Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.12.2018 13:53. Дата последних изменений - 19.12.2018 09:50

Килимок діелектричний -

Идентификатор закупки UA-2018-12-07-002766-c  
ID 2b18e5bcbc9041b5b24b91bac6923e2d  
Ожидаемая стоимость
48`430.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Килимок діелектричний

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Київводфонд  
Ожидаемая стоимость 48`430.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 300.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 1`450.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
07.12.18
Период уточнений
до 10.12.18
Прием предложений
до 11.12.18
Аукцион
12.12.18
Квалификация
с12.12.18
Предложения рассмотрены
с13.12.18
Завершен
19.12.18
10.12.2018, 12:23. ID: UA-2018-12-07-002766-c.b1
Требования к заказчику
Вимоги до тендерної документації
У відповідності до п. 9 вимог до учасників Замовником вимагається Банківська гарантія прте тендерна документація не містьт конкретної сумми банківської гарантії, та у відповідності Додатку 1 "Цінова пропозиція" зазначена наступна умова оплати: "Відстрочка платежу до 60 банківських днів", а у відповідності до розділу IV. Договору Порядок здійснення оплати зазначені наступні умови оплвти: "розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізнішеніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, або письмово повідомлений Постачальником." У звязку з вищевікладеним просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації: зазначити відповідний розмір банківької гарантії та умови оплати, а також подовжити термін прийому пропозицій на термін, необхідний Учаснику для оформлення банківської гарантіїї.
1.На сторінці закупівлі вказано «Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції», а саме 1`450.00 грн
2.Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві.
3. Термін прийому пропозицій подовжено не буде, так як для оформлення банківської гарантіїї достатньо часу. Якщо жодним з Учасників не буде надана банківська гарантія, то при повторній публікації закупівлі буде подовжено термін прийому пропозицій.
Ответ заказчика: 10.12.2018 13:26
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком