Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.09.2020 15:45. Дата последних изменений - 15.10.2020 14:46

Будівництво експлуатаційної артезіанської свердловини для забезпечення господарсько-питних потреб населення с.Терентіївка Полтавського району Полтавської області код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт -

Идентификатор закупки UA-2020-09-07-007241-b  
ID 46dd349b485444009d3a1325d236a65f  
Ожидаемая стоимость
1`409`920.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОСЕЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 1`409`920.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 14`099.20 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 7`000.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
07.09.20
Период уточнений
до 11.09.20
Прием предложений
до 23.09.20
Аукцион
24.09.20
Квалификация
с24.09.20
Предложения рассмотрены
с08.10.20
Завершен
15.10.20
15.09.2020, 17:19. ID: UA-2020-09-07-007241-b.a1
Требования к заказчику
Про усунення дискримінаційних умов
Додатком 4 «Технічне завдання» (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлено, що Учасник закупівлі повинен погодитись з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі та поставити підпис представника Учасника та печатку, цим самим Учасник погоджується, з додатковими роботами. Вбачається, що таким способом пропонується погодитись із зазначеним в «Технічному завданні» неіснуючим способом буріння,- «ударно контактне буріння», а саме:
…«При проведенні робіт ПБУ 200 буріння виконується декількома способами; - буріння прямою промивкою роторним способом до водного горизонту з буровим розчином; - ударно контактне буріння по водоносному горизонту з точним визначенням (ударно-контактний метод є допоміжним, після роторного буріння і дозволяє більш точно визначити межі залягання пластів та більш якісно виконати роботи.) - монтаж тимчасового фільтру в бурильних трубах для проведення контрольної відкачки по визначенню дебіту та якості води на даній відмітці, що значно знижує ризик отримання негативного результату при виконання монтажу фільтрової колони. До переліку техніки включено, не лише бурову ПБУ 200, а й альтернативні бурові установки.».
Окремо зазначаємо, що зі змісту Додатку 4 «Технічне завдання» вбачається, що виконавець повинен забезпечити виконання робіт за допомогою бурової установки яка має відповідати вимогам: глибина буріння 200,00 метрів та діаметр свердловини 300,00 мм, вказані параметри буріння можуть бути забезпечені не лише буровою установкою ПБУ-200, а й іншими установками.
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що зазначення в додатку 4 «Технічне завдання» неіснуючого способу буріння та вказання на конкретну бурову установку (ПБУ 200) є протизаконними та недопустимими, оскільки є дискримінаційними та обмежують коло учасників закупівлі.
Враховуючи наведене вище вимагаємо:
- виключити з Додатку 4 «ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ» додаткові роботи та неіснуючі способи буріння («ударно контактне буріння»), оскільки вони не передбачеі проектною документацією (відомостями обсягів робіт).
- виключити з Додатку 4 «ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ» назву бурової установки ПБУ-200, оскільки вона не передбачена проектною документацією (відомостями обсягів робіт).
Відповідно до абзацу 1 ч. 1 та ч. 3 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Відомостями обсягів робіт передбачено проведення роторне буріння із прямою промивкою.
Бурова установка ПБУ-200 передбачає проведення робіт по бурінню прямою промивкою роторним способом.
Ударно-канатний спосіб буріння при використанні бурильної установки ПБУ-200 є допоміжним та не потребує додаткових витрат.
До переліку техніки включено, не лише бурову ПБУ 200, а й альтернативні бурові установки.
Враховуючи вищевикладене висновок учасника щодо дискримінації є упередженим та необ’єктивним.

Ответ заказчика: 17.09.2020 15:02
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
22.09.2020, 15:53. ID: UA-2020-09-07-007241-b.a3
Требования к заказчику
Про усунення дискримінаційних умов
Законом України «Про публічні закупвлі» (статтею 1.) встановлено, що
«…6) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару».
Таким чином, законодавець встановив, що умовами проведення публічної закупівлі не може передбачатись виконання робіт (чи надання послуг) на безоплатній основі.
Пунктом 42 розділу ІІ «Будівельні машини та механізми» додатку 4 «Технічне завдання» встановлені вимоги до бурової установки:
«42.Установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду глибиною до 500 м, початковий діаметр до 394 мм, кінцевий діаметр до 190 мм, вантажопідйомність 12,5 т…».
Останнім абзацом додатку 4 «Технічне завдання» встановлено, що
Додатком 4 «Технічне завдання» (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлено, що:
…«При проведенні робіт ПБУ 200 буріння виконується декількома способами:
1. Буріння прямою промивкою роторним способом до водного горизонту з буровим розчином;
2. Ударно контактне буріння по водоносному горизонту з точним визначенням (ударно-контактний метод є допоміжним, після роторного буріння і дозволяє більш точно визначити межі залягання пластів та більш якісно виконати роботи.) - монтаж тимчасового фільтру в бурильних трубах для проведення контрольної відкачки по визначенню дебіту та якості води на даній відмітці, що значно знижує ризик отримання негативного результату при виконання монтажу фільтрової колони. До переліку техніки включено, не лише бурову ПБУ 200, а й альтернативні бурові установки.».
Тобто, виконавець має виконати такі роботи:
1. Монтаж тимчасового фільтра;
2. Демонтаж тимчасового фільтру;
3. Контрольна відкачка;
4. Визначення якості води.
Таким чином, вбачається, що замовником публічної закупівлі додатково зазначено чотири види робіт, які не передбачені «Відомістю обсягів робіт» та «Відомістю ресурсів», і стосовно яких взагалі не визначено їх вартісні та кількісні характеристики (платність виконання робіт)..
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що зазначення в додатку 4 «Технічне завдання» видів робіт, стосовно яких не визначено вартісні та кількісні характеристики є протизаконними (суперечать статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі») та недопустимими, оскільки є дискримінаційними та обмежують коло учасників закупівлі.
Враховуючи наведене вище вимагаємо:
- виключити з Додатку 4 «ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ» додаткові роботи стосовно яких не визначено умови їх платності та кількісні характеристики, оскільки ці роботи не передбачені проектною документацією (відомостями обсягів робіт) та суперечать ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до проекту на „Будівництво експлуатаційної артезіанської свердловини для водозабезпечення господарсько-питних потреб населення села Терентіївка Полтавського району Полтавської області визначено проведення пробної і дослідної відкачок.
Роботи по відкачуванню води із свердловини передбачені в проекті та відомості обсягів робіт. Замовник залишає за собою право обирати, яким саме методом проводити таку відкачку, для отримання очікуваного результату, дані роботи не завищують суму, та не потребують інших витрат.
Ответ заказчика: 23.09.2020 16:00
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена