Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 01.03.2019 10:01. Дата останього редагування моніторингу 13.03.2019 10:38

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-03-01-000612  
ID 034dfe7f3e574238870030c4964859b9  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
01.03.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує пункту 10 частини 1 статті 4 Закону №1644 та відповідно не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №1 встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД Сигма Трейд», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю по лоту № 2 встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовником договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі лише на п’ятий день з дня його укладання. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі по лоту №1, розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №2, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту №2 та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту №2, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 06.03.2019 17:41  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі по лотам №1 та №2, розгляд та оцінка тендерних пропозицій по лотам №1 та №2, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по лоту №2 та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту №2. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників (по лоту 1 - ТОВ «Оіл Трейд К» та ТОВ «ТД Сигма Трейд»; по лоту №2 – ТОВ «Ойл-Ікс»), протоколи ухвалень про відповідність учасників кваліфікаційним вимогам від 01.02.2019 №4, від 06.02.2019 року №5 та від 21.02.2019 року №9, протокол ухвалення про відмову в участі у процедурі закупівлі від 20.02.2019 №8, повідомлення про наміри укласти договори від 21.02.2019 року по лоту №1 та від 01.02.2019 року по лоту №2 та договір про закупівлю від 20.02.2019 року № 180_1 по лоту №2. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Інституту сільського господарства Полісся (далі - Замовник) законодавству встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №1 встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТД Сигма Трейд» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 2 Додатку 1 тендерної документації учасником в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено освіту та стаж роботи по спеціальності працівників. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем учасника ТОВ «ТД Сигма Трейд». За результатами аналізу оприлюднення договору про закупівлю по лоту №2 встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовником договір від 20.02.2019 року № 180_1 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) 25.02.2019 року, тобто на п’ятий день, а не протягом двох днів з дня його укладання.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 06.03.2019 17:41  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Відповідно до виявлених порушень, тендерним комітетом було прийняте рішення про відміну торгів (протокол №10 від 12.03.2019)  
Дата редагування  
Дата створення 12.03.2019 23:34  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Замовником усунуто порушення  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів): Підтверджено  
Дата створення 13.03.2019 10:37  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.02.2019 № 11 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.02.2019 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2019-01-11-002252-c від 11.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 28.02.2019 00:00  
Дата публікації 01.03.2019 15:05  
Дата створення 01.03.2019 15:05  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 255-47-20
amatoryzt@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 01.03.2019 15:05 - 26.03.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 06.03.2019 17:41 - 22.03.2019 00:00