Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.02.2020 11:16. Дата последних изменений - 29.02.2020 11:25

Офісне устаткування та приладдя різне -

Идентификатор закупки UA-2020-02-14-000602-b  
ID 78a479cd09834a67a722065dc6be686d  
Ожидаемая стоимость
31`386.30 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДП ДП Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Львівська регіональна філія  
Ожидаемая стоимость 31`386.30 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 156.93 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
14.02.20
Период уточнений
до 19.02.20
Период обжалования
до 25.02.20
Прием предложений
до 29.02.20
Закупка не состоялась
29.02.20
15.02.2020, 13:24
Кількість партій
Общий вопрос о закупке
Чи можлива поставка всього обсягу продукції однією прартією?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.02.2020, 09:37)
Ні замовлення і поставка товару відбувається за необхідністю певного товару для роботи
15.02.2020, 16:00
Еквіваленти та аналоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, чи можна пропонувати для закупівлі канцтовари, які є аналогами (еквівалентами) тих, що зазначені Вами у технічних вимогах?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.02.2020, 10:10)
Ні, лише ті що зазначені в тендерній документації
17.02.2020, 09:27
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.02.2020, 10:08)
Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку або виробника, а тільки конкретні технічні характеристики, які є принциповими по відповідному предмету закупівлі. Обмежень стосовно у купівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Так, його ціна буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.