Процедура закупки объявлена 24.09.2020 16:53. Дата последних изменений - 24.11.2020 09:10
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 -
Идентификатор закупки | UA-2020-09-24-013374-a | |
ID | 66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde |
Ожидаемая стоимость
600`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради | |
Ожидаемая стоимость | 600`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 6`000.00 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 18`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
24.09.20
Период уточнений
до 25.10.20
Период обжалования
до 31.10.20
Прием предложений
до 04.11.20
Аукцион
04.11.20
Квалификация
с04.11.20
Предложения рассмотрены
с05.11.20
Завершен
24.11.20
07.10.2020, 14:59. ID:
UA-2020-09-24-013374-a.a1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
Скарга що стосується тендерної документації
Скарга що стосується вимог, встановлених в додатку 3 до Тендерної документації
Дата рассмотрения жалобы21.10.2020, 12:00
Место рассмотрения жалобыАМКУ
Відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-24-013374-a, а саме: Виключено з вимог тендерної документації наступні слова в додатку 3 ТД: "виданих на ім’я видобувника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, завірені підписами уповноважених осіб та мокрою печаткою підприємств, які є власниками даних сертифікатів.»
Дата исполнения решения заказчиком: 27.10.2020 12:36
Выполнена заказчиком