Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.12.2025 16:50. Дата последних изменений - 25.12.2025 08:00

Лопатка яловича без кістки, охолоджена, ДСТУ 4589 (ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо) -

Идентификатор закупки UA-2025-12-22-020837-a  
ID 1bc7e55e002547df99a22e47c0ada849  
Ожидаемая стоимость
1`488`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями не рідше 2-х разів на тиждень без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Ожидаемая стоимость 1`488`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
22.12.25
Прием предложений
до 25.12.25
Квалификация
с25.12.25
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует