Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.12.2025 13:03. Дата последних изменений - 23.12.2025 13:18

ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів)

Идентификатор закупки UA-2025-12-23-009922-a  
ID 46a3f106fe0049cebd33480d56b0d433  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-23-010291-a  
Ожидаемая стоимость
99`770.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОБЛАСНА КЛІНІЧНА НАРКОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ  
Ожидаемая стоимость 99`770.40 Гривна (без НДС)  
Обоснование У процесі виконання договору про закупівлю послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (військових), укладеного за результатами проведення закупівлі за тотожним предметом закупівлі, станом до 31.12.2025 року вичерпано передбачений договором обсяг послуг. Під час планування та здійснення зазначеної закупівлі виходили із фактичної кількості пацієнтів (військових), які перебували на лікуванні у закладі на той момент, а також із прогнозованих показників середнього ліжко-дня. Водночас упродовж дії договору виникли обставини, які об’єктивно не змогли передбачити на момент здійснення закупівлі, а саме: • збільшення кількості пацієнтів (військовослужбовців), які потребують стаціонарного лікування; • збільшення строків перебування пацієнтів на лікуванні; • необхідність безперервного забезпечення гарячим харчуванням пацієнтів з огляду на медичні показання та соціальну значущість послуги. Зазначені обставини призвели до дострокового використання обсягів послуг, визначених договором. Переривання надання послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (військових) є неприпустимим, оскільки може створити загрозу життю та здоров’ю осіб, які перебувають на лікуванні. З урахуванням викладеного виникла додаткова потреба у закупівлі послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (військових) на перехідний період, яку Замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
23.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
23.12.25

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61068, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Академіка Павлова,46; м.Харків, 61036, вул. Чорноморська, 5.
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 432 послуга

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 13:16
Версия документа от: 23.12.2025 13:16
ID: b8d1d0e57c49444b8ba2497cfe7042ba

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОБЛАСНА КЛІНІЧНА НАРКОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 24669110  
Юридический адрес 61013, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Світязька, будинок 1  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
99`770.40
Гривна без НДС
Победитель
23.12.2025 13:06

Заключенные договоры

Номер договора
2212/25
Дата подписания
22.12.2025
Дата начала действия
22.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
99`770.40 Гривна без НДС