Процедура закупки объявлена 24.05.2019 15:11. Дата последних изменений - 21.06.2019 14:29
Аерофотозйомка території Краматорської міської ради та виготовлення цифрових ортофотопланів -
| Идентификатор закупки | UA-2019-05-24-000560-b | |
| ID | 6bcd1068859648c2ba29662b2dd09eaa |
Ожидаемая стоимость
7`999`737.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 7`999`737.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 39`998.69 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
24.05.19
Период уточнений
до 21.06.19
Период обжалования
до 27.06.19
Прием предложений
до 01.07.19
Преквалификация
с01.07.19
Обжалование преквалификации
Торги отменены
21.06.19
11.06.2019, 19:13. ID:
UA-2019-05-24-000560-b.b1
Требование (Жалоба)
ВИМОГА
щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
24 травня 2019 року Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Аерофотозйомка території Краматорської міської ради та виготовлення цифрових ортофотопланів», Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-05-24-000560-b. (надалі – Предмет закупівлі)
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуг.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуг.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
Вимогу щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів задоволено та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 18.06.2019 17:57
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
18.06.2019 17:57
13.06.2019, 20:04. ID:
UA-2019-05-24-000560-b.b2
Требование (Жалоба)
Вимога щодо умов тендерної документації
Предметом закупівлі є Аерофотозйомка території Краматорської міської ради та виготовлення цифрових ортофотопланів за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії.
Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД) Замовником встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасника щодо відповідності встановленим критеріям наведено у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Учасник, вивчивши перелік кваліфікаційних критеріїв, прийшов до висновку що частина з них суперечать нормам чинного законодавства і мають дискримінаційний характер.
1. У пункті 1 Додатку 1 Замовник вимагає документально підтвердити наявність «цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20 (додати чинний сертифікат калібрування) (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)».
Зазначена вимога є необґрунтованою і суперечить нормам чинного законодавства, зокрема – «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» (далі – ГКНТА-2.04-02-98)
По-перше, у Додатку 4 до ТД в п.2 зазначається, що в ході надання послуг, що закуповуються, передбачається «Створення цифрових інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 (орієнтовна площа 1220 га) та масштабу 1:5000 (орієнтовна площа 8780 га)». В той же час, таблиця 15 ГКНТА-2.04-02-98, на яку посилається Замовник стосується створення планів масштабу 1:1000 та 1:500, і жодним чином не зачіпає створення планів у масштабі 1:2000 та 1:5000.
По-друге, жодною нормою ГКНТА-2.04-02-98, як і іншими нормативно-правовими актами, не передбачена необхідність отримання сертифікатів калібрування на цифрову аерофотокамеру.
2. У пункті 1 Додатку 1 Замовник вимагає документально підтвердити наявність «цифрових фотограмметричних станцій, не менше п’яти».
Вимога замовника є необґрунтованою, оскільки наявність такої кількості фотограмметричних станцій не випливає з жодного нормативно-правового документу та не обумовлена специфікою послуг, які будуть надаватися у рамках цієї закупівлі.
3. Замовник вимагає документально підтвердити наявність «спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт».
На думку Учасника, такі вимоги є дискримінаційними оскільки п.7.1 розділу 7 ГКНТА-2.04-02-98 «Методи виконання топографічних знімань», регламентуються методи виконання аерофотозйомки та вимоги до отриманих результатів. Натомість у цій Інструкції відсутні вимоги до повітряного судна та взагалі – до приладів, за допомогою (або з борту) яких буде проводитися зйомка.
Крім того, абз. 3 ч.1 ст. 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» називає серед основних вимог щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва.
Спосіб, за допомогою якого буде здійснюватися аерофотозйомка (за допомогою спеціалізованого повітряного судна, безпілотного апарату або інших засобів) жодним чином не стосується методів виконання аерофотозйомки та не впливає на результати, які будуть отримані в результаті надання послуг.
Таким чином, Замовник суттєво обмежує коло можливих учасників лише тими, які мають у розпорядженні спеціалізоване повітряне судно.
