Процедура закупки объявлена 11.07.2019 22:17. Дата последних изменений - 04.09.2019 16:55

Медалі -

Идентификатор закупки UA-2019-07-11-003028-b  
ID 4aa018e959c6484e85c8546c71bec348  
Ожидаемая стоимость
927`000.00 грн
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

для нагородження переможців спортивних змагань

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Ожидаемая стоимость 927`000.00 грн (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`635.00 грн  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 27`810.00 грн  
Процедура закупки Открытые торги  
Закупка объявлена
11.07.19
Период уточнений
до 16.07.19
Прием предложений
до 26.07.19
Аукцион
12.08.19
Квалификация
с12.08.19
Предложения рассмотрены
с16.08.19
Завершен
04.09.19
12.07.2019, 12:19
уточнення
Общий вопрос о закупке
Шановний тендерний комітет Замовника!
Пунктом 21 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 за № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначено, що «……Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник)……..».

При підтверджені досвіду виконання аналогічного договору Учаснику керуватися ДК 021:2015 (п 4.2 ТД Замовника) чи назвою предмета закупівлі (п. 4.1 ТД Замовника). Тобто, Медалі чи 18510000-7 Ювелірні вироби та супутні товари?????
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.07.2019, 13:33)
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Перші чотири цифри класифікатору визначають клас, відповідно до якого замовник визначає предмет закупівлі. Наступні цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Відповідно - 18512200-3 Медалі.
Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору саме того товару, який закуповується Замовником відповідно до ТД. Тобто саме медалей.
12.07.2019, 12:21
товшина медалі
Общий вопрос о закупке
Прошу уточнити товшина медалі у технічному завданні 22 мм, або 2,2 мм? Прошу виправити
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.07.2019, 13:43)
Доброго дня! Додатком 5 до тендерної документації, а саме технічні вимоги до закупівлі, в тексті вимог визначені очікувані розміри медалей. А саме товщина виробу 3 мм. ДІйсно в макеті медалей зазначені розміри, проте метою макету є лише визначення зоображення штампування. Оскільки розміри визначені в тексті, розміри зазначені на макеті не приймати до уваги.
12.07.2019, 14:24
графік посточання медалей
Общий вопрос о закупке
Шановний тендерний комітет. Прошу надати графік та сроки постачання медалей до кінця року.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.07.2019, 14:02)
Поставка товару буде здійснюватись частинами в залежності від потреби Замовника. Можлива поставка одразу всього товару, але це залежатиме від можливості Замовника отримати та розмістити на складі весь товар. Поставка та отримання товару буде завершена в термін до 31 грудня 2019 року. Відповідно до тендерної документації: Поставка товару здійснюється зі складу Продавця частинами протягом 7 робочих днів відповідно до зробленої представником Покупця заявки на електронну адресу Продавця e-mail:________________ з переліком товару, кількістю, який необхідно поставити але не пізніше 31 грудня 2019 року, за власний рахунок Продавця на склад Покупця за адресою місто Київ, вулиця Хрещатик, 12.
15.07.2019, 13:56
графік посточання медалей
Общий вопрос о закупке
Шановний тендерний комітет! Прошу надати детальну інформацію по кількості медалей на кожне замовлення, іх графік та термін виконання кожного замовлення?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.07.2019, 14:02)
Поставка товару буде здійснюватись частинами в залежності від потреби Замовника. Можлива поставка одразу всього товару, але це залежатиме від можливості Замовника отримати та розмістити на складі весь товар. Поставка та отримання товару буде завершена в термін до 31 грудня 2019 року.
Відповідно до тендерної документації: Поставка товару здійснюється зі складу Продавця частинами протягом 7 робочих днів відповідно до зробленої представником Покупця заявки на електронну адресу Продавця e-mail:________________ з переліком товару, кількістю, який необхідно поставити але не пізніше 31 грудня 2019 року, за власний рахунок Продавця на склад Покупця за адресою місто Київ, вулиця Хрещатик, 12.
15.07.2019, 14:03
кількість медалей
Общий вопрос о закупке
Прошу вас надати точну цифру кількості медалей та кількість по кольру. У додатку 5 вказана кількість 7050х7050х6500 штук. У специфікації 5500х5500х500 штук. Яка правильна кількість?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.07.2019, 14:09)
Прошу звернути увагу, що в проекті договору викладено два додатки до договору, тобто дві специфікації, кожна з яких має свою кількість. Договір буде мати дві специфікації тому що оплата за даними додатками буде здійснена з різних рохрахункових рахунків. Загальна кількість медалей складає за І місце=7050, за ІІ місце=7050, за ІІІ місце=6500.
15.07.2019, 14:55
уточнення
Общий вопрос о закупке
Шановний тендерний комітет.
Судячи з того, що будуть йти оплати з двох різних розрахункових рахунків та в договорі наведені дві Специфікації (Додаток 1 та Додаток 2 до Договору), можна зробити висновок, що поставка буде здійснення двома партіями та відповідно 16000 шт. та 4600 шт.
Правильно ми розуміємо - перша поставка – 16000 шт, друга – 4600 шт. А може бути 10000, та 10600?, чьому ця кількість (на якій підставі робилися такі розрахунки)????? Чому дана вимога не прописана в Тендерній документації, а наведена в додатках до Договору????? Це перше!
Друге, вкажіть в Специфікації правильну назву – Медаль 1 місце, Медаль 2 місце, Медаль – 3 місце, а не Медаль за І місце, Медаль за ІІ місце і тд., для того, щоб уникнути розбіжностей, подаючи тендерну пропозицію Учаснику.
Дуже вдячні! Чекаємо відповіді на два вищенаведені питання!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.07.2019, 15:04)
Поставка товару буде здійснюватись відповідно до прописаної умови в тендерній документації. Тобто відповідно до зробленої заявки замовника! Поставка товару здійснюється зі складу Продавця частинами протягом 7 робочих днів відповідно до зробленої представником Покупця заявки на електронну адресу Продавця e-mail:________________ з переліком товару, кількістю, який необхідно поставити але не пізніше 31 грудня 2019 року, за власний рахунок Продавця на склад Покупця за адресою місто Київ, вулиця Хрещатик, 12.
Щодо прибрати слова "за" то від перестановки слів суть не зміниться. все одно ці медалі будуть за І,ІІ та ІІІ місця