Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.09.2019 12:41. Дата последних изменений - 17.10.2019 14:14

Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100)) -

Идентификатор закупки UA-2019-09-11-000373-c  
ID 511dcdc0ebea40aab64cbcdfa8bce4c0  
Идентификатор плана UA-P-2019-09-11-001241-a  
Ожидаемая стоимость
1`470`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Кагарлицької районної державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 1`470`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`000.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 44`100.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
11.09.19
Период уточнений
до 17.09.19
Прием предложений
до 27.09.19
Закупка не состоялась
17.10.19
17.09.2019, 10:51. ID: UA-2019-09-11-000373-c.b1
Требование (Жалоба)
Дискримінаційні вимоги , не мають відношення до тендерної закупівлі
Просимо Тендерний комітет скасувати вимогу в тендерній документації стосовно обов'язкового представлення наступних документів, як така, що ні є обов'язковою згідно Законодавства України "Про бублічні закупівлі", а саме:
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Замовником, найближчим часом, будуть внесені зміни до тендерної документації
Ответ заказчика: 19.09.2019 10:38
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
17.09.2019, 10:57. ID: UA-2019-09-11-000373-c.b2
Требование (Жалоба)
Создання дискримінаційних вимог для учасників , не відповідність вимог чинного Законодавства України
Просимо видалити наступні документи , як ті, що не відповідають Законодавству України "Про публічні закупівлі", а саме:
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Замовником, найближчим часом, будуть внесені зміни до тендерної документації
Ответ заказчика: 19.09.2019 10:38
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
22.09.2019, 11:43. ID: UA-2019-09-11-000373-c.b3
Жалоба в АМКУ
ТОВ "СТАРКВУД"
Скарга на умови тендерної документації
11.09.2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол від 11.09.2019 протокол № 474) про затвердження тендерної документації щодо предмету закупівлі 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100)), при цьому положення тендерної документації містять умови, що порушують наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, а саме: замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (далі Скаржник), не погоджується з умовами тендерної документації в наступній їх частині:


1. Підпунктом 1 та 2 Пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати зокрема наступні документи:

1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, яка повинна містити наступну інформацію:
- …..
- інформацію про наявність в учасника навантажувача із зазначенням його марки та року випуску;
- інформацію про наявність в учасника вантажних автомобілів (не менше 3 (трьох)) для перевезення предмету закупівлі із зазначенням марки кожного автомобіля, року випуску та їх загальної кількості.
- інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки.
2. Для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- …..
- Документи, що підтверджують наявність вантажного автотранспорту, інформація про який вказана у довідці: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв. (у випадку, якщо вантажний автотранспорт не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування).
- Документ (и), що підтверджують наявність навантажувача, інформація про який вказана у довідці: свідоцтво про реєстрацію(у випадку, якщо навантажувач не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування та свідоцтво про реєстрацію).
- Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги.

Учасник не погоджується з вищезазначеними вимогами та вважає їх дискримінаційними, а саме:
Скаржник у своїй діяльності використовує навантажувачі, вантажний автотранспорт на підставі договору перевезення (надання послуг організаціями-перевізниками), при цьому такі автомобілі не належать нам на праві власності або користування, отже не може надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв, так як такі документи належать іншому суб’єкту права власності або права користування або працівникам такого суб’єкта користування чи права власності.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.


Окрім того, не зрозуміло, чому саме не менше 3 вантажних автомобілів має бути у учасника, на нашу думку така вимога дискримінує інших учасників, так як здійснити поставку можна одним вантажним автомобілем.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.

Також, у вимогах зазначено, що учасник надає: інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки.
При цьому, у іншому пункті зазначено, що учасник для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі надає:
- Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги.
Отже, вимога тендерної документації вводить учасника в оману, так як у одному пункті вимагається наявність мобільних вагів, а в іншому просто вагів. Отже, замовник має визначитися, які саме ваги йому потрібні: мобільні чи просто ваги.

Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.


2. ДОДАТОК 4 до тендерної документації передбачає надання учасником, зокрема наступних документів:
-….
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.

Учасник не може надати вищезазначених документів, так як такі документи надаються виробнику товару, при цьому учасник-скаржник, співпрацює з дилером (посередником), який не володіє такими документами.
Окрім того, вимагається документ (копія дозволу) завірений виробником запропонованої продукції.

Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.

На підставі зазначеного в пунктах 1-2 цієї Скарги, тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону та порушує принципи проведення процедури закупівлі встановлені статтею 3 Закону.

Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

просимо:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СТАРКВУД» до розгляду;
2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 11.09.2019 протокол № 474;
3. Перевірити на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» умови та вимоги до учасників процедури закупівлі встановлені замовником у тендерній документації.
Замовником буде внесено зміни
Дата исполнения решения заказчиком: 17.10.2019 14:09
Выполнена заказчиком