4. В підпункті 3 пункту «вимоги до виконання послуг» Додатку 3 до ТД, Замовник зазначає, що «Аерофотознімальні роботи мають бути виконані з використанням цифрової аерофотознімальної камери з борту спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності щодо проведення аерофотознімальних робіт, згідно до вимог нормативних документів в цій галузі Роздільна здатність матеріалів аерофотозйомки - не гірше 10 cм розмір пікселя на середню площину місцевості. Під час виконання робіт аерознімальна апаратура має включати сучасні навігаційну та інерціальну системи для забезпечення просторової точності отриманих даних. Використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг не дозволяється».
З урахуванням зазначеного у п. 3 цієї вимоги, Учасник вважає, що така вимога є дискримінаційною та нічим не обґрунтованою
5. Замовник вимагає документально підтвердити наявність «чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)».
Учасник вважає, що ця вимога Замовника є похідною від вимоги про наявність спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а отже, у разі погодження Замовника із аргументацією Учасника, наведеною у п.п. 3, 4 цієї вимоги, Замовник повинен виключити зазначений пункт з Тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
З урахуванням зазначеного, Учасник
вимагає:
1. Внести зміни до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме:
1.1. Змінити формулювання пункту 1 Додатку 1 «цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98, таблиця 15, п. 7.1.20 (додати чинний сертифікат калібрування) (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)» на «цифрової аерофотокамери, яка відповідає вимогам ГКНТА-2.04-02-98»;
1.2. Змінити формулювання пункту 1 Додатку 1 «цифрових фотограмметричних станцій, не менше п’яти» на формулювання «цифрових фотограмметричних станцій, у кількості, достатній для виконання зазначеного об’єму робіт за вказаний період часу»;
1.3. Виключити фразу «спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт» по тексту тендерної документації;
1.4. Змінити формулювання підпункту 3 пункту «вимоги до виконання послуг» Додатку 3 до ТД «Аерофотознімальні роботи мають бути виконані з використанням цифрової аерофотознімальної камери з борту спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності щодо проведення аерофотознімальних робіт, згідно до вимог нормативних документів в цій галузі Роздільна здатність матеріалів аерофотозйомки - не гірше 10 cм розмір пікселя на середню площину місцевості. Під час виконання робіт аерознімальна апаратура має включати сучасні навігаційну та інерціальну системи для забезпечення просторової точності отриманих даних. Використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг не дозволяється» на «Матеріали аерофотозйомки повинні бути отримані з використанням цифрової аерофотознімальної камери та відповідати вимогам нормативних документів в цій галузі»;
1.5. Виключити з тендерної документації фразу «чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)».
2. Внести відповідні зміни до Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» та Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД) Замовником встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасника щодо відповідності встановленим критеріям наведено у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Учасник, вивчивши перелік кваліфікаційних критеріїв, прийшов до висновку що частина з них суперечать нормам чинного законодавства і мають дискримінаційний характер.
1. У пункті 1 Додатку 1 Замовник вимагає документально підтвердити наявність «цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20 (додати чинний сертифікат калібрування) (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)».
Зазначена вимога є необґрунтованою і суперечить нормам чинного законодавства, зокрема – «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» (далі – ГКНТА-2.04-02-98)
По-перше, у Додатку 4 до ТД в п.2 зазначається, що в ході надання послуг, що закуповуються, передбачається «Створення цифрових інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 (орієнтовна площа 1220 га) та масштабу 1:5000 (орієнтовна площа 8780 га)». В той же час, таблиця 15 ГКНТА-2.04-02-98, на яку посилається Замовник стосується створення планів масштабу 1:1000 та 1:500, і жодним чином не зачіпає створення планів у масштабі 1:2000 та 1:5000.
По-друге, жодною нормою ГКНТА-2.04-02-98, як і іншими нормативно-правовими актами, не передбачена необхідність отримання сертифікатів калібрування на цифрову аерофотокамеру.
2. У пункті 1 Додатку 1 Замовник вимагає документально підтвердити наявність «цифрових фотограмметричних станцій, не менше п’яти».
Вимога замовника є необґрунтованою, оскільки наявність такої кількості фотограмметричних станцій не випливає з жодного нормативно-правового документу та не обумовлена специфікою послуг, які будуть надаватися у рамках цієї закупівлі.
3. Замовник вимагає документально підтвердити наявність «спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт».
На думку Учасника, такі вимоги є дискримінаційними оскільки п.7.1 розділу 7 ГКНТА-2.04-02-98 «Методи виконання топографічних знімань», регламентуються методи виконання аерофотозйомки та вимоги до отриманих результатів. Натомість у цій Інструкції відсутні вимоги до повітряного судна та взагалі – до приладів, за допомогою (або з борту) яких буде проводитися зйомка.
Крім того, абз. 3 ч.1 ст. 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» називає серед основних вимог щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва.
Спосіб, за допомогою якого буде здійснюватися аерофотозйомка (за допомогою спеціалізованого повітряного судна, безпілотного апарату або інших засобів) жодним чином не стосується методів виконання аерофотозйомки та не впливає на результати, які будуть отримані в результаті надання послуг.
Таким чином, Замовник суттєво обмежує коло можливих учасників лише тими, які мають у розпорядженні спеціалізоване повітряне судно.
4. В підпункті 3 пункту «вимоги до виконання послуг» Додатку 3 до ТД, Замовник зазначає, що «Аерофотознімальні роботи мають бути виконані з використанням цифрової аерофотознімальної камери з борту спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності щодо проведення аерофотознімальних робіт, згідно до вимог нормативних документів в цій галузі Роздільна здатність матеріалів аерофотозйомки - не гірше 10 cм розмір пікселя на середню площину місцевості. Під час виконання робіт аерознімальна апаратура має включати сучасні навігаційну та інерціальну системи для забезпечення просторової точності отриманих даних. Використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг не дозволяється».
З урахуванням зазначеного у п. 3 цієї вимоги, Учасник вважає, що така вимога є дискримінаційною та нічим не обґрунтованою
5. Замовник вимагає документально підтвердити наявність «чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)».
Учасник вважає, що ця вимога Замовника є похідною від вимоги про наявність спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а отже, у разі погодження Замовника із аргументацією Учасника, наведеною у п.п. 3, 4 цієї вимоги, Замовник повинен виключити зазначений пункт з Тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
З урахуванням зазначеного, Учасник
вимагає:
1. Внести зміни до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме:
1.1. Змінити формулювання пункту 1 Додатку 1 «цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98, таблиця 15, п. 7.1.20 (додати чинний сертифікат калібрування) (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)» на «цифрової аерофотокамери, яка відповідає вимогам ГКНТА-2.04-02-98»;
1.2. Змінити формулювання пункту 1 Додатку 1 «цифрових фотограмметричних станцій, не менше п’яти» на формулювання «цифрових фотограмметричних станцій, у кількості, достатній для виконання зазначеного об’єму робіт за вказаний період часу»;
1.3. Виключити фразу «спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт» по тексту тендерної документації;
1.4. Змінити формулювання підпункту 3 пункту «вимоги до виконання послуг» Додатку 3 до ТД «Аерофотознімальні роботи мають бути виконані з використанням цифрової аерофотознімальної камери з борту спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності щодо проведення аерофотознімальних робіт, згідно до вимог нормативних документів в цій галузі Роздільна здатність матеріалів аерофотозйомки - не гірше 10 cм розмір пікселя на середню площину місцевості. Під час виконання робіт аерознімальна апаратура має включати сучасні навігаційну та інерціальну системи для забезпечення просторової точності отриманих даних. Використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг не дозволяється» на «Матеріали аерофотозйомки повинні бути отримані з використанням цифрової аерофотознімальної камери та відповідати вимогам нормативних документів в цій галузі»;
1.5. Виключити з тендерної документації фразу «чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником)».
2. Внести відповідні зміни до Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» та Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Вимогу щодо умов тендерної документації задоволено та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 18.06.2019 17:58
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
18.06.2019 17:58
20.06.2019, 18:29. ID:
UA-2019-05-24-000560-b.c3
Требование (Жалоба)
Вимога, щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
24 травня 2019 року Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Аерофотозйомка території Краматорської міської ради та виготовлення цифрових ортофотопланів», Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-05-24-000560-b. (надалі – Предмет закупівлі).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Після запитань від учасників та вимог, опублікованих в системі електронних закупівель, 18 червня 2019 року Замовником внесено зміни до документація конкурсних торгів, однак вимоги, що порушують принципи здійснення закупівель, відповідно до зазначеного вище Закону не було усунуто в повному обсязі.
Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуг.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Після запитань від учасників та вимог, опублікованих в системі електронних закупівель, 18 червня 2019 року Замовником внесено зміни до документація конкурсних торгів, однак вимоги, що порушують принципи здійснення закупівель, відповідно до зазначеного вище Закону не було усунуто в повному обсязі.
Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуг.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
На рассмотрении
20.06.2019 18:29
20.06.2019, 21:15. ID:
UA-2019-05-24-000560-b.b4
Требование (Жалоба)
Вимога щодо усунення непрозорих умов в частині передачі матеріалів замовнику
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»,Замовником визначено перелік матеріалів, які передаються Замовнику за результатами надання послуг, а тому числі "Геоприв’язані цифрові аерофотознімки ... з копією документу контрольного перегляду матеріалів аерофотознімання відповідного підрозділу Міністерства оборони України щодо права використання матеріалів аерофотознімання без грифу обмеження доступу".
Відповідно до Наказу Служби безпеки України «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю» (№ 440 від 12.08.2005 зі змінами і доповненнями), первинні матеріали аерофотозйомки належать до переліку відомостей, що становлять державну таємницю і після завершення виконання аерознімальних робіт мають бути у встановленому порядку передані уповноваженому органу на контрольний перегляд. За результатами контрольного перегляду
формується протокол засідання експертної комісії з питань державної таємниці, про те, що матеріали аерофотозйомки пройшли контрольний перегляд. Даний протокол надається лише адресату, який надав матеріали аерозйомки на контрольний перегляд. Разом з тим, незрозуміло, яким нормативно-правовим документом передбачена передача копії такого протоколу замовнику?
З огляду на вищезазначене, для усунення непрозорих вимог, що зазначені в технічній специфікації, просимо Замовника надати роз'яснення, на підставі якого нормативно-правового акту Виконавець має надати копію документу контрольного перегляду матеріалів аерофотознімання Замовнику та внести відповідні зміни до тендерної документації зазначивши такий нормативно-правовий документ, а у разі його відсутності, просимо Замовника усунути непрозору вимогу Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання Замовнику копії документу про контрольний перегляд, шляхом вилучення з тексту фрази "з копією документу контрольного перегляду матеріалів аерофотознімання відповідного підрозділу Міністерства оборони України щодо права використання матеріалів аерофотознімання без грифу обмеження доступу".
Відповідно до Наказу Служби безпеки України «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю» (№ 440 від 12.08.2005 зі змінами і доповненнями), первинні матеріали аерофотозйомки належать до переліку відомостей, що становлять державну таємницю і після завершення виконання аерознімальних робіт мають бути у встановленому порядку передані уповноваженому органу на контрольний перегляд. За результатами контрольного перегляду
формується протокол засідання експертної комісії з питань державної таємниці, про те, що матеріали аерофотозйомки пройшли контрольний перегляд. Даний протокол надається лише адресату, який надав матеріали аерозйомки на контрольний перегляд. Разом з тим, незрозуміло, яким нормативно-правовим документом передбачена передача копії такого протоколу замовнику?
З огляду на вищезазначене, для усунення непрозорих вимог, що зазначені в технічній специфікації, просимо Замовника надати роз'яснення, на підставі якого нормативно-правового акту Виконавець має надати копію документу контрольного перегляду матеріалів аерофотознімання Замовнику та внести відповідні зміни до тендерної документації зазначивши такий нормативно-правовий документ, а у разі його відсутності, просимо Замовника усунути непрозору вимогу Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання Замовнику копії документу про контрольний перегляд, шляхом вилучення з тексту фрази "з копією документу контрольного перегляду матеріалів аерофотознімання відповідного підрозділу Міністерства оборони України щодо права використання матеріалів аерофотознімання без грифу обмеження доступу".
На рассмотрении
20.06.2019 21:15