Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.02.2019 23:07. Дата последних изменений - 12.03.2019 20:10

код ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (мило, засоби мийні та засоби для чищення) -

Идентификатор закупки UA-2019-02-19-002941-b  
ID 8dee2f4e6b204b9fa1c4a03a8415049a  
Ожидаемая стоимость
199`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради  
Ожидаемая стоимость 199`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 995.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.02.19
Период уточнений
до 22.02.19
Прием предложений
до 26.02.19
Квалификация
с26.02.19
Предложения рассмотрены
с27.02.19
Завершен
12.03.19
20.02.2019, 11:30. ID: UA-2019-02-19-002941-b.b1
Требования к заказчику
Технічне завдання
Шановний Замовнику хочу звернути Вашу увагу, що Вами в технічному завданні зазначається, що: "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, у складі пропозиції надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення в електронній системі, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням." Дана вимога є дискримінаційною, так як деякі товари учасник може закуповувати безпосередньо не у самого виробника, а у субєкта господарювання який здійснює перепродаж товарів і не є представниками виробника.
Крім того вами зазначаються конткретні торгівельні марки. що прямо суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" і як наслідок обмежує доступ учасників до закупівлі, що шкодить конкуренції.
Отже враховуючи вище викладене прошу внести відповідні зміни до ТД з метою усунення дискримінаційних вимог.!
Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що всі вимоги до предмету закупівлі визначає виключно Замовник торгів згідно чинного законодавства України, власного досвіду щодо закупівлі та своїх потреб Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Критеріями оцінки є ціна, якість та гарантована поставка товару.
Ответ заказчика: 24.02.2019 12:36
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
21.02.2019, 09:47. ID: UA-2019-02-19-002941-b.b2
Требования к заказчику
ТД
Вами у Тендерній документації встановлені вимоги, що учасник повинен надати у складі пропозиції:
«5. Копія Витягу з ЄДР, що виданий не раніше 20.02.2019 року;
6. Відомості (або Довідка) з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для Учасників юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), видані не раніше 20.02.2019 р.»
Чи можливо надати відомості просто за 2019 рік?

Крім того звертаю увагу, що в технічних вимогах встановлено вимогу надання гарантійних листів від виробника чи представника виробоника, не всі виробники чи представники виробників надають дані гарантійні листи обґрунтовуючи це тим, що не співпрацювали раніше.

Тому виходячи з вище викладеного прошу виключити дані дискримінаційні вимоги з документації.
Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що всі вимоги до предмету закупівлі, перелік документів та строки їх складання та/або видачі визначає виключно Замовник торгів згідно чинного законодавства України, власного досвіду щодо закупівлі та своїх потреб Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Критеріями оцінки є ціна, якість та гарантована поставка товару.
Ответ заказчика: 24.02.2019 12:42
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена