Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.03.2020 13:32. Дата последних изменений - 02.06.2020 15:08

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ -

Идентификатор закупки UA-2020-03-26-002392-b  
ID b455346e0267413290d9fc7214f32345  
Ожидаемая стоимость
685`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"  
Ожидаемая стоимость 685`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.03.20
Период уточнений
до 03.04.20
Период обжалования
до 09.04.20
Прием предложений
до 13.04.20
Аукцион
08.05.20
Квалификация
с08.05.20
Предложения рассмотрены
с13.05.20
Завершен
02.06.20
02.04.2020, 15:22
роз'яснення щодо загального об'єму послуг
Общий вопрос о закупке
Доброго дня,
Просимо надати роз'яснення щодо загального об'єму послуг, який має бути наданий учасником за предметом закупівлі. Так, у пункті 4.3 Розділу І Тендерної документації встановлений обсяг надання послуг - 1 послуга (відповідно до технічного завдання).
Технічне завдання міститься у Додатку №1 “Технічна специфікація” до Тендерної документації, в якій встановлена загальна кількість вивезень контейнерів на місяць у кількості 804 спорожнення. При цьому у Тендерній документації відсутня інформація про загальний об'єм твердих побутових відходів, що утворюється у Замовника та має бути вивезений, а також не визначена загальна кількість спорожнень, які мають бути здійснені учасником за період дії Договору на закупівлю послуг.
Підпунктом 7 пункту 2 Розділу IV Тендерної документації передбачено, що учасник визначає ціну свої пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та усіх інших витрат. Повна сума витрат на надання послуг Замовнику може бути врахована Учасником лише при врахуванні витрат на всю кількість спорожнень та вивезення всього об'єму твердих побутових відходів. Тому відсутність вказаної інформації перешкоджає всесторонньому, об'єктивному та економічно ефективну розрахунку тендерної пропозиції учасників, а відповідно і доцільному та ефективному витрачанню бюджетних коштів Замовником.
У зв'язку з цим, просимо Вас конкретизувати наступну інформацію:
вказати загальну кількість спорожнень, що має здійснити учасник за період дії Договору на закупівлю;
вказати загальний об'єм твердих побутових відходів у метрах кубічних, що утворюється за період закупівлі на об'єктах Замовника та має бути вивезений учасником.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.04.2020, 15:48)
З урахуванням часу, необхідного для проведення процедури закупівлі загальна кількість спорожнень, що має бути здійснена учасником за предметом закупівлі до 31.12.2020 року складає 6432 спорожнення.
З урахуванням того, що об’єм одного контейнера становить 1,1 м3 (нормативне навантаження одного контейнера – 350 кг.) загальний об'єм твердих побутових відходів, що планується вивезти приблизно складає 7075,2 м3 (2 251 200,00 кг.)