Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.11.2020 17:49. Дата последних изменений - 05.11.2020 17:57

Бланк "Виробнича характеристика" (А4х),"Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х),"Бланк "Рецепт" (Абх),"Бланк "Протокол ЛКК' (Абх),"Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх),"Бланк"Довідка" (А5),"Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх),"Бланк "Заява-довідка" (А5),"Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х),"Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х),"Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х),"Бланк "Інформаційна згода" (А4/5),"Бланк "Квитанція" (А4/6),"Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6),"Бланк "Аналіз" (А6),"Мед.карта амбулаторного хворого,"Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х),"Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5)

Идентификатор закупки UA-2020-11-05-012718-c  
ID 8bf93eb1936e46e1be41bcc130306b6b  
Идентификатор плана UA-P-2020-11-02-006698-c  
Ожидаемая стоимость
8`943.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Завантажена специфікація, у зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше, вказаний тип файлу Кошторис (розрахунок вартості) Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо: замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень "Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі? Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону. Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору. Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень. З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі, замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)). При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 8`943.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
05.11.20
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
05.11.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Бланк "Виробнича характеристика" (А4х)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 250 штуки
2)
Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 штуки
3)
Бланк "Рецепт" (Абх)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штуки
4)
Бланк "Протокол ЛКК' (Абх)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штуки
5)
Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штуки
6)
Бланк"Довідка" (А5)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штуки
7)
Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штуки
8)
Бланк "Заява-довідка" (А5)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 8000 штуки
9)
Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 штуки
10)
Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штуки
11)
Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 штуки
12)
Бланк "Інформаційна згода" (А4/5)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 8000 штуки
13)
Бланк "Квитанція" (А4/6)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 штуки
14)
Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штуки
15)
Бланк "Аналіз" (А6)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штуки
16)
Мед.карта амбулаторного хворого
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 штуки
17)
Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
18)
Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штуки

Тендерная документация

Смета
Специфікація до додаткової угоди № 5 від 02.11.2020 р..pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2020 17:49
Версия документа от: 05.11.2020 17:49
ID: 040b4b432c304f25884e3b3f8574328d
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2020 17:52
Версия документа от: 05.11.2020 17:52
ID: efc362662eee47bfb1a461022a216d2f

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01990462  
Юридический адрес 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
Додаткова угода № 5 від 02.11.2020 до договору № 0218/1 від 18.02.2020 р
Дата подписания
02.11.2020
Дата начала действия
02.11.2020
Дата завершения действия
31.12.2020
Цена договора
8`943.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
7`452.50 Гривна