Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.12.2019 17:11. Дата последних изменений - 21.12.2019 11:39

Послуги з оновлення ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу Офісу Президента України та розширення функціональних можливостей

Идентификатор закупки UA-2019-12-10-002545-a  
ID 37dc17340f7b4713b8d8a616ed191bd3  
Ожидаемая стоимость
4`366`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державне управління справами  
Ожидаемая стоимость 4`366`000.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование Застосування переговорної процедури закупівлі здійснюється з наступних причин. На виконання доручення Офісу Президента України (лист від 13.11.2019 № 03/59165-02) необхідно провести закупівлю послуг з оновлення ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу Офісу Президента України та розширення функціональних можливостей. У результаті укладених з АТ “ІнфоПлюс” договорів, а саме: - № 66 від 20.09.2006 року (договір на придбання програмно-технічного комплексу «Модернізація системи електронного документообігу в Секретаріаті Президента України»); - № 223 від 23.11.2010 року (договір про надання послуг зі створення спеціалізованого програмного забезпечення для системи електронного документообігу Адміністрації Президента України) Замовником придбано ліцензії на програмне забезпечення системи електронного документообігу АСКОД та надані послуги з впровадження системи електронного документообігу (далі – СЕД). СЕД створено на основі ліцензійного програмного забезпечення системи електрон-ного документообігу АСКОД. Закупівля Послуг обумовлена необхідністю забезпечити: 1) перехід в Офісі Президента України на електронний документообіг та інтеграцію з Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) відповідно до вимог чинних нормативних і законодавчих актів; 2) приведення СЕД у відповідність до нормативних вимог, зокрема:  Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»;  Закону України «Про електронні довірчі послуги»;  Закону України «Про внесення змін до Регламенту Верховної ради України про впровадження електронного документообігу, пов'язаного з законодавчим процесом»;  Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності”;  Наказу Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 № 60 "Про затвердження вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.11.2018 за № 1309/32761. 3) автоматизацію процесів надання громадянства, здійснення помилування, відзначення державними нагородами та виконання інших завдань згідно Указу Президента України від 25.06.2019 № 436/2019. Досягти поставлених задач можливо шляхом оновлення версій ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД у складі СЕД Офісу Президента України (надання сучасної версії програмного забезпечення АСКОД Корпоративний) та шляхом придбання додаткового ліцензійного програмного забезпечення виробництва АТ «ІнфоПлюс», а саме: - програмне забезпечення АСКОД WEB; - програмне забезпечення АСКОД АРМ Керівника; - модуль «АСКОД Конструктор форм і модулів». Згідно із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 30.06.2011 року № 38912, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, авторські майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Корпоративний» належать АТ «ІнфоПлюс». Програмне забезпечення АСКОД WEB дозволить впровадити технологію електронного документообігу із забезпеченням повноцінної роботи територіально-віддалених користувачів системи через WEB-доступ. Відповідно до Рішення Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, виданого 30.06.2011 за реєстраційним № 1578, майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД WEB» належать АТ «ІнфоПлюс». Програмне забезпечення АСКОД АРМ Керівника призначене спеціально для автоматизації управлінських функцій та виконання службових обов’язків керівників та управлінського персоналу. АСКОД АРМ Керівника підтримує необхідну функціональність системи електронного документообігу (підписання документів кваліфікованим електронним підписом, здійснення розгляду документів, прийняття рішення щодо їх виконання та здійснення контроль за їх виконанням), а також забезпечує: ознайомлення з документами; створення і підтвердження резолюцій та завдань виконавцям; повернення документів на доопрацювання; погодження та підписання документів; здійснення контролю виконавчої дисципліни. Згідно із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 86328 від 25.02.2019, виданим Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, авторські майнові права на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД АРМ Керівника» належать АТ «ІнфоПлюс». Модуль «АСКОД Конструктор форм і модулів» призначений для розвитку функціональності системи електронного документообігу Офісу Президента України обслуговуючим персоналом СЕД і являє собою інструментальний засіб, що надає можливість як доопрацьовувати існуючі, так і розробляти нові функціональні компоненти системи електронного документообігу Офісу Президента України: вузли навігаційного дерева, екранні форми, журнали інформаційних об’єктів, програмні модулі (сукупність форм і журналів), підсистеми (сукупність модулів) та інші. Цей інструмент забезпечить розвиток та налаштування СЕД відповідно до прийнятих пріоритетів без залучення сторонніх фахівців. Відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, виданого 03.04.2014 за реєстраційним № 2442, майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Конструктор форм і модулів» належать АТ «ІнфоПлюс». Згідно з частиною першою статті 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки. АТ «ІнфоПлюс», відповідно до статей 15 та 16 Закону України «Про авторське право і суміжні права», належать виключні майнові права на первинні коди (тексти) програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД. У разі надання послуг з оновлення ліцензійного програмного забезпе-чення АСКОД та розширення функціональних можливостей СЕД виконавцем може бути лише власник текстів цього програмного забезпечення. АТ «ІнфоПлюс», як розробник ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД, має досконале знання програмного забезпечення та структур баз даних СЕД, що сприятиме швидкому наданню Послуг без значних витрат часу і без ризику несумісності їх результатів із діючим середовищем. Крім того, у разі вибору іншого виконавця, перед останнім виникне необхідність володіння та знання програмного коду ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, виключні майнові права на яке належать тільки АТ «ІнфоПлюс». Таким чином, зміна виконавця унеможливить оновлення програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД у складі СЕД. Вибір іншого виконавця призведе до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Оновлення версій базового програмного забезпечення та розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу Офісу Президента України передбачає комплекс організаційних та технічних заходів, спрямованих на забезпечення безперервної працездатності системи електронного документообігу в інтересах замовника, забезпечення існуючих функціональних можливостей програмного забезпечення, його модифікації у відповідності до потреб діяльності Офісу Президента. Застосування переговорної процедури для закупівлі послуг пов’язане з необхідністю уникнення випадків, які можуть призвести до: - несумісності програмно-технологічних рішень у зв’язку із зміною надавача послуг; - відсутності у нового надавача послуг вихідних кодів програмного забезпечення «Система електронного документообігу «АСКОД»; - виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією програм-ного забезпечення «Система електронного документообігу «АСКОД». Крім того, закупівля передбачає масштабування системи електронного документо¬обігу Офісу Президента України (придбання додаткових ліцензій програмного забезпечення АСКОД для задоволення потреб користувачів системи електронного документообігу). Згідно п. 5 ч. 1 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» додаткова закупівля в того самого постачальника (АТ "ІнфоПлюс") може бути здійснена шляхом застосування як виняток переговорної процедури закупівлі. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, п. 1 ч. 2 ст. 35 («закупівля творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу») та п. 5 ч. 2 ст. 35 («потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням») та з метою уникнення зазначених вище можливих негативних наслідків лише власник кодів програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД (АТ «ІнфоПлюс») може забезпечити надання Послуг на встановлених Замовником умовах. Ураховуючи викладене, та у зв’язку з тим, що закупівля, пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу (п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі») та потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням (п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»), необхідно провести зазначену закупівлю за переговорною процедурою в Приватного акціонерного товариства “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”. Наявність вищезазначених обставин підтверджують: - договір № 66 від 20.09.2006 року на придбання програмно-технічного комплексу «Модернізація системи електронного документообігу в Секретаріаті Президента України»; - договір № 223 від 23.11.2010 року про надання послуг зі створення спеціалізованого програмного забезпечення для системи електронного документообігу Адміністрації Президента України; - свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 30.06.2011 року № 38912, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України; - рішення Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, видане 30.06.2011 за реєстраційним № 1578; - свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 86328 від 25.02.2019, видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України; - рішення Державної служби інтелектуальної власності про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, видане 03.04.2014 за реєстраційним № 2442. - Експертний висновок, виданий Державним науково-дослідним інститутом інформатизації та моделювання економіки від 02.12.2019 №01/217.  
Процедура закупки
Переговорная процедура
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
10.12.19
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
21.12.19

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Оплата здійснюється Замовником протягом 7 банківських днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару на підставі рахунку, наданого Постачальником  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з оновлення ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу Офісу Президента України та розширення функціональних можливостей
ДК 021:2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01220, Україна, місто Київ, Київ, Банкова, 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 27.12.2019
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2019 17:11
Версия документа от: 10.12.2019 17:15
ID: 76e7929f9bfd45619dc7ca2c61b924c7
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2019 17:11
Версия документа от: 10.12.2019 17:11
ID: 76e7929f9bfd45619dc7ca2c61b924c7

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державне управління справами  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 00037256  
Юридический адрес 01220, Україна, Київська область, Київ, вул. Банкова 11  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”.
Код ЕГРПОУ:16400836
4`366`000.00
Гривна с НДС
10.12.2019
17:17

Заключенные договоры

Номер договора
84
Дата подписания
21.12.2019
Дата начала действия
21.12.2019
Дата завершения действия
31.12.2019
Цена договора
4`366`000.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
4`238`360.00 Гривна