Процедура закупки объявлена 23.08.2019 23:14. Дата последних изменений - 16.09.2019 12:40
"Придбання інтерактивної дошки (мультиборда)"
| Идентификатор закупки | UA-2019-08-23-001330-b | |
| ID | 01581b7895e24ffcb99a25ea9cfa200c |
Общая ожидаемая стоимость закупки
150`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)" 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за нижченаведені показники: Інтерактивна дошка • колір рамки чорно-білий; • тип дисплея LED; • покриття екрану спец скло (антітреніе, антиблик); • діагональ не менше 64 "(163.9 см); • активна поверхня, не менше см 145.7 x 83.3; • співвідношення сторін 16:9; • дозвіл не гірше 4K UHD; • число торкань не менше 10 (Win, Mac); • технологія розпізнавання інфрачервона; • жести мультитач; • лоток пасивний; • стилус; • контрастність не менше 1200: 1; • гарантія не менше 1 року; • габарити, см 151,6 x 93,2 x 11.3; • вага, кг не більше 42,5; • розмір упаковки, см 168.5 x 26 x 116.2; • вага брутто, кг не більше 62; • панель управління; • звук не менше 10 Вт динамік (2 шт.); • індикатор стану; • підключення USB; • енергоспоживання 220 Вт (0.5 Вт в режимі очікування); • роз'єми не менше HDMI вхід (3 шт.), VGA вхід, USB-A (2 шт.), USB-B (інтерактив), 3.5 мм аудіо вхід, RS232; • SPDIF оптичний вихід; • OPS-слот; • кріплення VESA 500 х 400; • ОС сумісність Windows, MAC; • програмне забезпечення SMART Learning Suite. 2. Загальні вимоги: 2.1. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), не перебуває в заставі або під арештом, вільний від претензій третіх осіб. 2.2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється. 2.3. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник. 2.4. Товар постачається з україномовними інструкціями, коробка (упаковка) та документація у належному вигляді та без пошкоджень, обладнання попередньо перевірене та у справному стані. 2.5. Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та підтверджуватись сертифікатом або декларацією відповідності, або іншим документом, що посвідчує якість товару, який надається учасником-переможцем при поставці товару. 2.6. Товар має бути якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, найменування фірми-виробника та країни виробництва. 2.7. Постачальник повинен забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документацією. 2.8. У випадку виникнення претензій у Замовника (Покупця) за якістю товару (дефектів товару, будь-чого іншого), що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар на товар належної якості. 2.9. Умови постачання товару — безкоштовна доставка обладнання за заявкою Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника. 2.10. Термін гарантії на товар: не менше 12 місяців офіційної гарантії від виробника, згідно вимог технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації. 3. Загальна кількість товару: 1 шт 4. Місце поставки товару: Україна, 79011 м. Львів, вул. Тютюнників, 2 5. Строк поставки товару: до 20 вересня 2019 р. 6. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка (транспортування) товару до навчальних закладів Замовника, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання, здійснюється силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі та ціна пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та вартість всіх необхідних супровідних послуг чи робіт, у т. ч. всі податки, збори і обов'язкові платежі. 7. Вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: Технічні та якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. При здійсненні учасником процедури закупівлі будь-яких заходів, пов'язаних з виконанням своїх обов'язків з постачання замовнику, зазначеного в даній документації, предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмета закупівлі. Дану позицію Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути будь-який документ, який на думку учасника процедури закупівлі підтверджує застосування заходів із захисту довкілля або довідка у довільній формі за підписом учасника процедури закупівлі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також усі супровідні послуги необхідні для його поставки передбачатимуть необхідні заходи із захисту довкілля. 8. Перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару: 8.1. Інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника. 8.2. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що товар який запропоновано до поставки буде новим (рік виробництва не раніше 2018/2019 р.), без механічних пошкоджень, таким, що не був у використанні, буде поставлений у встановлені тендерною документацією строки, та на товар буде надано офіційну гарантію від виробника, строк якої складатиме не менший ніж 12-24 місяців (згідно вимог технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації) з дня передачі товару (з дня підписання акту введення в експлуатацію та/або підписання акту прийому-передачі, видаткової накладної); товар матиме гарантійні талони, заповнені належним чином продавцем / постачальником та завірені його печаткою. 8.3. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що приймання товару здійснюватиметься Покупцем (Замовником) по кількості та якості в момент одержання його від Постачальника (Учасника - переможця процедури закупівлі). Якість товару, що постачається буде відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого. Товар, що поставляються Учасником та який буде використовуватись у навчальному процесі навчальних закладах Замовника, буде відповідати встановленим екологічним стандартам для мультимедійної техніки та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності, якості; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою; 8.4. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що товар який запропоновано учасником процедури закупівлі до поставки, а також його виробник, постачальник не підпадають під санкції/заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України у 2017- 2019 рр., та гарантує, що учасник процедури закупівлі не порушував Закон України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 14.10.2014 № 1702-VII; 8.5. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник; 8.6. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, щодо проведення Постачальником навчального курсу використання обладнання, що постачається та програмного забезпечення на території Замовника; 8.7. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі який перебуває у статусі «Кваліфікація», щодо надання Замовнику у одноденний строк з моменту початку його кваліфікації зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі; 8.8. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку; 8.9. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про закріплення сервісного спеціаліста який терміново (протягом 3-х годин) повинен зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин, усунення дефектів учасник повинен проводити протягом десяти робочих днів; 8.10. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про наявність сервісного центру у м. Львів, із зазначенням його адреси, номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи. 9. Невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 10. На підтвердження постачання якісного та оригінального товару учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні із зазначенням номеру закупівлі, найменування Замовника та назви учасника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Ліцей №28 Львівської міської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 150`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
23.08.19
Период уточнений
до 30.08.19
Прием предложений
до 04.09.19
Аукцион
05.09.19
Квалификация
с05.09.19
Предложения рассмотрены
с09.09.19
Завершен
16.09.19
Спецификация закупки
Лот № 1. закупівля інтерактивного обладнання
Інтерактивна дошка • колір рамки чорно-білий; • тип дисплея LED; • покриття екрану спец скло (антітреніе, антиблик); • діагональ не менше 64 "(163.9 см); • активна поверхня, не менше см 145.7 x 83.3; • співвідношення сторін 16:9; • дозвіл не гірше 4K UHD; • число торкань не менше 10 (Win, Mac); • технологія розпізнавання інфрачервона; • жести мультитач; • лоток пасивний; • стилус; • контрастність не менше 1200: 1; • гарантія не менше 1 року; • габарити, см 151,6 x 93,2 x 11.3; • вага, кг не більше 42,5; • розмір упаковки, см 168.5 x 26 x 116.2; • вага брутто, кг не більше 62; • панель управління; • звук не менше 10 Вт динамік (2 шт.); • індикатор стану; • підключення USB; • енергоспоживання 220 Вт (0.5 Вт в режимі очікування); • роз'єми не менше HDMI вхід (3 шт.), VGA вхід, USB-A (2 шт.), USB-B (інтерактив), 3.5 мм аудіо вхід, RS232; • SPDIF оптичний вихід; • OPS-слот; • кріплення VESA 500 х 400; • ОС сумісність Windows, MAC; • програмне забезпечення SMART Learning Suite
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 150`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 750.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | 05.09.2019 15:34 - 05.09.2019 16:01 |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | протягом 12 робочих днів | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 20 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
інтерактивне обладнання
ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тютюнників, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.09.2019 - 24.09.2019
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штуки
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 23.08.2019 23:18
ID: f3e29f232c0e4f7c9940d49e63a62174
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 23.08.2019 23:18
ID: 546063062cbe431fb0dfe367591402ae
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 23.08.2019 23:18
ID: 0fc3f06928ae459fa7a28d4a5acec81c
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 30.08.2019 08:00
ID: 167837eb7d8347afbb430cbfacc9e1f0
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 23.08.2019 23:18
ID: 167837eb7d8347afbb430cbfacc9e1f0
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 23.08.2019 23:18
ID: 506339b81caa4d239310bce26a372fd6
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версия документа от: 23.08.2019 23:18
ID: 2b5c32f40b944c25add6a08334e1afd6
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:14
Версия документа от: 30.08.2019 08:00
ID: 12b44be098b24869af198f1b21a3c9d8
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:14
Версия документа от: 29.08.2019 21:14
ID: 12b44be098b24869af198f1b21a3c9d8
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:17
Версия документа от: 30.08.2019 08:00
ID: 62fe3ae2c6134ba9943e48cc64b7d205
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:17
Версия документа от: 29.08.2019 21:17
ID: 62fe3ae2c6134ba9943e48cc64b7d205
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_01581b7895e24ffcb99a25ea9cfa200c_061886e4b80c417ba747c064de60a348.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.09.2019 16:01
Версия документа от: 05.09.2019 16:01
ID: 227701eced0e42f8ba7389e378a262b8
|
Ход аукциона
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 30.08.2019 08:15 | |
| Начало периода приема предложений | 02.09.2019 08:15 | |
| Окончание периода приема предложений | 04.09.2019 08:15 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Ліцей №28 Львівської міської ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 23266976 |
| Юридический адрес | 79011, Україна, Львівська область, Львів, Тютюнників, 2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 05.09.2019 16:01
закупівля інтерактивного обладнання
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
ID: 5dc86ec42d494adb9ee6107f8f8a488c
79`500.00
Гривна с НДС
2
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
ID: 6e390f342d1549afa09c0bdfb002c7f6
149`799.96
Гривна с НДС
Квалификация участников
закупівля інтерактивного обладнання
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
79`500.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
09.09.2019 15:38
3
149`799.96
Гривна с НДС
Победитель
09.09.2019 15:42
Сообщение о намерении заключить договор
закупівля інтерактивного обладнання
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
Код ЕГРПОУ:30053140
149`799.96
Гривна с НДС
09.09.2019
15:42
Заключенные договоры
закупівля інтерактивного обладнання
Номер договора
1
Дата подписания
16.09.2019
Дата начала действия
16.09.2019
Дата завершения действия
31.12.2019
Цена договора
149`799.96 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
124`833.30 Гривна
