Процедура закупки объявлена 24.12.2025 17:16. Дата последних изменений - 24.12.2025 17:16
Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів шляхопроводу на вул. Кульпарківській у м. Львові (додаткові послуги)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-24-018220-a | |
| ID | 6e3f73dc86c041b3bc212f1698272478 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-23-027394-a |
Ожидаемая стоимость
3`760`044.76 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 3`760`044.76 Гривна (с НДС) | |
| Обоснование | На надання послуг: «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів шляхопроводу на вул. Кульпарківській у м. Львові» виготовлено проєктну документацію та в результаті її перевірки отримано позитивну експертну оцінку (від 13.06.2025 року № 04-04/236-13.06.25 ТзОВ “ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА”). У 2025 році, за результатами проведеної процедури відкритих тортів, укладено договір про закупівлю від 08.07.2025 № 2 н/І на надання послуг: «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів шляхопроводу на вул. Кульпарківській у м. Львові» з підрядною організацією Товариство з обмеженою відповідальністю «ВК РЕММ» на суму 23 298 000,00 грн з ПДВ. В процесі надання послуг, підрядною організацією виявлено невідповідності окремих проектних рішень фактичній конструкції елементів шляхопроводу, запропоновано внести відповідні зміни до проектно-кошторисної документації, а також встановлено необхідність виконання додаткових непередбачуваних послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг. Відповідно до зазначеного, а також з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, комісійно, за участю представників замовника, підрядника, проектної організації та технічного нагляду проведені додаткові обстеження об’єкта, за результатами яких, в ході надання послуг, прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації та включення додаткових послуг пов’язаних з предметом закупівлі основного договору. Зокрема, встановлено необхідність виконання додаткових послуг, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для реалізації проекту в повному обсязі, а саме: 1. Розбирання конструкцій моста У зв'язку з необхідністю влаштовувати вузли спряження тротуарів шляхопроводу із тротуарами на підходах необхідно врахувати збільшення обсягів розбирання асфальтобетонного покриття обох тротуарів та ґрунту у поперечних штрабах на обох підходах. Після розбирання асфальтобетонного покриття проїзної частини при огородженні безпеки з обох боків моста було уточнено конструкцію проїзної частини: поверх залізобетонної плити проїзної частини був виконаний вирівнюючий шар бетону, нанесена рулонна гідроізоляція, а поверх неї був вкладений захисний шар цементобетону. У ряді місць цей комплекс є суттєво ослаблений внаслідок багаторічних замокань та циклічних процесів замерзання – танення. Його необхідно розібрати та виконати ці додаткові послуги із розбирання. Після розбирання асфальтобетонного покриття проїзної частини над обома береговими опорами були уточнені розміри залізобетонних конструкцій старих непрацездатних деформаційних швів. Необхідно виконати додаткові обсяги розбирання залізобетонних елементів деформаційних швів. Під час розбирання огородження безпеки парапетного типу було уточнено конструкцію збірних залізобетонних блоків огородження безпеки: у складі їхнього перерізу наявні додаткові частини, занурені у вирівнюючий шар бетону, і фактично блоки були на 15 см вищими, ніж вважалося раніше. Необхідно врахувати (виконати) збільшення обсягів розбирання огородження безпеки парапетного типу з обох боків моста. Після розбирання огородження безпеки парапетного типу була уточнена конструкція тротуарів. Вважалося, що при огородженні безпеки тротуарні плити оперті на збірні залізобетонні елементи балочного типу (як і з зовнішніх боків). Після розбирання огородження безпеки парапетного типу з'ясувалося, що залізобетонні плити із розмірами в плані 1,4 × 3 м (що знаходяться при огородженні безпеки) оперті на збірні залізобетонні елементи балочного типу лише в околі середини тротуару, а з боку проїзної частини їхнє опирання виконане на шар слабкого цементобетону, крупним наповнювачем якого є річковий гравій крупної фракції. В окремих місцях плити буквально були опертими на крупні річкові камені. Згаданий шар володіє напрочуд низькою міцністю і розбирався вручну без залучення додаткових інструментів. Необхідно виконати додаткові обсяги розбирання цього шару. 2. Ремонт тротуарів Після розбирання асфальтобетонного покриття тротуарів моста було уточнену їхню конструкцію. Вважалося, що тротуарні плити є збірними залізобетонними з розмірами в плані 3 × 3 м, і між цими збірними плитами наявні лише поперечні шви. Первинним робочим проектом була передбачена герметизація цих поперечних швів за допомогою монолітного залізобетону. Проте після розбирання асфальтобетонного покриття тротуарів з'ясувалося, що тротуари споруджені із збірних залізобетонних плит із розмірами в плані 1,4 × 3 м та 1,77 × 3 м, і відповідно між плитами наявні не лише поперечні, а й поздовжні шви. У численних місцях торці тротуарних плит мали пошкодження бетону із оголенням арматури. Було запропоновано забезпечити герметизацію тротуару за допомогою спорудження монолітних залізобетонних тротуарних плит поверх збірних плит тротуарів; при цьому згадані монолітні плити виконуються за температурно-нерозрізною статичною схемою, герметично перекриваючи деформаційні шви над береговими опорами Оп-0 та Оп-4. Ці додаткові послуги необхідно виконати. Через розбирання слабкого шару бетону під внутрішніми збірними тротуарними плитами постала потреба у створенні надійного опирання тротуарних плит лівого тротуару з боку проїзної частини за допомогою спорудження монолітних залізобетонних вузлів опирання. Необхідно виконати ці додаткові послуги. Оскільки монолітні залізобетонні тротуарні плити заведені на підходи, при відновленні асфальтобетонного покриття тротуарів необхідно влаштовувати вузли спряження тротуарів шляхопроводу із тротуарами на підходах. Необхідно врахувати збільшення обсягів відновлення асфальтобетонного покриття обох тротуарів на обох підходах. 3. Ремонт берегових опор Після розбирання асфальтобетонного покриття обох тротуарів та проїзної частини над перехідними плитами та шафовими стінками берегових опор Оп-0 та Оп-4 були виявлені дефекти верхніх граней шафових стінок берегових опор та перехідних плит тротуарів: їхні поверхні пошкоджені внаслідок тривалого замокання під час експлуатації із порушеною гідроізоляцією. Необхідно виконати ремонт цих ділянок. 4. Відновлення огородження безпеки Після уточнення конструкції проїзної частини моста та геометричних параметрів існуючих тротуарів, а також коригування проектних рішень щодо ремонту тротуарів були відкориговані проектні рішення щодо відновлення огородження безпеки парапетного типу. Необхідно виконати низку додаткових робіт по відновленню огородження безпеки. 5. Відновлення системи водовідведення Після уточнення конструкції проїзної частини моста та розбирання вирівнюючого шару бетону по краях проїзної частини виникла потреба у перегляді проектних рішень по відновленню системи водовідведення. Необхідно виконати низку додаткових робіт по відновленні системи водовідведення. 6. Відновлення деформаційних швів Під час передпроектного обстеження було встановлено, що головні балки прогонової будови встановлені не в одному рівні, а із регулюванням висотного положення як впоперек моста, так і вздовж. Після розбирання асфальтобетонного покриття над береговою опорою Оп-0 було встановлено, що прогонова будова, вирівнюючий шар бетону, шафова стінка опори Оп-0 та перехідні плити також виконані із односкатним поперечним ухилом (імовірно, через вписування у підхід до опори Оп-0 перехідної кривої). Необхідно відкоригувати проектні рішення по спорудженню монолітного залізобетонного деформаційного шва над опорою Оп-0. Крім того, необхідно виконати низку додаткових робіт по відновленню обох деформаційних швів, породжених уточненням конструкції проїзної частини шляхопроводу. 7. Відновлення проїзної частини Внаслідок уточнення конструкції проїзної частини необхідно переглянути проектні рішення щодо відновлення проїзної частини та врахувати у робочому проекті додаткові роботи. Також необхідно врахувати додаткові роботи по частковому ремонту тротуарних бордюрів на обох підходах обох сторін шляхопроводу. Функцію цих бордюрів виконують блоки огородження безпеки парапетного типу, суттєво заглиблені у насипи та покриття підходів, бетон верхньої зони цих блоків є суттєво зруйнованим із оголенням арматури, і існує можливість виконати відновлення цих зруйнованих елементів. 8. Підсилення головних балок Під час робіт з посилення головних балок було встановлено, що 11 із 16 балок мають середні руйнування захисного шару бетону, а 5 балок (балки Б-3, Б-4 та Б-16 прогону 1 – 2, балки Б-16 та Б-17 прогону 2 – 3) мають значні руйнування захисного шару. Внаслідок цих значних руйнувань зростає витрата кварцового піску як наповнювача полімербетону та, відповідно, витрата полімерної композиції для об'ємних дефектів Ренокюр-О. Необхідно врахувати збільшення цих обсягів при наданні послуг. Виконання зазначених додаткових послуг є необхідним для завершення виконання проекту в повному обсязі. За результатами вищенаведеного, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація в результаті перевірки отримала позитивну експертну оцінку (від 22.12.2025 року № 04-04/580-22.12.25 ТзОВ “ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА”). Загальна очікувана вартість додаткових послуг пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, необхідних для реалізації проекту, становить 3 760 044,76 грн, що не перевищує 50% ціни основного (первинного) договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі не пізніше трьох років після укладення договору про закупівлю. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у разі коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг (можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі; закупівля додаткових послуг у того самого надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі) закупівля може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Виходячи із вищенаведеного, доцільно укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на надання послуг із ТзОВ «ВК РЕММ» на суму – 3 760 044,76 грн з ПДВ. Додатки: 1. Копія експертної оцінки від 13.06.2025 № 04-04/236-13.06.25. 2. Копія експертної оцінки від 22.12.2025 № 04-04/580-22.12.25. 3. Копія договору від 08.07.2025 № 2 н/І. 4. Копія протоколу №1 виїзної наради по об’єкті від 08.09.2025. 5. Копія протоколу №2 виїзної наради по об’єкті від 20.10.2025. | |
| Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
|
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
24.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
24.12.25
Спецификация закупки
| 1) |
Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів шляхопроводу на вул. Кульпарківській у м. Львові (додаткові послуги)
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Кульпарківська
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 17:16
Версия документа от: 24.12.2025 17:16
ID: ecec0bc7702643a792708e6d6b96229e
|
?:tender item config
▼Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 34814670 |
| Юридический адрес | 79008, Україна, Львівська область, Львів, ПЛ.РИНОК, будинок 1 |
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
3`760`044.76
Гривна с НДС
Победитель
24.12.2025 17:14
Заключенные договоры
Номер договора
39 н/І
Дата подписания
23.12.2025
Дата начала действия
23.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
3`760`044.76 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
3`133`370.63 Гривна
