Процедура закупки объявлена 23.10.2020 10:38. Дата последних изменений - 23.11.2020 09:15
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів та тракторів, в тому числі 2 Лоти -
| Идентификатор закупки | UA-2020-10-23-000927-b | |
| ID | 9adabdbef2474cdfb838dd8c1a6e4fb0 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
110`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів та тракторів, в тому числі 2 Лоти (код CPV ДК 021:2015 –– 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Лот 1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на території СТО (код CPV ДК 021:2015 – 50112000-3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) Лот 2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту на території Замовника (код CPV ДК 021:2015 – 50114000-7 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот 1 - код CPV ДК 021:2015 – 50112000-3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, Лот 2 - код CPV ДК 021:2015 – 50114000-7 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (окремі частини предмету закупівлі (лоти). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: ЛОТ 1 – 7 послуг, Місце надання послуг – територія Виконавця - станція технічного обслуговування (далі – СТО) ЛОТ 2 – 3 послуги, Місце надання послуг - територія ЗДМУ, вул. Сталеварів, буд.31в, Вознесенівський р-н, м.Запоріжжя, Запорізька обл., 69035 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ЛОТ 1 – територія Виконавця - станція технічного обслуговування (далі – СТО) ЛОТ 2 – територія ЗДМУ, вул. Сталеварів, буд.31в, Вознесенівський р-н, м.Запоріжжя, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: Лот 1 – 70000,00 грн. з ПДВ., Лот 2- 40000,00 з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 29.10.2020 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10.11.2020 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Переможець торгів після отримання Повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику підписану уповноваженою особою учасника Цінову пропозицію, з урахуванням аукціону (у разі, якщо ціну було змінено), складену у відповідності до форми Додатку 1 з відповідним розрахунком ціни (надається через електронну систему закупівель) 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Запорізький державний медичний університет | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 110`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
23.10.20
Период уточнений
до 29.10.20
Прием предложений
до 10.11.20
Квалификация
с10.11.20
Предложения рассмотрены
с12.11.20
Завершен
23.11.20
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано