Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.03.2020 16:18. Дата последних изменений - 23.07.2020 00:01

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 72+442- км 151+930 (окремими ділянками) (45233142-6 ремонт доріг) -

Идентификатор закупки UA-2020-03-11-001154-a  
ID f6a801bdc75f48c18c8d689b0fd53462  
Ожидаемая стоимость
1`952`210`864.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області  
Ожидаемая стоимость 1`952`210`864.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 195`221.09 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 29`283`160.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
11.03.20
Период уточнений
до 15.05.20
Период обжалования
до 21.05.20
Прием предложений
до 25.05.20
Преквалификация
с25.05.2020
Обжалование преквалификации
до 23.07.2020
Закупка не состоялась
23.07.20
01.04.2020, 21:57
Забезпечення тендерної пропозиції
Общий вопрос о закупке
Шановний Замонику!
У тенедрній документації вказано, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією. Тендерною документацією встановлено, що банківська гарантія може бути надана банком-нерезидентом, відповідно до встановлених уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента, а також така банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Далі за текстом вказано, що на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Чи повинен видавати банк-нерезидент таку довідку, якщо це суперечить вказаним в ТД правилам ICC URDG 758?
Чи повинен видавати таку довідку авізуючий банк, якщо гривнева маса не акумуляються на рахунку авізуючого банку?
Чи буде розглядатись відсутність такої довідки, як порушення умов ТД, за наявності авізованої банківської гарантії, випущеної банком-нерезидентом?
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані у ТД правила ICC для банківських гарантій безперечно встановлюють наявність грошового покриття для випуску банківської гарантії, тобто наявність випущеної банківської гарантії за правилами ICC URDG 758 апріорі підтверджує факт внесення грошової застави на відповідний рахунок у випускаючому банку-нерезиденті.
Заздалегідь вдячні!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2020, 11:06)
Шановний учасник! Положення Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» зі змінами та доповненнями не містять обмежень щодо надання банківської гарантії шляхом забезпечення принципалом повного грошового покриття за гарантією.
05.04.2020, 17:54
Забезпечення тендерної пропозиції
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Попередньо, ми вже звертались до Вас з приводу роз'яснення щодо підтвердження наявності грошового покриття у вигляді виписка з Банку по рахунку покриття. До того ж нами було зазначено, що банківська гарантія у майбутньому буде видана банком - нерезидентом.
У своїй відповіді Ви необґрунтовано посилаєтесь на Положення Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 4 розділу І вказаного Вами Положення чітко встановлено, що вимоги цього Положення поширюються на банки - резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями/контргарантіями.
Наше питання стосувалось та стосується банка - нерезидента. Чи свідчить надана раніше відповідь про Ваше нерозуміння суті поставленого запитання?
Переформулюємо запитання: Чи повинен видавати банк-нерезидент довідку про наявність коштів на рахунку, якщо це суперечить правилам ICC URDG 758, на які Ви посилаєтесь у Тендерній Документації?
Просимо Вас ознайомитись з розділом ІХ вказаного Вами Положення Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 та дати однозначну відповідь: Чи повинен видавати таку довідку авізуючий банк, якщо гривнева маса не акумулюється на рахунку авізуючого банку? Чи буде розглядатись відсутність такої довідки, як порушення умов ТД, за наявності авізованої банківської гарантії, випущеної банком-нерезидентом?
Звертаємо Вашу увагу, що ненадання відповіді на поставлені запитання регулюється статтею 164 Закону України " Про публічні закупівлі" включно з відповідальністю посадової особи за таке ненадання інформації.
Заздалегідь вдячні!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2020, 21:06)
Довідка про наявність коштів на рахунку банком –нерезидентом, авізуючим банком-резидентом не надається..
16.04.2020, 11:21
Щодо технічного завдання та проекту
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, чи можете Ви завантажити в систему файли технічного завдання із розширенням .imd та/або .ims? Яким чином можливо ознайомитись з експертною оцінкою проекту?
Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.04.2020, 17:54)
Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 4). Експертна оцінка проекту не входить до складу тендерної документації.