Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.05.2020 20:40. Дата последних изменений - 18.03.2021 10:35

Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта" -

Идентификатор закупки UA-2020-05-21-006390-c  
ID 5eeee1ac7dad4728a905f87c9a2a3235  
Ожидаемая стоимость
196`862`960.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АТ "Укрпошта"  
Ожидаемая стоимость 196`862`960.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 984`314.80 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 1`968`629.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.05.20
Период уточнений
до 13.07.20
Период обжалования
до 19.07.20
Прием предложений
до 23.07.20
Преквалификация
с23.07.2020
Обжалование преквалификации
до 27.09.2020
Аукцион
28.09.20
Квалификация
с28.09.20
Предложения рассмотрены
04.03.21
Завершен
18.03.21
25.05.2020, 14:23
Як подаватись учаснику нерезиденту?
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Просимо пояснити, які документи має подавати учасник-нерезидент? Зокрема щодо виконання вимог ст. 17 Закону, кваліфікаційних вимог та забезпечення тендерної пропозиції?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.05.2020, 16:02)
Доброго дня, дякуємо за питання. На найближчому засіданні тендерного комітету будуть розглянуті питання внесення змін до тендерної документації в цій частині. Будь-ласка, очікуйте їх оприлюднення.
26.05.2020, 11:10
ЕЦП
Общий вопрос о закупке
Просимо пояснити яким чином учаснику нерезиденту накладати електронний підпис? Питання сформовано з огляду на те, що ЕЦП учасника нерезидента не можливо перевірити через український засвідчувальний орган, як і не можливо накласти через Прозорро. Це стосується і створення електронного документа та банківської гарантії. Просимо детально прописати порядок подання документів нерезидентом.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.05.2020, 16:02)
Доброго дня, дякуємо за питання. На найближчому засіданні тендерного комітету будуть розглянуті питання внесення змін до тендерної документації в цій частині. Будь-ласка, очікуйте їх оприлюднення.
26.05.2020, 16:12
Мова пропозиції
Общий вопрос о закупке
Тисячі сторінок технічної документації учасника викладені російською мовою у звязку із тим, що вона застосовується в країнах МС. Ця документація розробляється і готується учасником. Прохання передбачити в тендерній документації можливість подавати технічні документи, що готуються учасником, російською мовою.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.05.2020, 12:40)
Доброго дня, умовами тендерної документації не вимагається надання технічної документації, розробленої учасником на тисячі сторінках. Натомість у Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 4 тендерної документації) визначено подання наступних документів щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі; заповнена та підписана учасником Специфікація (Тендерна пропозиція Учасника) за формою наведеною у додатку 3.1. тендерної документації; заповнений та підписаний Опис функціональних характеристик програмного забезпечення (ERP-системи) за формою наведеною у додатку 3.2. тендерної документації. Тобто складати для нас тисячі сторінок технічної документації ми не вимагаємо. Разом з тим у п.7 розділу І тендерної документації зазначено: "Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник." Тобто переклад документів з російської мови не потрібен.
28.05.2020, 16:29
щодо способу створення та подання документів
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! У розділі ІІІ ТД у п.1. "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" зазначено: "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»." Чи означає ця умова, що подання документів надрукованих, підписаних та сканованих у форматі ".pdf" або ".jpg" (як зазвичай на електронних торгах) з підписанням після завантаження КЕП (функція, наявна на будь-якому електронному торговому майданчику) - в даному тендері не передбачено? Тобто всі документи, що мають бути завантажені - це електронні документи, сформовані через програму електронного документообігу?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.05.2020, 17:23)
Доброго дня. Ні, ця вимога не означає що всі документи, що мають бути завантажені - це електронні документи, сформовані через програму електронного документообігу.
Хочемо звернути увагу, що відповідно до ч.3 ст.12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
В той же час Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису.
До того ж просимо звернути увагу на п.5 "Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок" розділу V тендерної докумтентації "Оцінка тенерних пропозицій" , де зазначено що, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, в тому числі кваліфікованих електронних підписів/електронних цифрових підписів, печаток на документах.
02.06.2020, 16:57
Учасник нерезидент
Общий вопрос о закупке
Просимо надати інформацію про те як подавати документи учасником нерезидентом, а саме накладати електронний підпис, надавати банківську гарантію та формувати пропозицію у т.ч. документи по ст. 17 Закону?
Звертаємо увагу, що для підготовки пропозиції учасником нерезидентом передбачена процедура відкритих торгів з публікацією на англійській мові, строк подання тендерних пропозицій у якій становить 30 днів.
Відсутність відповіді з вашої сторони скорочує для нас терміни для підготовки пропозиції та ставить у нерівні умови з іншими учасниками.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Таким чином, відсутність відповіді з вашої сторони порушує дану вимогу Закону.
Просимо надати відповідь найближчим часом та продовжити строки подання пропозицій.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.06.2020, 10:55)
Доброго дня, дякуємо за Ваші запитання. Внесення змін у тендерну документацію розглядається Замовником та буде здійснено найближчим часом.
03.06.2020, 18:03
щодо внесення змін
Общий вопрос о закупке
Пунктом 7 розділу 3 тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта") (далі – тендерна документація) передбачено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 до тендерної документації).»
Підпунктом 19.3.6. розділу «1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ERP» Додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації замовником визначені наступні умови:
«19.3.6. ERP повинна мати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99;»
У відповідності до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». (далі – Закон)
На сьогодні, система ERP яку має наміри запропонувати ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99 проходить відповідну експертизу уповноваженому органу України. ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» в складі тендерної пропозиції готовий надати підтверджуючі документи щодо проведення зазначеної експертизи. Враховуючи, що основні лідери ринку систем ERP, які займають лідируючу позицію на світовому ринку за показниками квадранту Гартнера, а саме: Workday, Sage Intacct, SAP, Acumatica, FinancialForce, Unit4 та Ramko Systems не мають відповідного Висновку Держспецзв’язку (на офіційному http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795) не зможуть прийняти участь в цих торгах, що значно звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційною умовою тендерної документації.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Слід зауважити у відповідності до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99 такий експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, оформляється в строк не менше 3 (трьох) місяців з дати подання ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» документів до уповноваженого органу. Виходить, що ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» позбавлена можливості взяти участь у процедурі закупівлі UA-2020-05-21-006390-c та отримати такий експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку (у відповідності до умов підпункті 19.3.6. розділу «1.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ERP» Додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації), подавши документи на оформлення експертного висновку на наступний день після того, як ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» дізналась про таку процедуру закупівлі, а саме: 22.05.20220 року.
На виконання умови в підпункті 19.3.6. розділу «1.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ERP» Додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не має змогу подати тендерну пропозицію Замовнику, враховуючи оформлення документу передбаченого цією умовою тендерної документації.
На підставі просимо усунути дискримінаційні умови тендерної документації викладені замовником у підпункті 19.3.6. розділу «1.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ERP» Додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» і внести зміни до умов підпункту 19.3.6. розділу «1.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ERP» Додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації та виключити із розділу «1.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ERP» Додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації тендерної документації наступну умову підпункту 19.3.6. в такій редакції:
«19.3.6. ERP повинна мати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99;»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.06.2020, 14:22)
Шавновний учасник, дякуємо за Ваше питання.
За результатами розгляду питання повідомляємо наступте
Відповідно до Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації затвердженого наказом Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації Українги від 16.05.2007 № 93 (Положення), державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації. Об’єктами експертизи, відповідно до п. 4 цього Положення, є зокрема, технічні та програмні засоби, які реалізують функції технічного захисту інформації та/або оцінки стану захисту інформації Відповідно до Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 373 від 29.03.2006 (Правила) захисту в системі підлягає: зокрема, конфіденційна інформація, яка перебуває у володінні розпорядників інформації, визначених частиною першою статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації"; службова інформація; інформація, яка становить державну або іншу передбачену законом таємницю. Відповідно до п. 6 вказаних Правил, під час обробки службової і таємної інформації повинен забезпечуватися її захист від несанкціонованого та неконтрольованого ознайомлення, модифікації, знищення, копіювання, поширення. Відповідно до п 9 Правил, забезпечення захисту в системі таємної інформації, яка не становить державну таємницю, та конфіденційної інформації здійснюється згідно з вимогами до захисту службової інформації, якщо інше не передбачено законом. Закупівля системи керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта" передбачає, що всі конфіденційні та службові дані, щодо даних працівників АТ «Укрпошта», персональних даних клієнтів компанії, фінансові та інші операції щодо надання послуг поштово зв’язку, будуть відображатись у вказаній системі, тому система має передбачати гарантований рівень захисту від несанкціонованого доступу до конфіденційної та службової інформації, забезпечувати її схоронність та недопущення несанкціонованого витоку інформції. Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу визначаютсья відповдіно до НД ТЗІ 2.5-004-99, що затверджені наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від “ 28 ” квітня 1999 р. № 22. Водночас, рівень реалізації послуг безпеки повинен бути не нижчий, ніж Г2 для автоматизованоих систем класу 2 Відповідно до НД ТЗІ 2.5-005-99 Затверджено наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 28 квітня 1999 р. № 22, автоматизована система являє собою організаційно-технічну систему, що об’єднує обчислювальна система, фізичне середовище, персонал і оброблювану інформацію. Вимоги до функціонального складу комплекс засобів захисту залежать від характеристик оброблюваної інформації, самої обчислювальна система, фізичного середовища, персоналу і організаційної підсистеми. Вимоги до гарантій визначаються насамперед характером (важливістю) оброблюваної інформації і призначенням автоматизована система. Клас «2» автоматизованої системи предбачає локалізований багатомашинний багатокористувачевий комплекс, який обробляє інформацію різних ступенів обмеження доступу. Таким чином програмна продукція (ЕРП система), що закуповується Замовником передбачає наявність великої кількості користувачів такої системи, понад 5 тис осіб, та обробку інформації, в т.ч. службової та конференційної, та відноситься до автоматизованих систем класу 2 і повинна передбачати відповідний рівень гарантій, не нижче Г2. При цьому Загальними вимогами до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. № 518 передбачено, що на об’єкті критичної інформаційної інфраструктури об’єкта критичної інфраструктури повинна надаватися перевага програмному забезпеченню, яке має більш вищий рівень гарантій відповідно до нормативного документа системи технічного захисту інформації 2.5-004-99 “Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу”, за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави АТ “Укрпошта”, являється об’єктом критичної інфраструктури. При цьому, відповідно до НД ТЗІ 2.5-004-99, критерії гарантій включають вимоги до архітектури комплексу засобів захисту, середовища розробки, послідовності розробки, середовища функціонування, документації і випробувань комплексу засобів захисту. В цих критеріях вводиться сім рівнів гарантій, які є ієрархічними. Вимоги викладаються за розділами. Для того, щоб комп’ютерна система одержала певний рівень гарантій (якщо вона не може одержати більш високий), повинні бути задоволені всі вимоги, визначені для даного рівня в кожному з розділів. З огляду на вищевикладене, при закупівлі системи керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта", з метою дотримання вимог чинного законодавства, Замовником встановлено вимогу наявності в учасників відповідних технологій, що передбачають можливість забезпечення інформаційного захисту системи (програмного забезпечення), що пропонується учасником до постачання. Відповідність такому критерію передбачає наявність гарантій не нижчий, ніж Г-2, що мають гарантувати коректність реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99 та підтверджується шляхом проведенням експертизи в сфері технічного захисту інформації та видачею відповідного експертного висновку, що реєструється в Держспецзв’язку.
04.06.2020, 14:00
Підтвердження учасником достовірності наданої ним інформації
Общий вопрос о закупке
Відповідно до вимог тендерної документації підтвердження учасником достовірності наданої ним інформації здійснюється шляхом проведення огляду (тестування) функціоналу пропонованого учасником до постачання програного забезпечення. Відповідний огляд (тестування) здійснюватися комісійно за участю представників Замовника та учасника чиє програмне забезпечення надається на огляд (тестування). Інші учасники тендерної процедури можуть приймати участь в такому огляді (тестуванні).
За результатами огляду (тестування) функціоналу, пропонованого учасником до поставки програмного забезпечення, представниками Замовника та учасника (ів) складається акт, в якому викладаються висновки щодо надання учасником достовірної/ недостовірної інформації викладеної згідно вимог цього Додатку.
Враховуючи, що технічним завданням тендерної документації передбачено розроблення програмного забезпечення, у тому числі на базі систем замовника, тобто імплементації програмного забезпечення, просимо пояснити, яким чином учаснику потрібно виконати зазначену вимогу ще до укладення договору?
Звертаємо увагу, що базове програмне забезпечення учасника може бути іншою мовою з іншим функціоналом, що легко приводиться у відповідність до вимог замовника у разі укладання договору. Проте, вимога наявності зазначених функцій, таких як, наприклад, українська мова, чи конкретні умови здійснення виборок, є дискримінаційними на етапі подання тендерних пропозицій, оскільки вимагають виконання робіт ще до укладання договору. При цьому вони легко виконуються в ході розробки та встановлення програмного забезпечення на базі систем замовника, що може бути здійснено лише після укладання договору.

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.06.2020, 14:25)
Шавновний учасник, дякуємо за Ваше питання.
За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
Відповідно до вимог Додатку № 3, № 3.1 та № 3.2 програмне забезпечення (ЕRP-система), що пропонується учасником до постачання має відповідати заявленим вимогам, та забезпечувати можливість реалізації необхідного Замовнику функціоналу. Вказані вимоги сформовані на підставі наявної потреби АТ «Укрпошта» в організації ведення всіх процесів в межах єдиної системи. У зв’язку викладеним програмне забезпечення, яке пропонується учасником до постачання має бути визначене учасником за формою додатку № 3.1 до тендерної документації, та відповідати технічним та функціональним вимогам які визначені в додатку № 3 та № 3.2 до тендерної документації. Водночас, відповідно до закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (ст. 27 цього Закону) комп'ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, що реалізується в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою та/або англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу. Комп'ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, встановлена на товарах, що реалізуються в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою, який за обсягом та змістом має містити не менше інформації, ніж іншомовні версії такого інтерфейсу. Недотримання цієї вимоги має наслідки, визначені законодавством про захист прав споживачів для реалізації товару неналежної якості. У роботі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій державної і комунальної форм власності використовуються винятково комп'ютерні програми з користувацьким інтерфейсом державною мовою. Під час закупівлі комп'ютерних програм для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій державної і комунальної форм власності обов'язковою умовою є наявність користувацького інтерфейсу державною мовою Таким чином, вимога щодо наявності україномовного інтерфейсу в програмних продуктах, що реалізуються та закуповуються на території України, зокрема, для АТ "Укрпошта" є обовязковою відповдіно до положеннь чинного законодавства.
04.06.2020, 17:31
щодо роз'яснення та внесення змін
Общий вопрос о закупке
В підпункті 1.1 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації та підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасникам в складі тендерної пропозиції необхідно надати Довідку складену в довільній формі, про наявність в учасника досвіду виконання/часткового виконання (система знаходиться в дослідно-промисловій експлуатації) аналогічного* договору/договорів для одного замовника (контрагента) та копію договору/договорів (сторінки відповідного договору(ів)) та додатки до нього(их), які містять інформацію, необхідну для визначення такого договору(ів) аналогічним в розумінні вимог п 1.1.
Учасник має наміри запропонувати систему ERP, яка займає лідируючу позицію на мировому ринку.
На підстав статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення підпункті 1.1 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації та підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації:
- Чи може учасник надати в складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів впровадження системи ERP від виробника самої системи ERP?
- Чи буде відхилена тендерна пропозиція учасника у разі надання в складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів впровадження системи ERP від виробника самої системи ERP, а не від Учасника, який приймає участь у процедурі закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.06.2020, 14:29)
Шавновний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
Відповідно до положень ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином Закон не встановлює можливість для учасника підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, якщо встановлено кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Також, відповідно до ч. 7 ст 17 Закону встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
04.06.2020, 17:32
щодо роз'яснення та внесення змін
Общий вопрос о закупке
В підпункті 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження виконання аналогічного договору учасник надає лист-відгук від Замовника(ів) щодо підтвердження виконання аналогічного договору(ів) якісно, своєчасно та в повному обсязі (допускається часткове виконання, тобто система знаходиться в дослідно-промисловій експлуатації). Лист-відгук Замовника(ів) щодо підтвердження виконання аналогічного договору(ів).»
Наше підприємство, як потенційний Учасник, має наміри надати Листи-відгуки від ряду підприємств Європейського Союзу де якісно, своєчасно та в повному обсязі впроваджена система ERP яку може запропонувати Учасник в складі тендерної пропозиції до постачання, але таки документи будуть надані щодо постачання системи ERP саме виробником системи ERP.
На підстав статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації:
- Чи може учасник надати в складі тендерної пропозиції копії таких Листів-відгуків впровадження системи ERP від виробника самої системи ERP?
- Чи буде відхилена тендерна пропозиція учасника у разі надання в складі тендерної пропозиції копії таких Листів-відгуків впровадження системи ERP від виробника самої системи ERP, а не від Учасника, який приймає участь у процедурі закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.06.2020, 14:29)
Шавновний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне Відповідно до положень ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином Закон не встановлює можливість для учасника підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, якщо встановлено кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Також, відповідно до ч. 7 ст 17 Закону встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
05.06.2020, 19:01
Технічна специфікація
Общий вопрос о закупке
В рамках опрацювання Додатку 3 «Технічна специфікація» нашими технічними спеціалістами було знайдено ряд пунктів які вимагають додаткового роз’яснення, або уточнення:
- «1.18.7. розсилка звітів за умови виконання переналаштування умов (наприклад, сформований звіт містить данні, або у сформованому звіті було спрацьоване спеціальне умовне форматування)»; Що вкладається в поняття «умовне форматування»?
- «3.1.17. облік термінів дії договорів і правил їх продовження. При наближенні і закінченні терміну дії - автоматичне повідомлення відповідального за договір та інших відповідальних осіб, задіяних у процесі обліку. Автоматичне продовження терміну дії в наступних випадках: при укладанні додаткової угоди з новим терміном дії; при достроковому розірванні договору; при автоматичної пролонгації договору;» Як ви бачите автоматичне продовження терміну дії у випадку «при достроковому розірванні договору»? Опишіть більш детально процес. В нашому розумінні, в разі дострокового розірвання договору і якщо у організації є бажання поновити договір, то буде укладатись «додаткова угода».
- «3.3.3. ведення фінансової інформації: - фінансові позиції, за якими укладено договір.». Що вкладається в поняття «фінансові позиції»?
- «4.2.1. об’єднання кількох потреб в одну заявку тільки по одному ОЗМ;» Не знайшли визначення «ОЗМ». Прохання надати.
- «4.4.5. мати можливість рознести ЗП, відмінити рознесення без видалення ЗП, та повторної обробки даних по замовленню на закупівлю;» Будь ласка більш детально опишіть даний процес? Що мається на увазі в «рознести ЗП»?
- «'5.4.2. формування та реєстрація операцій та первинних документів за такими типами операцій: - зовнішнє Переміщення ТМЦ;». Що мається на увазі? Правильно ми зрозуміли, що «зовнішнє Переміщення ТМЦ» - це переміщення на відповідальне зберігання стороннім організаціям?
- «'5.4.5. можливість в ознаках позиції ТМЦ виділяти налаштування по групах: '- специфічні вимоги до складського обліку: 'o механізм контроля залишків;». Прохання більш детально розкрити дану вимогу, а саме: яку процедуру ви бачите? Які саме налаштування мають бути в системі на картці ТМЦ? Це мінімальні максимальні значення? Чи це якась інша методика?
- «7.1.12. можливість створення звіту (звіт по окремій балансової одиниці – «технічний звіт») для коригування фінансової та податкової звітності за результатами аудиту;». Як ви бачите даний процес, якщо у відповідності до вимог технічного завдання, а саме пункту 7.1.4 є вимога стосовно заборони внесення змін до первинних документів після їх відображення в бухгалтерському обліку? Прохання розкрити дану вимогу більш детальніше.
- «8.1.8. відображення історії проходження підготовчого етапу для відслідковування змін у реєстрі платежів;». Прохання більш детально розписати дану вимогу. Що вкладається в поняття «підготовчого етапу»?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2020, 14:54)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
Замовником було враховано Ваші зауваження та внесено уточнення до додатку 3 до тендерної документації
08.06.2020, 22:46
Г-2
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник!
Відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що пропоноване учасником програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99.
Аналогічна умова міститься в проекті договору.
Наша Компанія є провідним розробником програмних продуктів в багатьох країнах світу, у т.ч. країнах ЄС. При цьому, в Україні ми є учасником нерезидентом.
Відповідно до законодавства нашої реєстрації відсутні вимоги щодо отримання експертного висновку, зареєстрованого в Держспецзв’язку, який засвідчує, що пропоноване учасником програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99.
Відповідно до вимог наказу Адміністрації державної служби спеціально зв'язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93 «Про затвердження Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» (далі – Положення) отримання такого висновку може буди здійснено не менше ніж протягом 2х місяців. Таким чином, неможливо отримати даний висновок щодо нашого програмного продукту у період проведення тендера.
Просимо надати пояснення яким чином, ми як учасник нерезидент, повинні виконати відповідну вимогу пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації щодо надання експертного висновку?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2020, 14:53)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
Відповідно до Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації затвердженого наказом Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації Українги від 16.05.2007 № 93 (Положення), державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації.
Об’єктами експертизи, відповідно до п. 4 цього Положення, є зокрема, технічні та програмні засоби, які реалізують функції технічного захисту інформації та/або оцінки стану захисту інформації. Відповідно до Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 373 від 29.03.2006 (Правила) захисту в системі підлягає: зокрема, конфіденційна інформація, яка перебуває у володінні розпорядників інформації, визначених частиною першою статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації"; службова інформація; інформація, яка становить державну або іншу передбачену законом таємницю.
Відповідно до п. 6 вказаних Правил, під час обробки службової і таємної інформації повинен забезпечуватися її захист від несанкціонованого та неконтрольованого ознайомлення, модифікації, знищення, копіювання, поширення.
Відповідно до п 9 Правил, забезпечення захисту в системі таємної інформації, яка не становить державну таємницю, та конфіденційної інформації здійснюється згідно з вимогами до захисту службової інформації, якщо інше не передбачено законом.
Закупівля системи керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта" передбачає, що всі конфіденційні та службові дані, щодо даних працівників АТ «Укрпошта», персональних даних клієнтів компанії, фінансові та інші операції щодо надання послуг поштово зв’язку, будуть відображатись у вказаній системі, тому система має передбачати гарантований рівень захисту від несанкціонованого доступу до конфіденційної та службової інформації, забезпечувати її схоронність та недопущення несанкціонованого витоку інформції.
Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу визначаютсья відповдіно до НД ТЗІ 2.5-004-99, що затверджені наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від “ 28 ” квітня 1999 р. № 22. Водночас, рівень реалізації послуг безпеки повинен бути не нижчий, ніж Г2 для автоматизованоих систем класу 2 Відповідно до НД ТЗІ 2.5-005-99 Затверджено наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 28 квітня 1999 р. № 22, автоматизована система являє собою організаційно-технічну систему, що об’єднує обчислювальна система, фізичне середовище, персонал і оброблювану інформацію.
Вимоги до функціонального складу комплекс засобів захисту залежать від характеристик оброблюваної інформації, самої обчислювальна система, фізичного середовища, персоналу і організаційної підсистеми. Вимоги до гарантій визначаються насамперед характером (важливістю) оброблюваної інформації і призначенням автоматизована система. Клас «2» автоматизованої системи предбачає локалізований багатомашинний багатокористувачевий комплекс, який обробляє інформацію різних ступенів обмеження доступу.
Таким чином програмна продукція (ЕРП система), що закуповується Замовником передбачає наявність великої кількості користувачів такої системи, понад 5 тис осіб, та обробку інформації, в т.ч. службової та конференційної, та відноситься до автоматизованих систем класу 2 і повинна передбачати відповідний рівень гарантій, не нижче Г2.
При цьому Загальними вимогами до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. № 518 передбачено, що на об’єкті критичної інформаційної інфраструктури об’єкта критичної інфраструктури повинна надаватися перевага програмному забезпеченню, яке має більш вищий рівень гарантій відповідно до нормативного документа системи технічного захисту інформації 2.5-004-99 “Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу”, за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави АТ “Укрпошта”, являється об’єктом критичної інфраструктури.
При цьому, відповідно до НД ТЗІ 2.5-004-99, критерії гарантій включають вимоги до архітектури комплексу засобів захисту, середовища розробки, послідовності розробки, середовища функціонування, документації і випробувань комплексу засобів захисту. В цих критеріях вводиться сім рівнів гарантій, які є ієрархічними. Вимоги викладаються за розділами. Для того, щоб комп’ютерна система одержала певний рівень гарантій (якщо вона не може одержати більш високий), повинні бути задоволені всі вимоги, визначені для даного рівня в кожному з розділів.
З огляду на вищевикладене, при закупівлі системи керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта", з метою дотримання вимог чинного законодавства, Замовником встановлено вимогу наявності в учасників відповідних технологій, що передбачають можливість забезпечення інформаційного захисту системи (програмного забезпечення), що пропонується учасником до постачання. Відповідність такому критерію передбачає наявність гарантій не нижчий, ніж Г-2, що мають гарантувати коректність реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99 та підтверджується шляхом проведенням експертизи в сфері технічного захисту інформації та видачею відповідного експертного висновку, що реєструється в Держспецзв’язку.
Таким чином, з метою виконання вимог Замовника, учаснику слід звернутись до уповноважених органів та установ з метою отримання відповідного висновку з подальшою його реєстрацією в Держспецзв’язку
10.06.2020, 10:21
Забезпечення договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!
Вами внесено зміни до тендерної документації та передбачено окремі умови подання документів учасниками нерезидентами у т. ч. тендерне забезпечення у виді банківської гарантії банка-нерезидента.
При цьому, жодних змін не внесено до умов надання забезпечення виконання договору.
Просимо надати відповідь яким чином у якій формі та порядку учасник нерезидент повинен надати забезпечення виконання договору?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2020, 14:44)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
У випадку, якщо переможем тендерної процедури буде визнаний нерезидент, банківська гарантія на забезпечення виконання договору має подаватись таким учасником-переможцем згідно вимог тендерної документації.
10.06.2020, 10:43
Конфіденційна інформація
Общий вопрос о закупке
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору, визначеного в довідці учасник надає копію договору/договорів (сторінки відповідного договору(ів)) та додатки до нього(их), які містять інформацію, необхідну для визначення такого договору(ів) аналогічним в розумінні вимог п 1.1.
Ми, готові надати такі договори, але інформації щодо їх цінової політики є конфіденційною.
Чи можливо учаснику приховати інформацію про ціни в копіях аналогічних договорів шляхом прикриття їх ціни?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2020, 14:36)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
При подання документів, що містить конфіденційну інформацію, а саме ціну договору та наданих послуг, Ви можете, зокрема, приховати (затерти, заштрихувати, замалювати) вказані умови в наданих документах.
Відповідну примітку буде додано до умов тендерної документації.
12.06.2020, 08:29
вартість техпідтримки
Общий вопрос о закупке
Договір не передбачає технічну підтримку стосовно додаткових програмних компонентів, що як правило вимагаються всесвітньо відомими компаніями Oracle, Microsoft . Як результат, правильно ми розуміємо, що вартість додаткових програмних компонентів повинна включати вартість підтримки за 5 років?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.06.2020, 18:49)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне
Додаткові програмні компоненти зобов'язані забезпечити ефективну роботу сисеми, що закуповується протягом строку дії всього контракту. Якщо для забезпечення функціонування системи необхідна технічна підтримка додаткових програмних компонентів, то така підтримка повинна бути включена у вартість пропозиції учасника .
12.06.2020, 10:43
Док звітів пункт 13.2.18 Технічної специфікації
Общий вопрос о закупке
Прошу надати роз’яснення, що мається на увазі в документі Технічна специфікація «пункт 13.2.18 система побудови звітів: доку звітів» під поняттям «доку звітів».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.06.2020, 18:50)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне.
В п 13.2.18 Додатку 3 до тендерної документації наявна технічна описка, яку слід читати як "13.2.18.система побудови звітів:
 автоматична генерація звітів за обраний період;
 автоматичне розсилання звітів на електрону пошту;
 конструктор звітів;"
12.06.2020, 10:44
Визначення абревіатури «СКУД»
Общий вопрос о закупке
Просимо надати визначення абревіатури «СКУД» в пункті 16.5.7 Тех «формування звіту з відхиленнями табеля та даних СКУД;
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.06.2020, 18:51)
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне.
Абривіатура «СКУД" одначає "Система контролю і управління доступом"