Процедура закупки объявлена 09.04.2020 23:00. Дата последних изменений - 05.05.2020 16:17
код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (брикети з деревини) -
Идентификатор закупки | UA-2020-04-09-004191-b | |
ID | 48ccb8db5f7c487d9580658d870edb9a |
Ожидаемая стоимость
199`620.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 199`620.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 5`988.60 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
09.04.20
Период уточнений
до 14.04.20
Прием предложений
до 16.04.20
Аукцион
17.04.20
Квалификация
с17.04.20
Предложения рассмотрены
с27.04.20
Завершен
05.05.20
10.04.2020, 17:14
Відсутність файлу з тендерною документацією
Общий вопрос о закупке
Відсутній файл з тендерною документацією на сайті
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.04.2020, 10:29)
оприлюднено
13.04.2020, 14:15
Дискримінація
Общий вопрос о закупке
У відповідності до тендерної документації необхідно подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням копії форми № 1ДФ.
А якщо ФОП веде свою господарську діяльність одноосібно і не має найнятих працівників, відповідно не може надати копію форми № 1ДФ? Але вказаний обсяг брикету може виготовити самостійно і підтвердити це копіями договорів, відгуками, накладними, платіжними дорученнями. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
А якщо ФОП веде свою господарську діяльність одноосібно і не має найнятих працівників, відповідно не може надати копію форми № 1ДФ? Але вказаний обсяг брикету може виготовити самостійно і підтвердити це копіями договорів, відгуками, накладними, платіжними дорученнями. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
14.04.2020, 19:00
Порушення термінів
Общий вопрос о закупке
У відповідності до наказу №11 ДП "Прозорро" період уточнення інформації повинен бути не меньше трьох робочих днів.
Тендерна документація оприлюднена 13 квітня, а період уточнень спливає 14 квітня.
То де три робочих дні? І до чого тут інші якщо Ви не виклали вчасно тендерну документацію?
Тендерна документація оприлюднена 13 квітня, а період уточнень спливає 14 квітня.
То де три робочих дні? І до чого тут інші якщо Ви не виклали вчасно тендерну документацію?