Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.09.2019 15:06. Дата последних изменений - 18.09.2019 14:06

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) -

Идентификатор закупки UA-2019-09-03-001546-b  
ID 196751b8cdd54f7e8c1bf46b808d3b3d  
Ожидаемая стоимость
2`900`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Володимирський ринок"  
Ожидаемая стоимость 2`900`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.09.19
Период уточнений
до 08.09.19
Прием предложений
до 18.09.19
Торги отменены
18.09.19
05.09.2019, 10:10
Кількість охоронників
Общий вопрос о закупке
Добрий день. Поясніть, будьте ласкаві, чому 6,5 постів?Це як?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.09.2019, 15:27)
Доброго дня, колеги!

Дякуємо за увагу до нашого тендеру. Уважно опрацювавши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Кількість постів обрано комунальним підприємством, з потреби та необхідності отримання високоякісних охоронних послуг та накопичувального досвіду співпраці із охоронними підприємствами.
Разом із цим комунальне підприємство не заперечує проти іншого бачення кількості постів у межах бюджету закупівлі, але не у шкоду якісним показникам надання охоронних послуг. При цьому чекатимемо тлумачень від Учасника (Учасників) та обґрунтування своєї пропозиції.

З повагою,
Г.С.П.
06.09.2019, 17:12
повідомлення про ПДВ
Общий вопрос о закупке
п.1 розділу V Оцінка тендерних пропозицій Вами (Замовником) визначено, що Учасник зобов’язаний повідомити Замовника щодо порядку нарахування ПДВ.
Просимо надати роз’яснення – що це за порядок і яким чином Учасник має повідомити Замовника про нарахування ПДВ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.09.2019, 11:36)
Доброго дня, колеги! Достатньо надати копію свідоцтва діючого платника ПДВ.
З повагою, КП "Володимирський ринок".