’ємах сміття мається на увазі коли контейнери переповнені і при заборі сміття просипається.

-вести фото фіксацію виконання послуг за потребою мається на увазі у разі якщо контейнери по якійсь причині не наповнені, щоб уникнути спірних питання

- згідно п.8 "Технічних вимог..." «кількість контейнерів може змінюватись в ході надання послуг». В якому випадку, в якій кількості та як це повинно регулюватись? В разі збільшення необхідної кількості контейнерів Виконавець повинен мати певну резервну кількість незадіяних контейнерів?

- Можлива зміна кількість контейнерів на Намиві у залежності від встановлених контейнерів-0,75м3 або 1.1м3
12.11.2020, 17:39
надати розяснення щодо вимог до виконавця послуг
Общий вопрос о закупке
В Додатку 1
до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)* Замовником вказано:
1. Учасник бере на себе обов’язки по вивезенню твердих побутових відходів та зобов’язаний встановити в Великій Коренисі власні технічно справні контейнери об'ємом 0,75 - м3 , у кількості 90 шт. і на береговій зоні у мікрорайоні Намив об’ємом 0,75 - м3 або 1,1 м3 у кількості 7шт.
В Додатку 2
до Тендерної документації (проект Договору) «Договір № юр/ТК___
про закупівлю послуг за державні кошти»:
2.3. Для вивезення ТПВ Виконавцем встановлюються та обслуговуються технічно справні контейнери для збору ТПВ об’ємом 0,75 м3 або 1,1 м3 у кількості 7 (сім) одиниць на береговій зоні мікрорайону Намив та обслуговуються технічно справні контейнери для збору ТПВ об’ємом 0,75 м3, у кількості 79 шт. у мікрорайоні В. Корениха, у разі виходу контейнерів із ладу, Виконавець зобов’язаний здійснити заміну контейнери для збору ТПВ на безоплатній основі, на період надання послуг. Всього Виконавцем за цим Договором обслуговуються 86 одиниць контейнерів для збору ТПВ
6.3.11. Встановити на об’єктах Замовника стандартні технічно справні контейнери - сміттєзбірники об’ємом 1,1 м3 на береговій зоні мікрорайону Намив у кількості 7 одиниць, у разі виходу із ладу контейнерів для збору ТПВ об’ємом 0,75м3 у мікрорайоні В.Корениха здійснити їх заміну власними силами та на безоплатній основі.

Наявне протиріччя в трактуванні понять про власників контейнерів для обслуговування мікрорайону Велика Корениха.
Просимо дати роз’яснення щодо вимог Замовника до Учасників з питань «встановлення» та «обслуговування» контейнерів у Великій Коренисі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.11.2020, 14:09)
В Додатку 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) вказано:
Учасник бере на себе обов’язки по вивезенню твердих побутових відходів та зобов’язаний встановити в Великій Коренисі власні технічно справні контейнери об'ємом 0,75 - м3 , у кількості 90 шт. і на береговій зоні у мікрорайоні Намив об’ємом 0,75 - м3 або 1,1 м3 у кількості 7шт. Вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха та Намив здійснюється з 97 шт. контейнерів об’ємом 0,75 м3 .
(загальна кількість)
У разі виходу контейнерів з ладу виконавець послуг повинен своєчасно виконувати його заміну.

12.11.2020, 17:47
надати розяснення щодо підготовки тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В Додатку 3 до Тендерної документації (додаток 1.3) «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Замовник вимагає вказати суму аналогічного договору.
У випадку, коли аналогічні договори Учасника мають пролонговану дію на декілька періодів (років) або при відсутності можливості при укладанні договору визначити об’єм послуг, який буде надаватись, в них вказується вартість одиниці послуг без загальної суми договору.
В Розд.111 :
П.5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» у вимогах щодо відгуку від контрагентів про виконання аналогічного договору Замовник також вказує необхідність наявності «ціни» договору.

Просимо надати роз’яснення щодо заповнення вищевказаної довідки та відгуків контрагентів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.11.2020, 11:07)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.

Учасником до електронної системи закупівель на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) завантажується договір (договори) зі 100% виконанням. Договір з контрагентом пролонгованої дії не може вважатися за виконаний.
Розділом III Тендерної документації (п.5, п.п. 5.2.) встановлена вимога щодо відгуків, а саме: відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель.