Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Внимание! Подключение к ЦБД отсутствует. На данный момент большинство функций недоступны.
Процедура закупки объявлена 11.01.2019 16:15. Дата последних изменений - 27.02.2019 12:37

Тендер на вибір компанії з надання послуг обробки вхідних / вихідних двінків (послуги Контакт Центру) -

Идентификатор закупки R-UA-2019-01-11-000018  
ID b18427ff56124989ad4658196287f5f8  
Ожидаемая стоимость
315`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АТ "Страхова компанія "ТАС" (приватне)"  
Ожидаемая стоимость 315`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 22`050.00 Гривна  
Процедура закупки Простая коммерческая закупка RIALTO  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
11.01.19
Период уточнений
до 15.01.19
Прием предложений
до 18.01.19
Аукцион
21.01.19
Квалификация
с21.01.19
Предложения рассмотрены
с27.02.19
Завершен
27.02.19
14.01.2019, 12:39
Объем звонков
Общий вопрос о закупке
В «Додаток 1» указаны объемы 18тыс исход, и 12тыс вход – за год.
Правильно я понимаю, 1 тыс входа, и 1.5тыс исхода в месяц ?
Если да, то какие условия работы входящей линии ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.01.2019, 14:11)
Да. Это кол-во входящих/исходящих за год (количество за месяц = кол-во за год / 12 месяцев). Условия работы входящей линии уже непосредственно будут обсуждаться с Компанией, которая выиграет тендер исходя из тех условий, программ и возможностей, которые будут непосредственно у них.
15.01.2019, 12:52
Уточнення
Общий вопрос о закупке
1) Можливість послуги «Mystery caller» : Прохання деталізувати як Замовник бачить послугу оскільки уявлення та очікування Сторін можуть відрізнятись:
- як Замовник бачить послугу, як разову чи періодичну?
- яка очікувана кількість "таємних" дзвінків?
- що Замовник хоче перевірити за рахунок послуги: стрессостійкість чи відповідність регламентам?
- яким має бути ідеальний формат звітності результату?
2) Можливість послуги проведення опитування по оцінці роботи операторів :
- коли має проводитись опитування: одразу після завершення розмови з оператором, або через певний час?
- яку Ви бачите необхідну кількість та періодичність опитування?
- у якій формі необхідно надати результати опитування, чи підходить у веб-звіті?
3) Забезпечення виконання дзвінків для вихідних дзвінків в робочі дні... :
- чи є у Замовника робочі місця для операторів та кадровий резерв операторів?
- яка операційна система та браузер використовується на робочих місцях операторів?
- що використовують оператори у роботі з дзвінками: гарнітури \ ip телефони \ мобільні телефони \ аналогові телефони?
4) Надання логіну, паролю до запису усіх дзвінків в форматі HTML : Перший логін та пароль надаються Замовнику. Надалі можлива зміна чи створення нових користувачів через інтерфейс програмного продукту :
- з чим пов`язана необхідність передачі логіну та паролю у форматі HTML ?
5) При виконанні вих/вх дзвінка повинні відповідні умови: відсутність відлуння, відсутність затримок... : Відповідальність розділена між стороною Виконавця - вхід. та вихід. шлях дзвінка від робочого місця оператора до серверу телефонії та у зворотній бік; та Замовником - забезпечення можливості прийому та здійснення дзвінка (наявність якісного інтернет з'єднання та локальної мережі, наявність електроживлення, бажано з резервним) : провайдером лінії зв`язку та інтернет. Рекомендується наявність резервних ліній для забезпечення відмовостійкості та безперервності процесів роботи :
- чи є зараз канал інтернет та чи є резервний? Вкажіть його характеристики.
- який провайдер використовується?
- які лінії зв'язку будуть використовуватись для виконання та прийому дзвінків: gsm \ sip транк \ аналогова лінія ?
- які лінії зв`язку є зараз та чи планується розширення чи їх зменшення ?
- яке максимальне навантаження одночасних дзвінків очікується?
6) Забезпечення автоматизованої консолідації оброблених анкет та формування звіту з ID :
- вкажіть які критерії консолідації для анкети?
- яка інформація має міститися в анкеті?
- анкета має знаходитись як частина CRM чи системи контактного центру?
- анкета - при кожному дзвінку чи ні? Якщо ні, то у яких випадках має бути можливість створити та заповнити анкету?
7) Система запису розмови (опишіть яка саме) :
- яка необхідна тривалість зберігання ? (від цього залежить технічні характеристики потрібних ресурсів системи). Може автоматично очищати аудіозаписи старші за певний період (наприклад 2 місяці чи рік).
- чи треба періодично вивантажувати аудіозаписи на збереження на Ваші ресурси ? Якщо так, то на який ресурс і яка періодичність?
8) Оцінка контролю якості : Прохання деталізувати що саме мається на увазі :
- оцінка контролю якості оператора тільки чи ще щось?
- оцінка контролю якості за Вашими параметрами ?
9) CRM (яка программа / платформа) : Можлива реализація як програми або як платформи, від цього може змінитися бюджет проекту :
- які операції плануються в CRM ?
- які поля\ розділи Ви бачите у CRM ?
10) Чи є можливість інтеграції з іншими системами? : Так, через API або можемо розглянути інші варіанти :
- з якими системами необхідна інтеграція ?
- яку функціональну взаємодію бачите при інтегруванні ?
- що має відбуватись в одній системи та при яких подіях в іншій системі ?