Процедура закупки объявлена 25.12.2025 16:15. Дата последних изменений - 26.12.2025 17:54
Охорона об’єктів Борщагівської лінії швидкісного трамваю та Баз відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-25-012864-a | |
| ID | 55444ce8573e47fab114d96b1d1232ea |
Общая ожидаемая стоимость закупки
35`607`297.60 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 35`607`297.60 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 1`068`218.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
25.12.25
Период уточнений
до 30.12.25
Период обжалования
до 30.12.25
Прием предложений
до 02.01.26
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
02.01.26
25.12.2025, 20:18
Кількість старших зміни
Общий вопрос о закупке
Згідно до ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Специфікація послуг) додатку 6 до тендерної документації, зазначені об’єкти охорони в кількості 21 об’єкт, відповідно місцезнаходження (дислокації) об’єктів охорони (постів).
Пунктом 2.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надати - Довідку про наявність працівників, (не менше ста дванадцяти), у тому числі не менше восьми старших змін, що перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають відповідний стаж роботи та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Чим обумовлена вимога Замовника щодо чисельності старших зміни, а саме в кількості менше восьми?
Пунктом 2.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надати - Довідку про наявність працівників, (не менше ста дванадцяти), у тому числі не менше восьми старших змін, що перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають відповідний стаж роботи та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Чим обумовлена вимога Замовника щодо чисельності старших зміни, а саме в кількості менше восьми?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 16:57)
Доброго дня.
Замовником обумовлена вимога щодо чисельності старших змін не менше восьми виходячи з кількості охоронців на об’єктах, та не заперечує якщо учасник надасть більшу кількість старших змін.
Замовником обумовлена вимога щодо чисельності старших змін не менше восьми виходячи з кількості охоронців на об’єктах, та не заперечує якщо учасник надасть більшу кількість старших змін.
25.12.2025, 20:35
Транспорт реагування
Общий вопрос о закупке
Згідно до ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Специфікація послуг) додатку 6 до тендерної документації, зазначені об’єкти охорони в кількості 21 об’єкт, відповідно місцезнаходження (дислокації) деякі об’єкти охорони (пости) розташовані за межами міста в Київській області, а саме Бази Відпочинку.
Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено - документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС України порядку, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Вказані об’єкти охорони (пости) знаходяться на значній відстані один від одного (близько 70-100 км). Чим обумовлена вимога Замовника щодо чисельності спеціалізованого транспорту реагування, а саме в кількості не менше трьох одиниць транспорту реагування?
Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено - документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС України порядку, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Вказані об’єкти охорони (пости) знаходяться на значній відстані один від одного (близько 70-100 км). Чим обумовлена вимога Замовника щодо чисельності спеціалізованого транспорту реагування, а саме в кількості не менше трьох одиниць транспорту реагування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 16:58)
Доброго дня.
Замовником обумовлена вимога щодо чисельності спеціалізованого транспорту, а саме транспорту реагування не менше трьох одиниць виходячи з дислокації об’єктів охорони. Замовник не заперечуватиме, якщо у пропозиції Учасника кількість транспорту реагування буде більше трьох одиниць.
Замовником обумовлена вимога щодо чисельності спеціалізованого транспорту, а саме транспорту реагування не менше трьох одиниць виходячи з дислокації об’єктів охорони. Замовник не заперечуватиме, якщо у пропозиції Учасника кількість транспорту реагування буде більше трьох одиниць.
25.12.2025, 20:49
Щодо дозвільних документів
Общий вопрос о закупке
Пунктом 1.6. Розділу 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається Документальне підтвердження Учасником забезпечення радіозв’язком між постами охорони, групами реагування, групами контролю та посилення постів, а також пультом централізованого спостереження засобами радіоелектронного зв’язку. Надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві та Київській області.
Не зрозуміло, які саме дозвільні документи згідно чинного законодавства вимагаються Замовником та повинен надати учасники. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з зазначенням переліку дозвільних документів, які Замовником вимагаються для підтвердження вимог тендерної документації.
Не зрозуміло, які саме дозвільні документи згідно чинного законодавства вимагаються Замовником та повинен надати учасники. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з зазначенням переліку дозвільних документів, які Замовником вимагаються для підтвердження вимог тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:15)
Доброго дня.
Документи, які дозволяють експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку визначені
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах
електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку
03 липня 2024 року № 361.
Документи, які дозволяють експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку визначені
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах
електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку
03 липня 2024 року № 361.
25.12.2025, 20:55
Радіозв'язок
Общий вопрос о закупке
Пунктом 1.2. Розділу 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається Документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС України порядку, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів, в тому числі - копія документу дозволу (відомості) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг.
Просимо надати роз’яснення, яким саме уповноваженим органом повинен бути виданий документ на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку?
Просимо надати роз’яснення, яким саме уповноваженим органом повинен бути виданий документ на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:00)
Доброго дня.
Уповноваженим органом є Державне підприємство «Український державний центр радіочастот».
Уповноваженим органом є Державне підприємство «Український державний центр радіочастот».
25.12.2025, 21:10
Надання Ліцензії
Общий вопрос о закупке
Пунктом 1.2. Розділу 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено - У разі, якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності, він повинен надати договір оренди транспортних засобів або договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності.
Крім того, Учасник зобов’язаний надати: копії документів, передбачених п. 1.2, щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено відповідний договір; копію ліцензії цього суб’єкта на провадження охоронної діяльності.
Зазначаємо, що у березні 2015 року на зміну Закону України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» прийшов новий нормативний акт, який майже не відрізняється назвою, але в той же час кардинальним чином змінив процедуру ліцензування. Однією з головних змін яку він запровадив - це перехід до ліцензування в електронному вигляді і отримання ліцензії на паперовому носії тільки за запитом. А на початку 2017 року, і зовсім скасування бланків ліцензій в друкованому вигляді (реєстр ліцензій ведеться та оприлюднений на сайті уповноваженого державного органу та є публічним, доступ до якого відкритий – https://mvs.gov.ua/licenzuvannia-ta-provedennia-zaxodiv-derzavnogo-nagliadu-kontroliu/licenzuvannia/licenziyi/perelik-subjektiv-gospodariuvannia-iakim-vidana-licenziia-na-provadzennia-oxoronnoyi-diialnosti).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник має змогу самостійно ознайомитись з Реєстром ліцензіатів, які мають право здійснювати охорону діяльність. Враховуючи викладене, у тому числі, наявність інформації у відкритих реєстрах, наведена вище вимога ТД суперечить вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог статті 22 Закону.
Крім того, Учасник зобов’язаний надати: копії документів, передбачених п. 1.2, щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено відповідний договір; копію ліцензії цього суб’єкта на провадження охоронної діяльності.
Зазначаємо, що у березні 2015 року на зміну Закону України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» прийшов новий нормативний акт, який майже не відрізняється назвою, але в той же час кардинальним чином змінив процедуру ліцензування. Однією з головних змін яку він запровадив - це перехід до ліцензування в електронному вигляді і отримання ліцензії на паперовому носії тільки за запитом. А на початку 2017 року, і зовсім скасування бланків ліцензій в друкованому вигляді (реєстр ліцензій ведеться та оприлюднений на сайті уповноваженого державного органу та є публічним, доступ до якого відкритий – https://mvs.gov.ua/licenzuvannia-ta-provedennia-zaxodiv-derzavnogo-nagliadu-kontroliu/licenzuvannia/licenziyi/perelik-subjektiv-gospodariuvannia-iakim-vidana-licenziia-na-provadzennia-oxoronnoyi-diialnosti).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник має змогу самостійно ознайомитись з Реєстром ліцензіатів, які мають право здійснювати охорону діяльність. Враховуючи викладене, у тому числі, наявність інформації у відкритих реєстрах, наведена вище вимога ТД суперечить вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог статті 22 Закону.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:17)
Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
25.12.2025, 21:17
Підтвердження встановлення системи GPS, Starlink.
Общий вопрос о закупке
Пунктом 1.2. Розділу 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено - Учасник повинен підтвердити шляхом надання довідки наявність на транспорті реагування доступу до високошвидкісного супутникового інтернету (Starlink). На підтвердження надати документи щодо встановлення системи GPS, Starlink та їхні технічні можливості.
Замовником в тендерній документації не визначено перелік документів які повинні надати учасники на підтвердження встановлення системи GPS, Starlink.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з зазначенням переліку документів, які Замовником вимагаються для підтвердження вимог тендерної документації.
Замовником в тендерній документації не визначено перелік документів які повинні надати учасники на підтвердження встановлення системи GPS, Starlink.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з зазначенням переліку документів, які Замовником вимагаються для підтвердження вимог тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:17)
Доброго дня.
Для підтвердження наявності на транспорті реагування доступу до високошвидкісного супутникового інтернету (Starlink) та системи GPS, Учасник надає один або кілька з таких документів:
- Акт встановлення (монтажу) обладнання, Договір на встановлення або обслуговування Starlink;
-Рахунок / накладна / акт виконаних робіт
- Документи про придбання Starlink (договір,чек, видаткова накладна)
Для підтвердження наявності на транспорті реагування доступу до високошвидкісного супутникового інтернету (Starlink) та системи GPS, Учасник надає один або кілька з таких документів:
- Акт встановлення (монтажу) обладнання, Договір на встановлення або обслуговування Starlink;
-Рахунок / накладна / акт виконаних робіт
- Документи про придбання Starlink (договір,чек, видаткова накладна)
25.12.2025, 21:33
Щодо довідки військового обліку
Общий вопрос о закупке
Пунктом 1.2. Розділу 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається Документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС України порядку, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів, в тому числі надати - довідки про перебування всіх транспортних засобів на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах).
Водночас в тендерній документації не визначено – якою особою або яким уповноваженим органом видається зазначений документ. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з зазначенням уповноваженого органу, що видає дані довідки, які Замовником вимагаються для підтвердження вимог тендерної документації.
Водночас в тендерній документації не визначено – якою особою або яким уповноваженим органом видається зазначений документ. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з зазначенням уповноваженого органу, що видає дані довідки, які Замовником вимагаються для підтвердження вимог тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:02)
Доброго дня.
Зазначені довідки видаються РТЦК та СП в яких перебувають на обліку транспортні засоби.
Зазначені довідки видаються РТЦК та СП в яких перебувають на обліку транспортні засоби.
25.12.2025, 21:35
ГШР
Общий вопрос о закупке
Пункт 2.5. ТД вимагається надати - Довідку у довільній формі щодо наявності у охоронників, (в кількості не менше двадцяти чотирьох), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії витягу/посвідчення/дозволу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням сканованих копій цих витягів/посвідчень/дозволів.
Витяги/посвідчення/дозволи повинні бути чинними не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що предметом даної закупівлі є надання охоронних послуг.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділ.
Суб’єкти охоронної діяльності при здійснення своєї діяльності керуються законодавством України, яке регулює сферу надання охоронних послуг, а саме - «Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (із змінами) та Законом України «Про охоронну діяльність».
Пунктом 11 Ліцензійних умов, визначено - Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 23 до зазначеної Інструкції;
4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них;
5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням.
Таким чином, використання працівниками охорони при виконанні службових обов’язків, власних пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, які належать фізичній особі, ЗАБОРОНЕНО та є порушенням законодавства про охоронну діяльність.
Враховуючи зазначене просимо підтвердити, чи вірно ми розуміємо вимоги тендерної документації, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяги/посвідчення/дозволи видані штатним працівникам охорони, які плануються задіяти в групах швидкого реагування, на право носіння (використання) під час виконання службових обов’язків пристроїв, які належать суб’єкту охоронної діяльності?
Витяги/посвідчення/дозволи повинні бути чинними не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що предметом даної закупівлі є надання охоронних послуг.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділ.
Суб’єкти охоронної діяльності при здійснення своєї діяльності керуються законодавством України, яке регулює сферу надання охоронних послуг, а саме - «Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (із змінами) та Законом України «Про охоронну діяльність».
Пунктом 11 Ліцензійних умов, визначено - Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 23 до зазначеної Інструкції;
4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них;
5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням.
Таким чином, використання працівниками охорони при виконанні службових обов’язків, власних пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, які належать фізичній особі, ЗАБОРОНЕНО та є порушенням законодавства про охоронну діяльність.
Враховуючи зазначене просимо підтвердити, чи вірно ми розуміємо вимоги тендерної документації, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяги/посвідчення/дозволи видані штатним працівникам охорони, які плануються задіяти в групах швидкого реагування, на право носіння (використання) під час виконання службових обов’язків пристроїв, які належать суб’єкту охоронної діяльності?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:03)
Доброго дня. Так, Ви правильно зрозуміли.
25.12.2025, 21:36
Відповідність працівників ГШР
Общий вопрос о закупке
Пункт 2.5. ТД вимагається надати - Довідку у довільній формі щодо наявності у охоронників, (в кількості не менше двадцяти чотирьох), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії витягу/посвідчення/дозволу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням сканованих копій цих витягів/посвідчень/дозволів.
Витяги/посвідчення/дозволи повинні бути чинними не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі.
Відповідно тендерної документації Замовник вимагає надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником), що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а також документи на чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника, саме:
- документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о;
- документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
Поясніть, чому Замовник не вимагає надати вказані вище документи на працівників охорони, яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, крім надання кваліфікаційних розрядів та витягу/посвідчення/дозволу на право носіння пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії. Чи працівники ГШР не повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, також не повинні мати дійсні документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків або дійсної довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о або документи про відсутність судимості. Працівники ГШР повинні відповідати кваліфікаційним вимогам та мати всі відповідні документи, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, оскільки вказані працівники мають право використовувати при надання охоронних послуг зброю.
Витяги/посвідчення/дозволи повинні бути чинними не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі.
Відповідно тендерної документації Замовник вимагає надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником), що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а також документи на чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника, саме:
- документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о;
- документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
Поясніть, чому Замовник не вимагає надати вказані вище документи на працівників охорони, яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, крім надання кваліфікаційних розрядів та витягу/посвідчення/дозволу на право носіння пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії. Чи працівники ГШР не повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, також не повинні мати дійсні документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків або дійсної довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о або документи про відсутність судимості. Працівники ГШР повинні відповідати кваліфікаційним вимогам та мати всі відповідні документи, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, оскільки вказані працівники мають право використовувати при надання охоронних послуг зброю.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:03)
Доброго дня.
Особи, що входять до складу ГШР та мають дозвіл на право носіння пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, проходять спеціальну перевірку дозвільними органами МВС. При спеціальній перевірці надаються всі перераховані Вами документи. Тому замовник вважає недоцільним повторно підтверджувати відповідність вимогам працівників ГШР.
Особи, що входять до складу ГШР та мають дозвіл на право носіння пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, проходять спеціальну перевірку дозвільними органами МВС. При спеціальній перевірці надаються всі перераховані Вами документи. Тому замовник вважає недоцільним повторно підтверджувати відповідність вимогам працівників ГШР.
25.12.2025, 21:58
Кількість засобів радіозв'язку
Общий вопрос о закупке
Згідно до ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Специфікація послуг) додатку 6 до тендерної документації, зазначені об’єкти охорони в кількості 21 об’єкт, відповідно місцезнаходження (дислокації) об’єктів охорони (постів).
Таким чином кількість охоронників, які одночасно заступають на охорону об’єктів Замовника складає 28 працівників охоронник. Враховуючи зазначене просимо повідомити, чим керувався Замовник при визначенні кількості основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати, а саме - Засоби радіоелектронного зв’язку (переносні), які працюють в цифровому або аналоговому режимі передачі даних, потужністю не менше двох Вт* (не менше 12 од.).
Враховуючи вищевказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Таким чином кількість охоронників, які одночасно заступають на охорону об’єктів Замовника складає 28 працівників охоронник. Враховуючи зазначене просимо повідомити, чим керувався Замовник при визначенні кількості основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати, а саме - Засоби радіоелектронного зв’язку (переносні), які працюють в цифровому або аналоговому режимі передачі даних, потужністю не менше двох Вт* (не менше 12 од.).
Враховуючи вищевказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:19)
Доброго дня. Замовник визначив зазначену кількість мінімально необхідних засобів радіоелектронного зв’язку, та не заперечує якщо їх буде більше дванадцяти у учасника.
25.12.2025, 22:12
Кількість екіпірування охоронників
Общий вопрос о закупке
Згідно до ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Специфікація послуг) додатку 6 до тендерної документації, зазначені об’єкти охорони в кількості 21 об’єкт, відповідно місцезнаходження (дислокації) об’єктів охорони (постів).
Таким чином кількість охоронників, які одночасно заступають на охорону об’єктів Замовника складає 28 працівників охоронник. Враховуючи зазначене просимо повідомити, чим керувався Замовник при визначенні кількості основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати, а саме - Бронежилети та Шоломи захисні* (не менше 12 од.). Таким чином кількість спеціальних засобів, яка вимагається Замовником для підтвердження кваліфікаційним вимогам тендерної документації не відповідає кількості працівників на об’єктах (постах) охорони. Враховуючи вищевказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Таким чином кількість охоронників, які одночасно заступають на охорону об’єктів Замовника складає 28 працівників охоронник. Враховуючи зазначене просимо повідомити, чим керувався Замовник при визначенні кількості основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати, а саме - Бронежилети та Шоломи захисні* (не менше 12 од.). Таким чином кількість спеціальних засобів, яка вимагається Замовником для підтвердження кваліфікаційним вимогам тендерної документації не відповідає кількості працівників на об’єктах (постах) охорони. Враховуючи вищевказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:20)
Доброго дня. Замовник визначив зазначену кількість мінімально необхідних бронежилетів та шоломів захисних, та не заперечує щодо збільшення їх кількості у учасника.
25.12.2025, 22:15
Не відповідність кількості спеціальних засобів
Общий вопрос о закупке
Згідно до ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Специфікація послуг) додатку 6 до тендерної документації, зазначені об’єкти охорони в кількості 21 об’єкт, відповідно місцезнаходження (дислокації) об’єктів охорони (постів).
Таким чином кількість охоронників, які одночасно заступають на охорону об’єктів Замовника складає 28 працівників охоронник. Враховуючи зазначене просимо повідомити, чим керувався Замовник при визначенні кількості основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати, а саме - Гумові кийки з фіксаторами кріплення для носіння та Балончики з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії з поясними чохлами (не менше 12 од.) Таким чином кількість спеціальних засобів, яка вимагається Замовником для підтвердження кваліфікаційним вимогам тендерної документації не відповідає кількості працівників на об’єктах (постах) охорони. Враховуючи вищевказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Таким чином кількість охоронників, які одночасно заступають на охорону об’єктів Замовника складає 28 працівників охоронник. Враховуючи зазначене просимо повідомити, чим керувався Замовник при визначенні кількості основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати, а саме - Гумові кийки з фіксаторами кріплення для носіння та Балончики з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії з поясними чохлами (не менше 12 од.) Таким чином кількість спеціальних засобів, яка вимагається Замовником для підтвердження кваліфікаційним вимогам тендерної документації не відповідає кількості працівників на об’єктах (постах) охорони. Враховуючи вищевказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:21)
Доброго дня.
Замовник визначив зазначену кількість мінімально необхідних спеціальних засобів, та не заперечує щодо збільшення їх кількості у учасника.
Замовник визначив зазначену кількість мінімально необхідних спеціальних засобів, та не заперечує щодо збільшення їх кількості у учасника.
25.12.2025, 22:22
Дискримінаційна вимога ТД
Общий вопрос о закупке
Замовником у тендерній документації встановлено вимогу забезпечити повну сумісність та можливість роботи на спільних радіочастотах між усіма елементами системи радіозв’язку охорони (базові станції, транспортні радіостанції, радіостанції ПЦС, переносні радіостанції охоронників). Вважаємо дану вимогу незаконною, такою, що обмежує конкуренцію та порушує норми законодавства з огляду на таке.
1. Вимога є технічно надмірною та такою, що не пов’язана безпосередньо з предметом закупівлі
Закон України «Про охоронну діяльність», Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності та інші нормативні акти не встановлюють обов’язку забезпечення сумісності всіх радіозасобів саме на спільних частотах.
Належна робота охорони може бути забезпечена окремими каналами зв’язку, різними технологіями зв’язку, незалежними засобами комунікації (радіозв’язок, мобільний зв’язок, диспетчерські системи).
Тобто вимога щодо повної інтеграції та єдиного частотного простору не є технологічно необхідною для належного виконання договору.
2. Порушення принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Така умова суперечить принципам недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, пропорційності та максимальної економії.
Вона створює завідомо завищені технічні бар’єри, не обґрунтована обсягом послуг та вимагає від учасників перебудови власних систем зв’язку, що є економічно необґрунтованим та спрямованим на звуження кола потенційних учасників.
Вимога щодо забезпечення повної сумісності та роботи на спільних радіочастотах між усіма елементами системи радіозв’язку:
— є надмірною та технічно необґрунтованою;
— не пов’язана безпосередньо з предметом закупівлі;
— порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
— обмежує конкуренцію та створює нерівні умови участі.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації або замінити її на функціональну вимогу щодо забезпечення безперебійного оперативного зв’язку без конкретизації способу його реалізації.
1. Вимога є технічно надмірною та такою, що не пов’язана безпосередньо з предметом закупівлі
Закон України «Про охоронну діяльність», Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності та інші нормативні акти не встановлюють обов’язку забезпечення сумісності всіх радіозасобів саме на спільних частотах.
Належна робота охорони може бути забезпечена окремими каналами зв’язку, різними технологіями зв’язку, незалежними засобами комунікації (радіозв’язок, мобільний зв’язок, диспетчерські системи).
Тобто вимога щодо повної інтеграції та єдиного частотного простору не є технологічно необхідною для належного виконання договору.
2. Порушення принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Така умова суперечить принципам недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, пропорційності та максимальної економії.
Вона створює завідомо завищені технічні бар’єри, не обґрунтована обсягом послуг та вимагає від учасників перебудови власних систем зв’язку, що є економічно необґрунтованим та спрямованим на звуження кола потенційних учасників.
Вимога щодо забезпечення повної сумісності та роботи на спільних радіочастотах між усіма елементами системи радіозв’язку:
— є надмірною та технічно необґрунтованою;
— не пов’язана безпосередньо з предметом закупівлі;
— порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
— обмежує конкуренцію та створює нерівні умови участі.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації або замінити її на функціональну вимогу щодо забезпечення безперебійного оперативного зв’язку без конкретизації способу його реалізації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:21)
Доброго дня. Замовник не вважає вимогу технічно надмірною та такою, що не пов’язана безпосередньо з предметом закупівлі. Так, Законом України «Про охоронну діяльність» та Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №860 «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» не встановлено обов’язку забезпечення сумісності всіх радіозасобів на спільних частотах, але й не забороняє такої сумісності. Крім того, зазначені законодавчі акти не встановлюють вимог до радіозв’язку.
Замовник не бачить підстав для визнання вимоги дискримінаційною.
Замовник не бачить підстав для визнання вимоги дискримінаційною.
25.12.2025, 22:35
Дискримінаційна вимога щодо перебування у власності учасника обладнання, приладів та спеціальних засобів
Общий вопрос о закупке
У тендерній документації Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності обладнання, приладів та спеціальних засобів саме у власності учасника. Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію та не відповідає принципам публічних закупівель з наступних підстав.
Вимога не відповідає принципу недискримінації та пропорційності, визначеному статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник зобов’язаний встановлювати умови, пов’язані з предметом закупівлі та такими, що є достатніми для підтвердження здатності учасника виконати договір. Обмеження права користування обладнанням лише шляхом власності є необґрунтованим, оскільки законодавство не забороняє використання обладнання на правах оренди, лізингу, позички чи іншої законної підстави.
Вимога не впливає на якість та безперервність надання послуг. Функціональна можливість забезпечити виконання договору підтверджується наявністю обладнання у фактичному користуванні учасника, а не формою права власності на нього. Практика АМКУ неодноразово підтверджує, що вимоги про виключну власність є дискримінаційними у разі, якщо Замовник не довів об’єктивної необхідності саме такого підходу та неможливості виконання договору при використанні орендованих чи залучених ресурсів.
Вимога безпідставно звужує коло учасників та штучно обмежує конкуренцію. Багато суб’єктів господарювання, використовують обладнання на праві оренди чи договору користування, що є поширеною практикою. Встановлення вимоги виключно власності надає необґрунтовану перевагу окремим суб’єктам та ставить інших у нерівні умови.
Практика Антимонопольного комітету України послідовно свідчить, що умови тендерної документації, які зобов’язують учасника мати обладнання, техніку, спеціальні засоби виключно у власності, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають принципам недискримінації, пропорційності та добросовісної конкуренції, якщо Замовник не доведе їхньої об’єктивної необхідності.
Враховуючи вищевказане вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності у власності учасників обладнання, приладів та спеціальних засобів.
Також, зазначити в тендерній документації можливість підтвердження наявності в учасників необхідного обладнання, приладів та спеціальні засоби, на будь-якій законній підставі (власність, оренда, лізинг, користування тощо).
Вимога не відповідає принципу недискримінації та пропорційності, визначеному статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник зобов’язаний встановлювати умови, пов’язані з предметом закупівлі та такими, що є достатніми для підтвердження здатності учасника виконати договір. Обмеження права користування обладнанням лише шляхом власності є необґрунтованим, оскільки законодавство не забороняє використання обладнання на правах оренди, лізингу, позички чи іншої законної підстави.
Вимога не впливає на якість та безперервність надання послуг. Функціональна можливість забезпечити виконання договору підтверджується наявністю обладнання у фактичному користуванні учасника, а не формою права власності на нього. Практика АМКУ неодноразово підтверджує, що вимоги про виключну власність є дискримінаційними у разі, якщо Замовник не довів об’єктивної необхідності саме такого підходу та неможливості виконання договору при використанні орендованих чи залучених ресурсів.
Вимога безпідставно звужує коло учасників та штучно обмежує конкуренцію. Багато суб’єктів господарювання, використовують обладнання на праві оренди чи договору користування, що є поширеною практикою. Встановлення вимоги виключно власності надає необґрунтовану перевагу окремим суб’єктам та ставить інших у нерівні умови.
Практика Антимонопольного комітету України послідовно свідчить, що умови тендерної документації, які зобов’язують учасника мати обладнання, техніку, спеціальні засоби виключно у власності, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають принципам недискримінації, пропорційності та добросовісної конкуренції, якщо Замовник не доведе їхньої об’єктивної необхідності.
Враховуючи вищевказане вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності у власності учасників обладнання, приладів та спеціальних засобів.
Також, зазначити в тендерній документації можливість підтвердження наявності в учасників необхідного обладнання, приладів та спеціальні засоби, на будь-якій законній підставі (власність, оренда, лізинг, користування тощо).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:23)
Предметом закупівлі є охорона об’єктів критичної інфраструктури, що забезпечуює життєдіяльність мегаполісу. Замовник є транспортною компанією, від роботи якої безпосередньо залежить міська мобільність, безпекові перевезення сотень тисяч пасажирів щодня, а також цілісність значних матеріальних активів (рухомий склад, інфраструктура, паливо-мастильні матеріали).
Наслідки порушення охоронного режиму можуть призвести не лише до матеріальних збитків, але й до зупинки транспортування містян, соціальної напруженості та загрози життю та здоров’ю громадян. Умови виконання договору вимагають цілодобового, безперервного та високоякісного функціонування охоронних систем (відеоспостереження, системи контролю доступу, засоби зв’язку, спеціальні засоби, тощо).
Право власності на це обладнання є найбільш надійною правовою гарантією того, що Виконавець матиме повний, безумовний та незалежний контроль над критично важливими технічними засобами протягом всього строку договору.
Ризики альтернативних правових форм (оренда, лізинг) є неприйнятними для об’єкта критичної інфраструктури:
• Ризик розірвання договору з власником обладнання (третьою особою).
• Ризик виникнення майнових/фінансових суперечок між орендодавцем та Виконавцем, що може призвести до арешту або вилучення обладнання.
• Втрата часу на узгодження з третьою стороною у разі аварійного ремонту чи модернізації обладнання.
• Неможливість оперативної передислокації або зміни конфігурації обладнання без згоди його власника.
Ця умова прямо випливає з принципу пропорційності (ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки є адекватною меті – забезпечити максимально стабільне, незалежне та безперебійне функціонування систем охорони.
Вимога тендерної документації про обов’язкову наявність у власності обладнання, приладів та спеціальних засобів не є дискримінаційною. Вона є об’єктивно необхідною, пропорційною та прямо випливає з особливостей предмета закупівлі – охорони об’єктів критичної транспортної інфраструктури, що забезпечує життєдіяльність великого міста.
Ця вимога встановлена для мінімізації будь-яких ризиків, що можуть вплинути на безперервність та якість охоронних послуг, і спрямована на залучення учасників, здатних гарантувати найвищий рівень стабільності та незалежності у виконанні договору.
Тендерна документація залишається без змін.
Наслідки порушення охоронного режиму можуть призвести не лише до матеріальних збитків, але й до зупинки транспортування містян, соціальної напруженості та загрози життю та здоров’ю громадян. Умови виконання договору вимагають цілодобового, безперервного та високоякісного функціонування охоронних систем (відеоспостереження, системи контролю доступу, засоби зв’язку, спеціальні засоби, тощо).
Право власності на це обладнання є найбільш надійною правовою гарантією того, що Виконавець матиме повний, безумовний та незалежний контроль над критично важливими технічними засобами протягом всього строку договору.
Ризики альтернативних правових форм (оренда, лізинг) є неприйнятними для об’єкта критичної інфраструктури:
• Ризик розірвання договору з власником обладнання (третьою особою).
• Ризик виникнення майнових/фінансових суперечок між орендодавцем та Виконавцем, що може призвести до арешту або вилучення обладнання.
• Втрата часу на узгодження з третьою стороною у разі аварійного ремонту чи модернізації обладнання.
• Неможливість оперативної передислокації або зміни конфігурації обладнання без згоди його власника.
Ця умова прямо випливає з принципу пропорційності (ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки є адекватною меті – забезпечити максимально стабільне, незалежне та безперебійне функціонування систем охорони.
Вимога тендерної документації про обов’язкову наявність у власності обладнання, приладів та спеціальних засобів не є дискримінаційною. Вона є об’єктивно необхідною, пропорційною та прямо випливає з особливостей предмета закупівлі – охорони об’єктів критичної транспортної інфраструктури, що забезпечує життєдіяльність великого міста.
Ця вимога встановлена для мінімізації будь-яких ризиків, що можуть вплинути на безперервність та якість охоронних послуг, і спрямована на залучення учасників, здатних гарантувати найвищий рівень стабільності та незалежності у виконанні договору.
Тендерна документація залишається без змін.
25.12.2025, 22:42
Завірена копія МВС
Общий вопрос о закупке
Пунктом 2.1. Розділу 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надати - документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником), що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
- документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Просимо надати роз’яснення, яким чином уповноважений органом МВС повинен завірити копію документів, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів?
- документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Просимо надати роз’яснення, яким чином уповноважений органом МВС повинен завірити копію документів, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:23)
Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
25.12.2025, 22:45
Щодо видачі відповідних документів
Общий вопрос о закупке
Пунктом 2.1. Розділу 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надати - документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником), що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника.
Просимо надати роз’яснення, ким повинен бути виданий документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника?
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника.
Просимо надати роз’яснення, ким повинен бути виданий документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:24)
Доброго дня.
Видавцем є лікарська комісія (ЛК) лікувально-профілактичного закладу, який має право проводити такі огляди.
Документом є офіційна довідка (медичний висновок), яка оформлюється за встановленою формою, підписується головним лікарем (або його заступником) та затверджується печаткою медичного закладу.
Зміст документа має містити висновок про те, що за станом здоров'я (фізичним та психічним) у особи відсутні протипоказання для роботи охоронником.
У складі тендерної пропозиції необхідно надати для кожного заявленого працівника охорони копію довідки (медичного висновку) за чинної форми, передбаченої наказом МОЗ на момент проведення огляду, видану лікарською комісією лікувально-профілактичного закладу, яка підтверджує, що за станом здоров'я протипоказань до виконання обов'язків охоронника не виявлено.
Видавцем є лікарська комісія (ЛК) лікувально-профілактичного закладу, який має право проводити такі огляди.
Документом є офіційна довідка (медичний висновок), яка оформлюється за встановленою формою, підписується головним лікарем (або його заступником) та затверджується печаткою медичного закладу.
Зміст документа має містити висновок про те, що за станом здоров'я (фізичним та психічним) у особи відсутні протипоказання для роботи охоронником.
У складі тендерної пропозиції необхідно надати для кожного заявленого працівника охорони копію довідки (медичного висновку) за чинної форми, передбаченої наказом МОЗ на момент проведення огляду, видану лікарською комісією лікувально-профілактичного закладу, яка підтверджує, що за станом здоров'я протипоказань до виконання обов'язків охоронника не виявлено.
25.12.2025, 22:51
Кількість пристроїв
Общий вопрос о закупке
Пунктом 2.5. Розділу 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати - Довідка у довільній формі щодо наявності у охоронників, (в кількості не менше двадцяти чотирьох), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії витягу/посвідчення/дозволу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням сканованих копій цих витягів/посвідчень/дозволів. Витяги/посвідчення/дозволи повинні бути чинними не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі.
Запитання: Яка кількість пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії повинна бути в суб’єкта охоронної діяльності, якому належать групи швидкого реагування?
Запитання: Яка кількість пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії повинна бути в суб’єкта охоронної діяльності, якому належать групи швидкого реагування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:25)
Доброго дня.Відповідно до вимог, вказаних у пункті 2.5 Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, суб’єкт охоронної діяльності повинен підтвердити, що кожен охоронець, якого планується задіяти у групі швидкого реагування, має пристрій для відстрілу гумових куль несмертельної дії.
З умови випливає, що мінімальна кількість охоронців, яких планується задіяти — 24 особи.
Таким чином, відповідь на запитання:
Кількість пристроїв повинна бути не менше 24 (одна одиниця на кожного охоронця групи швидкого реагування), оскільки вимога замовника прямо стосується наявності пристроїв у цих конкретних працівників.
Замовник не вимагає додаткового резерву пристроїв поза цією кількістю, тому достатньо підтвердити наявність пристроїв для кожного з 24 охоронців, зазначених у довідці.
З умови випливає, що мінімальна кількість охоронців, яких планується задіяти — 24 особи.
Таким чином, відповідь на запитання:
Кількість пристроїв повинна бути не менше 24 (одна одиниця на кожного охоронця групи швидкого реагування), оскільки вимога замовника прямо стосується наявності пристроїв у цих конкретних працівників.
Замовник не вимагає додаткового резерву пристроїв поза цією кількістю, тому достатньо підтвердити наявність пристроїв для кожного з 24 охоронців, зазначених у довідці.
25.12.2025, 23:30
Дискримінаційні вимога ТД
Общий вопрос о закупке
У тендерній документації Замовником встановлено вимогу щодо надання на працівників зазначених в пунктах 2.1., 2.2.,2.4., та 2.5. Додатку 1 до тендерної документації документу або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю;
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, обмежує коло учасників закупівлі та такою, що порушує законні права та інтереси учасників закупівлі з огляду на наступне:
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №№ 425/37761, 426/37762 від 15.04.2022, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок).
Замовити витяг в електронній формі можна за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів.
Таким чином, Замовник встановивши в тендерній документації дану вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 та статтею 22 Закону.
Оскільки згідно з вимогами Особливостей, термін на подачу тендерної пропозиції учасником складає 7 днів - дана вимога Замовника має дискримінаційний характер та обмежує коло учасників закупівлі та в подальшому може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації з зазначенням строку видачі довідок не раніше 90 (дев’яносто) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, обмежує коло учасників закупівлі та такою, що порушує законні права та інтереси учасників закупівлі з огляду на наступне:
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №№ 425/37761, 426/37762 від 15.04.2022, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок).
Замовити витяг в електронній формі можна за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів.
Таким чином, Замовник встановивши в тендерній документації дану вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 та статтею 22 Закону.
Оскільки згідно з вимогами Особливостей, термін на подачу тендерної пропозиції учасником складає 7 днів - дана вимога Замовника має дискримінаційний характер та обмежує коло учасників закупівлі та в подальшому може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації з зазначенням строку видачі довідок не раніше 90 (дев’яносто) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 17:26)
Доброго дня. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності встановлених вимог.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити.
Встановлена Замовником вимога щодо надання довідки (витягу) про відсутність судимості у працівників учасника не є дискримінаційною, оскільки:
• така довідка видається уповноваженим органом МВС України;
• отримання довідки можливе в електронній формі через офіційний державний сервіс МВС України;
• вимога є однаковою для всіх учасників та не надає переваг будь-якому з них.
Відповідно до Наказу МВС України від 30.03.2022 №207, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відповідних відомостей. Зазначеним нормативним актом передбачена можливість отримання витягу як в електронній, так і в паперовій формі.
При цьому строк підготовки витягу у загальному порядку становить до 10 робочих днів, а у виняткових випадках — до 30 календарних днів, що Замовником було враховано при визначенні строків подання тендерних пропозицій.
Встановлений Замовником строк дії довідки (не раніше 60 днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю) є обґрунтованим, пропорційним меті закупівлі та таким, що не обмежує конкуренцію, з урахуванням специфіки предмета закупівлі та необхідності підтвердження належної ділової репутації персоналу.
Таким чином, вимоги тендерної документації відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель та не мають дискримінаційного характеру.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити.
Встановлена Замовником вимога щодо надання довідки (витягу) про відсутність судимості у працівників учасника не є дискримінаційною, оскільки:
• така довідка видається уповноваженим органом МВС України;
• отримання довідки можливе в електронній формі через офіційний державний сервіс МВС України;
• вимога є однаковою для всіх учасників та не надає переваг будь-якому з них.
Відповідно до Наказу МВС України від 30.03.2022 №207, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відповідних відомостей. Зазначеним нормативним актом передбачена можливість отримання витягу як в електронній, так і в паперовій формі.
При цьому строк підготовки витягу у загальному порядку становить до 10 робочих днів, а у виняткових випадках — до 30 календарних днів, що Замовником було враховано при визначенні строків подання тендерних пропозицій.
Встановлений Замовником строк дії довідки (не раніше 60 днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю) є обґрунтованим, пропорційним меті закупівлі та таким, що не обмежує конкуренцію, з урахуванням специфіки предмета закупівлі та необхідності підтвердження належної ділової репутації персоналу.
Таким чином, вимоги тендерної документації відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель та не мають дискримінаційного характеру.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
26.12.2025, 09:44
Вимоги до відеосистеми
Общий вопрос о закупке
Пунктом 13 Таблиці 2 "Інші вимоги до учасників закупівлі" Додатку 1 "Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації" до тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен встановити систему відеоспостереження на кожний пост охорони для контролю несення служби охоронників. Враховуючи зазначене просимо детальну інформацію щодо вимог та переліку, в тч технічних вимог/характеристик до відеосистеми, оскільки це буде впливати на формування ціни тендерної пропозиції учасників.
26.12.2025, 09:53
Відеосистема
Общий вопрос о закупке
Пунктом 13 Таблиці 2 "Інші вимоги до учасників закупівлі" Додатку 1 "Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації" до тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен встановити систему відеоспостереження на кожний пост охорони для контролю несення служби охоронників.
Система відеоспостереження складається з одного або декількох відеокамер, програмованого відеореєстратора з жорстким диском для зберігання відеозаписів, монітора для перегляду зображень (за потреби), блоку безперебійного живлення та монтажних кабелів для підключення системи. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації "Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" передбачено 21 пост.
Враховуючи зазначене чи правильно ми розуміємо, що Виконавець повинен після підписання договору встановити 21 комплект системи відеоспостереження?
Система відеоспостереження складається з одного або декількох відеокамер, програмованого відеореєстратора з жорстким диском для зберігання відеозаписів, монітора для перегляду зображень (за потреби), блоку безперебійного живлення та монтажних кабелів для підключення системи. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації "Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" передбачено 21 пост.
Враховуючи зазначене чи правильно ми розуміємо, що Виконавець повинен після підписання договору встановити 21 комплект системи відеоспостереження?
26.12.2025, 09:56
Система відеоспостереження
Общий вопрос о закупке
Пунктом 13 Таблиці 2 "Інші вимоги до учасників закупівлі" Додатку 1 "Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації" до тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен встановити систему відеоспостереження на кожний пост охорони для контролю несення служби охоронників.
Система відеоспостереження складається з одного або декількох відеокамер, програмованого відеореєстратора з жорстким диском для зберігання відеозаписів, монітора для перегляду зображень (за потреби), блоку безперебійного живлення та монтажних кабелів для підключення системи. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації "Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" передбачено 21 пост.
Просимо повідомити яким чином Замовник планує сплачувати за встановлення системи відеоспостереження, оскільки відповідно до ДК 021:2015 це зовсім інший предмет закупівлі?
Система відеоспостереження складається з одного або декількох відеокамер, програмованого відеореєстратора з жорстким диском для зберігання відеозаписів, монітора для перегляду зображень (за потреби), блоку безперебійного живлення та монтажних кабелів для підключення системи. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації "Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" передбачено 21 пост.
Просимо повідомити яким чином Замовник планує сплачувати за встановлення системи відеоспостереження, оскільки відповідно до ДК 021:2015 це зовсім інший предмет закупівлі?
26.12.2025, 10:19
Документи щодо особи, яка здійснює організацію заходів охорони
Общий вопрос о закупке
Пунктом 2.4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинна надати документи, які підтверджують проходження особою до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку. Враховуючи зазначене, просимо Замовника повідомити яким нормативно-правовим актом визначено цей «установлений порядок» та хто повинен видача цей документа?
26.12.2025, 10:28
Додаток 3 до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Додаток 3 до тендерної документації Замовника передбачає зазначення Учасником "ІПН". Враховуючи, що цей пункт не містить примітки "за наявності" ми так розуміємо, що цей "ІПН" обов'язково повинен бути у кожного учасника. При цьому сама тендерна документація не містить тлумачення цього скорочення. Просимо надати роз'яснення, що саме Замовник розуміє під цим скороченням?
26.12.2025, 12:46
Додаток 4 до ТД проєкт договору
Общий вопрос о закупке
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Пунктом 12.5 Розділу 12 «Інші умови» Додатку 4 до тендерної документації «ПРОЄКТ Договору № ____ про надання послуг» передбачено – «Виконавець є/не є платником податку на прибуток на загальних умовах, не платник ПДВ», враховуючи зазначене наша компанія, яка є платником ПДВ штучно обмежена Замовником щодо можливості приймати участь цій закупівлі.
Враховуючи зазначення, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації виключити норму «не платник ПДВ» з пункту 12.5 Розділу 12 «Інші умови» Додатку 4 до тендерної документації «ПРОЄКТ Договору № ____ про надання послуг»
Пунктом 12.5 Розділу 12 «Інші умови» Додатку 4 до тендерної документації «ПРОЄКТ Договору № ____ про надання послуг» передбачено – «Виконавець є/не є платником податку на прибуток на загальних умовах, не платник ПДВ», враховуючи зазначене наша компанія, яка є платником ПДВ штучно обмежена Замовником щодо можливості приймати участь цій закупівлі.
Враховуючи зазначення, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації виключити норму «не платник ПДВ» з пункту 12.5 Розділу 12 «Інші умови» Додатку 4 до тендерної документації «ПРОЄКТ Договору № ____ про надання послуг»