Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.04.2019 11:33. Дата последнего редактирования мониторинга 24.04.2019 13:05

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-04-02-000059  
ID 0b8a44c34e464bf59c10be5041bab33f  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.04.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 01.11.2018 б/н), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Хозхімсервіс» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 07.12.2018 № 2 (далі – договір № 2) та додаткову угоду від 07.12.2018 № 1 до договору № 2, пояснення Замовника від 11.04.2019 року. За результатами проведення процедури відкритих торгів між Замовником та Переможцем укладено договір № 2 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вул. Сонячна в с.Гора Бориспільського району Київської області на загальну суму 1 563 147,49 гривень. Відповідно до п. 4.1 договору № 2 термін виконання робіт – до 31.12.2018, з моменту підписання договору. Згідно з п.15.9 договір № 2 набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2018 року. Додатковою угодою від 07.12.2018 № 1 до договору № 2 у зв’язку з несприятливими погодними умовами, які перешкоджають веденню робіт по ремонту дорожнього покриття, мотивуючи підставами, передбаченими п.4 ч.4 ст.36 Закону, Замовником внесено наступні зміни:термін виконання робіт продовжено до 01.06.2019 року;строк дії договору продовжено до 31.12.2019 року;внесено зміни до календарного плану щодо виконання робіт (з січня 2019 по травень 2019 року);договірна ціна на 2019 рік складає 1 563 147,49 гривень.Однак, лист від 06.12.2018 б/н ТОВ «Білдінг Енд Девелопмент Груп», на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору. Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено ч. 4 ст. 36 Закону, якою визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. Крім того, перевіркою документів встановлено, що Додаток № 3 (дефектний акт) до договору № 2, що є невід’ємною частиною договору, не оприлюднений в електронній системі закупівель, чим порушено норми ч.1 ст. 10 Закону.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 22.04.2019 11:25  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, розкритті тендерних пропозицій, їх розгляді та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: при укладанні додаткової угоди встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 22.04.2019 11:25  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Договір опубліковано в повному обсязі. Дефектний акт додано. Порушення усунуто. Додаємо лист надісланий представнику ТОВ "Хозхімсервіс" від Гідрометеорологічного центру стосовно об"єктивних підтверджуючих обставин укладення додаткової угоди. Також відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016.№ 3302-06/34307-06 Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Разом з тим форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.  
Дата редактирования  
Дата создания 24.04.2019 13:04  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2019 № 69 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 01.04.2019 № 69 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-11-01-000428-b 01.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 01.04.2019 00:00  
Дата публикации 03.04.2019 12:14  
Дата создания 03.04.2019 12:14  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 407-99-71
kat_ya@i.ua 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 014-44-26
toma.nikolaychenko@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.04.2019 12:14 - 27.04.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 22.04.2019 11:25 - 08.05.2019 00:00