Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.12.2025 12:57. Дата последних изменений - 23.12.2025 12:57

Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи

Идентификатор закупки UA-2025-12-23-009682-a  
ID 5adadfdc05e54af697e8dfe0a4246291  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-23-011604-a  
Ожидаемая стоимость
3`999`960.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"  
Ожидаемая стоимость 3`999`960.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 7 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» 1.2. місцезнаходження замовника: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Володимира Сікевича, буд. 28 1.3. ідентифікаційний код замовника: 24521399 1.4. категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності: 2.1. Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи. 3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 999 960,00 грн. 4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 3110 5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: Закупівля без використання електронної системи закупівель 5.1. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель 5.2.Орієнтовний початок проведення: грудень 2025 року. 6. Примітки: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 7 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 7 пункту 13 Особливостей: після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Закупівля додаткового обсягу товару в того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. 30.10.2025 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 4643-IX від 21.10.2025. Законом № 4643-IX передбачено продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 05.11.2025 на 90 діб, тобто до 5 години 30 хвилин 03.02.2026. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Закупівля додаткового обсягу товару в того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю. На підставі службової записки начальника відділу адміністрування системи автоматичної фіксації від 19.12.2025 № вн-4726 між ДУ ЦІТ МВС України та ТОВ «Основи Безпеки» було укладено договір № 354/2025 від 22.12.2025 на закупівлю комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи. В зв’язку із наявною потребою в закупівлі комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в кількості 7 (семи) одиниць для потреб Замовника в 2025 році було розіслано лист від 22.12.2025 № 25/3758 із запитом щодо наявності комплексів у постачальників за такимиж технічними характеристиками комплексів, що і у процедурах закупівлі № UA-2025-11-14-013213-a, UA-2025-11-14-013213-a, UA-2025-11-14-001015-a, UA-2025-11-13-012854-a, UA-2025-11-12-005942-a, UA-2025-09-24-002042-a, UA-2025-09-01-007734-a. Отримано зворотній лист від ТОВ «Основи Безпеки» від 22.12.2025 № 01/22 щодо наявності 3 (трьох) комплексів на складах та можливість його поставити у терміни, що необхідні Замовнику. У Замовника наявна можливість, щодо проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель Prozorro, у відповідності до підпункту 7 пункту 13 Особливостей, та укласти договір (додатковий) до договору № 252/2025 від 16.10.2025 року укладеному за результатом проведеної процедури закупівлі № UA-2025-09-24-002042-a. Водночас пунктом 7 пункту 13 Особливостей передбачено, що якщо у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Дана необхідність у постачальнику та додатковому товарі зумовлена необхідністю придбання комплексів з характеристиками, що відповідають характеристикам у процедурах закупівель, що наведені вище, у зв’язку із необхідністю сумісності системи автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху наявної у Замовника з даним типом обладнання. Обладнання повинно мати відповідність (наявність сертифікату перевірки типу) комплексів вимогам ДСТУ 8809:2018 «Метрологія. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відеофіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні. Метрологічні та технічні вимоги» (далі – ДСТУ) до метрологічних характеристик і значення метрологічних характеристик (клас точності, похибки, діапазон вимірювання), особливостям застосування засобу вимірювальної техніки. Успішне проходження комплексами тестування інформаційного обміну з системою фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі (закупівля комплексів, які не пройшли тестування може призвести до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням). Наявність взятих на облік і погоджених для впровадження комплексів аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод з готовою інфраструктурою. Зміна постачальника призвела б до необхідності придбання комплексів з іншими технічними та програмними характеристиками, що, у свою чергу, спричинило б виникнення несумісності, пов’язаної з: - експлуатацією комплексів; - технічним та сервісним обслуговуванням; - інтеграцією з функціональною підсистемою «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі» (далі – СФАП); - оновленням програмного забезпечення, супроводом та усуненням технічних збоїв. Зокрема: 1. Закуплені комплекси: - мають сертифікати перевірки типу та відповідають вимогам ДСТУ щодо метрологічних характеристик (клас точності, допустимі похибки, діапазони вимірювання); - успішно пройшли тестування інформаційного обміну з центральною системою автоматичної фіксації та вже експлуатуються у складі єдиної інфраструктури. 2. Закупівля комплексів іншого виробника або постачальника потребувала б: - проведення повторного тестування та адаптації; - доопрацювання програмного забезпечення; - додаткових витрат часу та коштів; - ризику виникнення збоїв у роботі системи та переривання процесів фіксації правопорушень. Варто додати, що в СФАП можлива інтеграція лише тих приладів контролю, які відповідають всім вимогам ДСТУ та наказу МВС від 06 квітня 2020 року № 326 “Про затвердження Порядку технічної експлуатації системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі”. Таким чином, закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника є технічно та економічно обґрунтованою. Закупівля та впровадження комплексів дозволить зменшити ризики, пов’язані із дорожньо-транспортними пригодами, зокрема ризики загибелі, отримання тілесних ушкоджень, знищення або пошкодження майна. Сприятиме зменшенню соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму. Підвищить ефективності задіяння екіпажів патрульної поліції за відповідними напрямами функціональної діяльності замість перебування в аварійно небезпечних місцях і місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод з метою зменшення показника аварійності. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування та змін до нього, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 7 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Закупівля додаткового обсягу товару в того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка від 19.12.2025 № вн-4726 з додатками. 2. Експертний висновок від 28.11.2025 № Ц-942. 3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-24-002042-a. 4. Лист ДУ ЦІТ МВС України від 22.12.2025 № 25/3758. 5. Лист ТОВ «Основи безпеки» від 22.12.2025 № 01/22  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
23.12.25

Спецификация закупки

1)
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху "EXPERT-FS", виробник ТОВ "Відео Сфера" (Україна)
ДК 021:2015: 35710000-4 - Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 24.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3 штука

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 12:57
Версия документа от: 23.12.2025 12:57
ID: 4c39311e87244aa488ddc68778de0758

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 24521399  
Юридический адрес 03151, Україна, Київська область, Київ, вул. Волинська, 26  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
3`999`960.00
Гривна с НДС
Победитель
23.12.2025 12:56

Заключенные договоры

Номер договора
354/2025
Дата подписания
22.12.2025
Дата начала действия
22.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
3`999`960.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
3`333`300.00 Гривна