Процедура закупки объявлена 11.05.2019 11:30. Дата последних изменений - 21.05.2019 15:24
Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення пожежної сигналізації по об’єкту «Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа №5» м. Кривого Рогу, вул. Сергія Колачевського 170 -
Идентификатор закупки | UA-2019-05-11-000328-c | |
ID | 8a1175324d57445c84c79da5effe1c50 |
Ожидаемая стоимость
53`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення пожежної сигналізації по об’єкту «Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа №5» м. Кривого Рогу, вул. Сергія Колачевського 170
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | відділ освіти | |
Ожидаемая стоимость | 53`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 265.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
11.05.19
Период уточнений
до 17.05.19
Период обжалования
до 23.05.19
Прием предложений
до 27.05.19
Торги отменены
21.05.19
16.05.2019, 09:12
Завдання на проектування.
Общий вопрос о закупке
Завдання на проектування. 1) У відповідності до п.4.3 ДБН А.2.2-3-2014 основними складовими вихідних даних є «…завдання на проектування (додаток Б)…». У додатку 3 тендерної документації присутні три терміни щодо завдання: п.12.1 договору – «технічне завдання на проектування», Додаток – «Завдання», п.6 завдання – «чинне завдання на проектування». Просимо привести терміни до одного виду; 2) Також просимо до складу вихідних даних (п.6 завдання) додати: по поверхові плани будівлі з експлікацією, технічні умови на електропостачання; 3) Пункт 14 завдання суперечить п.19а. Просимо убрати з п.19а слова «інженерні вишукування»; 4) Датчики виявлення вибухонебезпечного природного газу, або отруйного чадного газу не входять до складу системи пожежної сигналізації. Просимо вилучити вимогу щодо зазначення їх розміщення з завдання; 5) НАПБ А.01.003-2009 «Правила улаштування та експлуатації систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будинках та спорудах» втратив чинність у 2017 році. Чинного нормативного документу НАПБ А.01.003-2014 не існує. Просимо внести зміни в п.19 завдання.
16.05.2019, 09:12
Щодо типу системи оповіщення
Общий вопрос о закупке
У відповідності до до ДБН В.2.5-56:2014 п. 9.2.1 «За способами оповіщення СО ділиться на світлові (візуальні), звукові, мовленнєві та комбіновані». Спосіб оповіщення типу оповіщення 2 у відповідності до таблиці Б.2 до ДБН В.2.5-56:2014 – звуковий (дзвінок, тонований сигнал тощо); спосіб оповіщення типу оповіщення 3 у відповідності до таблиці Б.2 до ДБН В.2.5-56:2014 – мовленнєвий (запис і передача спеціальних текстів). У відповідності до ДБН В.2.5-56:2014 п. 9.4.11 «забороняється використовувати одночасно звукові оповіщувачі та гучномовці в одному приміщенні». Просимо у назві закупівлі конкретизувати тип системи оповіщення у відповідності до чинного законодавства або залишити функцію приймання проектних рішень проектним організаціям та сертифікованим виконавцям.
16.05.2019, 09:13
Щодо визначення вартості проектно-вишукувальних робіт
Общий вопрос о закупке
Послуги з інженерного проектування (предмет закупівлі) –відносяться до проектно-вишукувальних робіт. Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва, та не призначений для визначення вартості проектно-вишукувальних робіт. Просимо внести зміни у п.3.1 Договору на виконання проектних робіт (Додаток 3 до тендерної документації).
16.05.2019, 09:13
Відносно експертизи
Общий вопрос о закупке
У відповідності до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560: «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій». Відповідно до «Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій», Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052, до повноважень ДСНС не входить надання експертизи проектної документації та видача висновків. Просимо вилучити вимогу проходження експертизи в органах ДСНС (п.5.2, 6.3.5, п.19в завдання та інші, Додаток 3 до тендерної документації), як таку, що не відповідає чинному законодавству.
16.05.2019, 14:14
Щодо узгодження проекту
Общий вопрос о закупке
У технічних вимогах на закупівлю послуг (додаток 1 до тендерної документації), п 2. (перелік робіт) є пункт про «узгодження проекту у відповідності до чинного законодавства України».
Як правило, ДЮСШ відносяться до класу наслідків не нижче СС2 і кошторис на монтаж перевищує 300 000грн.
Отже, об'єкт потрапляє під експертизу проектної та кошторисної документації. У зв'язку з вищевикладеним, прошу відповісти на наступні питання:
1. Хто є замовником експертизи та хто її оплачує?
2. Вартість експертизи не включена до ціни договору?
Як правило, ДЮСШ відносяться до класу наслідків не нижче СС2 і кошторис на монтаж перевищує 300 000грн.
Отже, об'єкт потрапляє під експертизу проектної та кошторисної документації. У зв'язку з вищевикладеним, прошу відповісти на наступні питання:
1. Хто є замовником експертизи та хто її оплачує?
2. Вартість експертизи не включена до ціни договору?