Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.12.2025 18:18. Дата последних изменений - 26.12.2025 18:49

Послуги з поточного ремонту фасаду будівлі комунального закладу Шосткинської міської ради Сумської області «Шосткинська дитяча школа мистецтв» за адресою: Сумська область, м. Шостка, вул. Чернігівська, 5, код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45440000-3 Фарбування та скління (деталізовано ДК 021:2015 - 45443000-4 Фасадні роботи) -

Идентификатор закупки UA-2025-12-26-014791-a  
ID e917fc00fb0d4a7386748e4e515789fc  
Ожидаемая стоимость
260`277.30 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шосткинської міської ради Сумської області  
Ожидаемая стоимость 260`277.30 Гривна (с НДС)  
Обоснование Враховуючи статтю 40 пункт 2 п.п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), звіт без використання електронною системою закупівель застосовується замовником згідно пункт 13 п.п.8 Особливостей (у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі). Уповноваженою особою, секретарем керівника Наталією Ревенок було проведено відкриті торги (з особливостями) ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-015271-a за результатом яких було укладено основний Договір № 109/25-УБК від 02.12.2025 року на суму 994080,36 грн.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
26.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
26.12.25
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует