Процедура закупки объявлена 24.12.2025 15:43. Дата последних изменений - 24.12.2025 15:43
Фарш зі свинини та яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-24-016130-a | |
| ID | 3b549ab703db4e8aa9b6e60ff5e4e0b9 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-24-019702-a |
Ожидаемая стоимость
898`560.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок.Строк ( термін) поставки товару: з 01.01.2026 р. до 31.12.2026 року включно.Поставка товару Замовнику здійснюється протягом 5-ти календарних днів з дня подачі заявки Постачальнику.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 898`560.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
24.12.25
Прием предложений
до 29.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Фарш зі свинини та яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437
ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 98
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок.Строк ( термін) поставки товару: з 01.01.2026 р. до 31.12.2026 року включно.Поставка товару Замовнику здійснюється протягом 5-ти календарних днів з дня подачі заявки Постачальнику.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5200 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 15:43
Версия документа от: 24.12.2025 15:43
ID: fb10a2d3d3e448ea9c74f2400aea0f53
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 15:43
Версия документа от: 24.12.2025 15:43
ID: a9a06b83458d4390a3ed3ea4b8af9df0
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид м'яса: свинина, яловичина
Термічний стан: охолоджений
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4437
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 24.12.2025 15:43 | |
| Начало периода приема предложений | 24.12.2025 15:43 | |
| Окончание периода приема предложений | 29.12.2025 09:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05384318 |
| Юридический адрес | 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 98 |
