Процедура закупки объявлена 03.09.2019 15:06. Дата последних изменений - 18.09.2019 14:06
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) -
| Идентификатор закупки | UA-2019-09-03-001546-b | |
| ID | 196751b8cdd54f7e8c1bf46b808d3b3d |
Ожидаемая стоимость
2`900`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Володимирський ринок" | |
| Ожидаемая стоимость | 2`900`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 3`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
03.09.19
Период уточнений
до 08.09.19
Прием предложений
до 18.09.19
Торги отменены
18.09.19
05.09.2019, 10:10
Кількість охоронників
Общий вопрос о закупке
Добрий день. Поясніть, будьте ласкаві, чому 6,5 постів?Це як?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.09.2019, 15:27)
Доброго дня, колеги!
Дякуємо за увагу до нашого тендеру. Уважно опрацювавши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Кількість постів обрано комунальним підприємством, з потреби та необхідності отримання високоякісних охоронних послуг та накопичувального досвіду співпраці із охоронними підприємствами.
Разом із цим комунальне підприємство не заперечує проти іншого бачення кількості постів у межах бюджету закупівлі, але не у шкоду якісним показникам надання охоронних послуг. При цьому чекатимемо тлумачень від Учасника (Учасників) та обґрунтування своєї пропозиції.
З повагою,
Г.С.П.
Дякуємо за увагу до нашого тендеру. Уважно опрацювавши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Кількість постів обрано комунальним підприємством, з потреби та необхідності отримання високоякісних охоронних послуг та накопичувального досвіду співпраці із охоронними підприємствами.
Разом із цим комунальне підприємство не заперечує проти іншого бачення кількості постів у межах бюджету закупівлі, але не у шкоду якісним показникам надання охоронних послуг. При цьому чекатимемо тлумачень від Учасника (Учасників) та обґрунтування своєї пропозиції.
З повагою,
Г.С.П.
06.09.2019, 17:12
повідомлення про ПДВ
Общий вопрос о закупке
п.1 розділу V Оцінка тендерних пропозицій Вами (Замовником) визначено, що Учасник зобов’язаний повідомити Замовника щодо порядку нарахування ПДВ.
Просимо надати роз’яснення – що це за порядок і яким чином Учасник має повідомити Замовника про нарахування ПДВ.
Просимо надати роз’яснення – що це за порядок і яким чином Учасник має повідомити Замовника про нарахування ПДВ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.09.2019, 11:36)
Доброго дня, колеги! Достатньо надати копію свідоцтва діючого платника ПДВ.
З повагою, КП "Володимирський ринок".
З повагою, КП "Володимирський ринок".