Процедура закупки объявлена 30.06.2020 15:49. Дата последних изменений - 20.07.2020 15:51
Послуги з виготовлення та монтажу металевих протипожежних дверей
| Идентификатор закупки | UA-2020-06-30-004500-a | |
| ID | 9e8bd592b5b84943803b47c34865d887 |
Ожидаемая стоимость
199`900.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Двері металеві (однопільні, двопільні) протипожежні з межею вогнестійкості EI-60 (60 хв) для електрощитових (з доставкою, демонтажем, монтажем, установкою, з закладенням укосів) Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі Згідно вимог п.6.4 та в п. 8.6 (Таблиці№3 )ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та розділу ІІІ п.2.3. «Правил пожежної безпеки в Україні», з метою обмеження поширення вогню та продуктів горіння протипожежні перешкоди (стіни) повинні обладнуватися захисними пристроями (протипожежними дверима). Двері повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-77:2009 «Двері металеві протипожежні» Протипожежні двері відносяться до протипожежного захисту і призначені для заповнення прорізу у протипожежній перешкоді і запобіганню розвитку пожежі до прилеглого приміщення протягом унормованого проміжку часу. Двері металеві протипожежні (далі - двері) - конструкція, яка складається з металевої коробки, дверного полотна і має дві металеві поверхні, між якими розташовані теплоізолювальні шари матеріалів і ребра жорсткості; дверних приладів, у тому числі пристрою самозачинення, елементів кріплення і призначена для заповнення прорізів у протипожежних перешкодах із метою запобігання розвитку пожежі до прилеглого приміщення протягом унормованого проміжку часу згідно з ДСТУ 2272. Двері повинні бути обладнані врізаними замками, які обладнують заскочками, що зачиняються і відчиняються без допомоги ключа як із зовнішньої, так і з внутрішньої сторони. Двері повинні бути обладнані приладом для самозачинення (дозакривачем). Дозакривач повинен довести відкрите на (10+2) градусів полотно дверей до площини коробки і зафіксувати його. Кут відчинення (розкриття) дверного полотна повинен бути не менше 100 градусів. Коробка дверей повинна виконуватися металевою замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів. Зовнішні поверхні дверей повинні мати лакофарбове або інше захисно-декоративне покриття, на лицьові поверхні - захисне покриття, що дозволене для використання у будівництві МОЗ України. Лакофарбове покриття за якістю зовнішньої поверхні повинно відповідати V класу згідно з ГОСТ 9.032, а за вимогами експлуатації - групи С згідно з ГОСТ 9.104. Колір дверей – світло-сірий. Двері повинні постачатися комплектно і включати: - двері у зібраному вигляді із замком; - ключі для замикання дверей; - дозакривач; - комплект елементів кріплення; - документ про якість. Кожні двері, які поставляються заводом-виробником, повинні мати маркування згідно з ДСТУ 3058. Маркування наносять безпосередньо на двері ударним способом - клеймуванням (ручним чи машинним) на верхній торець дверної стулки і на ярлик або етикетку, прикріплену до дверей. Маркування, яке наноситься безпосередньо на двері, повинно містити: - товарний знак підприємства-виробника чи його найменування; - рік виготовлення; - клас вогнестійкості. Дверні блоки повинні бути змонтовані та забезпечити: - стабільну роботу циклів закривання-відкриття (50 000 циклів) - стабільну роботу пристроїв самозачинення. . Режим роботи дверних блоків: безперервний, цілодобовий. Гарантійний строк на двері складає два роки з моменту введення їх в експлуатацію. Учасник протягом дії гарантійного строку приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли з його вини. Перелік послуг, які включаються до ціни пропозиції. 1. Замір існуючих отворів на об’єктах. 2. Виготовлення протипожежних дверей та металевих дверних блоків. 3. Доставка протипожежних дверей на об’єкт. 4. Демонтаж існуючих дверей та блоків. 5. Монтаж дверей та блоків. 6. Установка фурнітури та регулювання пристрів для самозачинення дверей. 7. Улаштування цементної вирівнювальної стяжки та її покраска 8. Оформлення та видача супроводжуючих документів: - сертифікат відповідності; - паспорт. Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий! Розмір дверей підлягає уточненню. Кількість надання послуг: 1 послуга (12 дверей).
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Каховська районна комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" | |
| Ожидаемая стоимость | 199`900.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 1`999.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
30.06.20
Период уточнений
до 03.07.20
Прием предложений
до 09.07.20
Аукцион
10.07.20
Квалификация
с10.07.20
Предложения рассмотрены
с15.07.20
Завершен
20.07.20
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Описание | Оплата послуг виконується Замовником протягом 30-ти календарних днів після підписання Акту прийому-здачі виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Послуги з виготовлення та монтажу металевих протипожежних дверей
ДК 021:2015: 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 74800, Україна, Херсонська область, Каховський район, Малокаховський заклад ЗСО - 74823, с. М. Каховка, вул. Шкільна,52; Філія СОЗ «Костогризівська гімназія» - 74844, с.Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Новокам´янська ПШ - 74836, с.Новокам’янка, вул. Гагаріна, 21; Семенівський ОЗ ЗСО - 74843, с. Семенівка, вул. Шкільна, 42; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст. - 74850, с.Федорівка, вул. І. Франка, 20; Чорнянська ЗОШ І – ІІІ ст. - 74835 с. Чорнянка, пров. Шкільний,1; Коробківська ЗОШ І – ІІІ ст. - 74824, с. Коробки, вул. 40 років Перемоги,14/16
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.08.2020
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 1.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.06.2020 15:49
Версия документа от: 30.06.2020 15:49
ID: cab10e5f995140e88865cd5586424bb0
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 2.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.06.2020 15:49
Версия документа от: 30.06.2020 15:49
ID: ec8926fbf28748999713c54bcc9e0f77
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 3.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.06.2020 15:49
Версия документа от: 30.06.2020 15:49
ID: 79069b16e5e34db2901b74369dd78df0
|
![]() |
Нетипизированный документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.06.2020 15:49
Версия документа от: 30.06.2020 15:49
ID: 65008505330247e1ac507d9b09a6a517
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.06.2020 15:53
Версия документа от: 30.06.2020 15:53
ID: 5c8481ea2296464dbcebbba9e04d3dc4
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_9e8bd592b5b84943803b47c34865d887.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.07.2020 13:32
Версия документа от: 10.07.2020 13:32
ID: 6995a85623f54057acd1c8b556c4f470
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_9e8bd592b5b84943803b47c34865d887.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.07.2020 13:32
Версия документа от: 10.07.2020 13:32
ID: 6995a85623f54057acd1c8b556c4f470
|
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 03.07.2020 16:00 | |
| Начало периода приема предложений | 03.07.2020 16:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 09.07.2020 16:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | 10.07.2020 12:59 - 10.07.2020 13:32 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Каховська районна комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38009062 |
| Юридический адрес | 74800, Україна, Херсонська область, село Малокаховка, вул. Шкільна, 52 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 10.07.2020 13:32
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
ID: 3d8d48af61874873a3aca97c0a697030
102`900.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
102`900.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
15.07.2020 13:35
2
103`000.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
15.07.2020 13:37
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
Код ЕГРПОУ:35119881
158`000.00
Гривна с НДС
15.07.2020
13:39
Заключенные договоры
Номер договора
265
Дата подписания
20.07.2020
Дата начала действия
20.07.2020
Дата завершения действия
31.12.2020
Цена договора
158`000.00 Гривна без НДС
