Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.12.2025 17:31. Дата последних изменений - 25.12.2025 17:31

Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель від ТК-411, ТК-411/12,ТК-411/2, ТК-411/4,Тк-411/5 у 170а та 170б кварталах в Металургійному районі м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи.

Идентификатор закупки UA-2025-12-25-014122-a  
ID 5a2ede054e2b4d05b6fe767ff3a859fe  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-25-016133-a  
Ожидаемая стоимость
6`855`820.69 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"  
Ожидаемая стоимость 6`855`820.69 Гривна (с НДС)  
Обоснование застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184. 3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9. 4. Вид предмета закупівлі: роботи. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «КМК» до житлових будинків та будівель підключених від ТК-411, ТК-411/12, ТК-411/2, ТК-411/2, ТК-411/4, ТК-411/5 у 170а та 170б в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: від котельні «КМК» до житлових будинків та будівель підключених від ТК-411, ТК-411/12, ТК-411/2, ТК-411/4, ТК-411/5 у 170а та 170б в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 28.12.2025. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): до протягом 5-ти робочих днів з дня підписання акту здачі-приймання виконання робіт. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» 12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 42542403 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 50024, м. Кривий Ріг, вул. Українська, буд. 29, офіс 310. 14. Ціна договору: 6 855 820,69 грн. (шість мільйонів вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять гривень 69 копійок), з ПДВ. 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: На виконання службової записки начальника ВТВ № 9931 від 22.12.2025р. потрібно здійснити закупівлю Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «КМК» до житлових будинків та будівель підключених від ТК-411, ТК-411/12, ТК-411/2, ТК-411/2, ТК-411/4, ТК-411/5 у 170а та 170б в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи. 17 червня 2025 року замовником була проведена закупівля Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «КМК» до житлових будинків та будівель підключених від ТК-411, ТК-411/12, ТК-411/2, ТК-411/2, ТК-411/4, ТК-411/5 у 170а та 170б в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область.UA-2025-06-17-007067-a. Однак, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «КМК» до житлових будинків та будівель підключених від ТК-411, ТК-411/12, ТК-411/2, ТК-411/2, ТК-411/4, ТК-411/5 у 170а та 170б в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю робіт Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «КМК» до житлових будинків та будівель підключених від ТК-411, ТК-411/12, ТК-411/2, ТК-411/2, ТК-411/4, ТК-411/5 у 170а та 170б в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
25.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
25.12.25

Спецификация закупки

1)
Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель від ТК-411, ТК-411/12,ТК-411/2, ТК-411/4,Тк-411/5 у 170а та 170б кварталах в Металургійному районі м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи.
ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 28.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Тендерная документация
обгрунтування до договору №633-25 від 22.12.2025.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 17:31
Версия документа от: 25.12.2025 17:31
ID: 09d2b3cfbd944a4e926904f8f7be8d29
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 17:31
Версия документа от: 25.12.2025 17:31
ID: 60f87a23bb52473aa902265da87d5d29

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03342184  
Юридический адрес 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
633-25
Дата подписания
22.12.2025
Дата начала действия
22.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
6`855`820.69 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
5`713`183.91 Гривна