Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.10.2020 02:52. Дата последних изменений - 01.12.2020 15:38

Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення -

Идентификатор закупки UA-2020-10-27-000006-b  
ID f384406fb23b4f2aa6b66581ca98f267  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`386`056.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником - “Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)” та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів): Лот №1 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації (з системою оповіщення про пожежу будівлі; з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)); Лот №2 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: по лоту №1: Електронна банківська гарантія – 14000 грн; по лоту №2: Електронна банківська гарантія – 27000 грн; умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації щодо кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Білокуракинської селищної ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`386`056.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 41`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.10.20
Период уточнений
до 02.11.20
Период обжалования
до 08.11.20
Прием предложений
до 12.11.20
Аукцион
12.11.20
Квалификация
с12.11.20
Предложения рассмотрены
с13.11.20
Завершен
01.12.20