Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.12.2025 15:17. Дата последних изменений - 26.12.2025 15:17

Сосиски з яловичини, сорт вищий, відповідно до коду ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти.

Идентификатор закупки UA-2025-12-26-011440-a  
ID ca33befc0bf54c91838b147a97bc7dad  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-26-013311-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк (термін) поставки Товару до 31 грудня 2026 р. Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника (час: 0700-0900).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Ожидаемая стоимость 117`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.12.25
Прием предложений
до 31.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Сосиски з яловичини, сорт вищий
ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Байрона, 160
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Строк (термін) поставки Товару до 31 грудня 2026 р. Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника (час: 0700-0900).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 400 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
ПД - м'ясопродкути 26.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:16
Версия документа от: 26.12.2025 15:16
ID: 476c5e933cd14049908fe5d6fb4615ea
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:17
Версия документа от: 26.12.2025 15:17
ID: 4554ffabc90e409681952e6f679455d2

?:tender item config

Oписание критериев

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал паперової банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія має відповідати нормам статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимогам. Банк-гарант, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. Банк-гарант повинен відноситися до системно важливих банків, визначених рішенням Правління Національного банку України від 29.02.2024 №70-рш.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 0 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Сосиски з яловичини, сорт вищий
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4436 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Склад м'ясної сировини: яловичина
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Вид: сосиски
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 26.12.2025 15:17  
Начало периода приема предложений 26.12.2025 15:17  
Окончание периода приема предложений 31.12.2025 07:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02003534  
Юридический адрес 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Байрона, 160