Процедура закупки объявлена 06.12.2018 21:26. Дата последних изменений - 11.01.2019 20:16
код ДК 021:2015 - 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2.5%, молоко незбиране згущене 8,5 %) -
Идентификатор закупки | UA-2018-12-06-005331-c | |
ID | 38c801a380fb470f92c6e108529aaf6e |
Ожидаемая стоимость
167`202.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 167`202.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 836.01 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
06.12.18
Период уточнений
до 11.12.18
Прием предложений
до 14.12.18
Аукцион
17.12.18
Квалификация
с17.12.18
Предложения рассмотрены
с29.12.18
Завершен
11.01.19
07.12.2018, 12:53. ID:
UA-2018-12-06-005331-c.b1
Требования к заказчику
Поставка
У Тендерній документації, а саме в розділі: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначається, що: «Графік поставки: Молоко коров’яче - 2 рази на тиждень з 6-00 до 9-00».
Повідомляю, що при здійсненні поставки до закладів які є перелічені в Додатку 2 до проекту договору можуть виникнути обставини які не залежать від Учасника, а саме: складні погодні умови, непередбачені обставини при відвантаженні товару в одному із закладів Замовника, що потягне за собою як наслідок затримку при постачанні.
Тому виходячи з вище викладеного прошу внести зміни до документації в частині розширення часових меж у графіку поставки.
Повідомляю, що при здійсненні поставки до закладів які є перелічені в Додатку 2 до проекту договору можуть виникнути обставини які не залежать від Учасника, а саме: складні погодні умови, непередбачені обставини при відвантаженні товару в одному із закладів Замовника, що потягне за собою як наслідок затримку при постачанні.
Тому виходячи з вище викладеного прошу внести зміни до документації в частині розширення часових меж у графіку поставки.
Замовником внесено зміни до документації та визначено графік поставки як: Молоко коров’яче – 1 раз на тиждень з 6-00 до 12-00
Ответ заказчика: 11.12.2018 18:52
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком