Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 01.03.2019 10:01. Дата последнего редактирования мониторинга 13.03.2019 10:38

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-03-01-000612  
ID 034dfe7f3e574238870030c4964859b9  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
01.03.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує пункту 10 частини 1 статті 4 Закону №1644 та відповідно не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №1 встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД Сигма Трейд», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю по лоту № 2 встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовником договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі лише на п’ятий день з дня його укладання. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі по лоту №1, розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №2, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту №2 та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту №2, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 06.03.2019 17:41  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі по лотам №1 та №2, розгляд та оцінка тендерних пропозицій по лотам №1 та №2, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по лоту №2 та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту №2. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників (по лоту 1 - ТОВ «Оіл Трейд К» та ТОВ «ТД Сигма Трейд»; по лоту №2 – ТОВ «Ойл-Ікс»), протоколи ухвалень про відповідність учасників кваліфікаційним вимогам від 01.02.2019 №4, від 06.02.2019 року №5 та від 21.02.2019 року №9, протокол ухвалення про відмову в участі у процедурі закупівлі від 20.02.2019 №8, повідомлення про наміри укласти договори від 21.02.2019 року по лоту №1 та від 01.02.2019 року по лоту №2 та договір про закупівлю від 20.02.2019 року № 180_1 по лоту №2. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Інституту сільського господарства Полісся (далі - Замовник) законодавству встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №1 встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТД Сигма Трейд» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 2 Додатку 1 тендерної документації учасником в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено освіту та стаж роботи по спеціальності працівників. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем учасника ТОВ «ТД Сигма Трейд». За результатами аналізу оприлюднення договору про закупівлю по лоту №2 встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовником договір від 20.02.2019 року № 180_1 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) 25.02.2019 року, тобто на п’ятий день, а не протягом двох днів з дня його укладання.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.03.2019 17:41  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Відповідно до виявлених порушень, тендерним комітетом було прийняте рішення про відміну торгів (протокол №10 від 12.03.2019)  
Дата редактирования  
Дата создания 12.03.2019 23:34  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Замовником усунуто порушення  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа: Да; : Да; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 13.03.2019 10:37  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.02.2019 № 11 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.02.2019 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2019-01-11-002252-c від 11.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 28.02.2019 00:00  
Дата публикации 01.03.2019 15:05  
Дата создания 01.03.2019 15:05  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 255-47-20
amatoryzt@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 01.03.2019 15:05 - 26.03.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.03.2019 17:41 - 22.03.2019 00:00