Процедура закупки объявлена 22.12.2025 16:13. Дата последних изменений - 26.12.2025 10:40
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-22-018953-a | |
| ID | 89c8735cc9fb484faaf87999c835db58 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
210`480.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЕЧЧИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 210`480.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.12.25
Период уточнений
до 27.12.25
Период обжалования
до 27.12.25
Прием предложений
до 30.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
31.12.25
25.12.2025, 15:32
МІНІМАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373
Вопрос о лотеПослуги з надання доступу до мережі Інте
Закупівля за предметом: вказати номер закупівлі та предмет за ДК 021:2015:72410000 -7 Послуги провайдері
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 10:39)
Відділ культури, туризму, молоді та спорту Чернеччинської сільської ради не являється власником або розпорядником інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, в яких обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом та не має доступу до інформації, що становить державну таємницю.
Предметом даної закупівлі є надання послуг доступу до мережі Інтернет. При цьому тендерною документацією не передбачено обробку інформації з обмеженим доступом або створення/експлуатацію інформаційно-телекомунікаційних систем, які підлягають обов’язковій атестації комплексної системи захисту інформації відповідно до законодавства у сфері технічного захисту інформації.
Мінімальні вимоги до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених Постановою КМУ №373 від 29.03.2006, покладають обов’язок забезпечення захисту інформації на власників або розпорядників інформаційних систем з урахуванням характеру інформації, що обробляється, та функціонального призначення таких систем. Зазначені акти не встановлюють прямого обов’язку для всіх постачальників послуг доступу до мережі Інтернет мати Атестат відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет-доступу (ЗВІД) у кожному випадку надання таких послуг.
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022), з урахуванням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема принципів добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, тому встановлення у тендерній документації обов’язкової вимоги щодо наявності у всіх учасників Атестата відповідності ЗВІД та експертного висновку до нього призвело б до необґрунтованого обмеження кола потенційних учасників та могло б мати ознаки дискримінації, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в запропонованій частині. Тендерна документація залишається без змін.
Предметом даної закупівлі є надання послуг доступу до мережі Інтернет. При цьому тендерною документацією не передбачено обробку інформації з обмеженим доступом або створення/експлуатацію інформаційно-телекомунікаційних систем, які підлягають обов’язковій атестації комплексної системи захисту інформації відповідно до законодавства у сфері технічного захисту інформації.
Мінімальні вимоги до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених Постановою КМУ №373 від 29.03.2006, покладають обов’язок забезпечення захисту інформації на власників або розпорядників інформаційних систем з урахуванням характеру інформації, що обробляється, та функціонального призначення таких систем. Зазначені акти не встановлюють прямого обов’язку для всіх постачальників послуг доступу до мережі Інтернет мати Атестат відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет-доступу (ЗВІД) у кожному випадку надання таких послуг.
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022), з урахуванням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема принципів добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, тому встановлення у тендерній документації обов’язкової вимоги щодо наявності у всіх учасників Атестата відповідності ЗВІД та експертного висновку до нього призвело б до необґрунтованого обмеження кола потенційних учасників та могло б мати ознаки дискримінації, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в запропонованій частині. Тендерна документація залишається без змін.
25.12.2025, 15:36
МІНІМАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373
Вопрос о лотеПослуги з надання доступу до мережі Інте
Закупівля за предметом: вказати номер закупівлі та предмет за ДК 021:2015:72410000 -7 Послуги провайдерів
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2025, 10:40)
Відділ культури, туризму, молоді та спорту Чернеччинської сільської ради не являється власником або розпорядником інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, в яких обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом та не має доступу до інформації, що становить державну таємницю.
Предметом даної закупівлі є надання послуг доступу до мережі Інтернет. При цьому тендерною документацією не передбачено обробку інформації з обмеженим доступом або створення/експлуатацію інформаційно-телекомунікаційних систем, які підлягають обов’язковій атестації комплексної системи захисту інформації відповідно до законодавства у сфері технічного захисту інформації.
Мінімальні вимоги до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених Постановою КМУ №373 від 29.03.2006, покладають обов’язок забезпечення захисту інформації на власників або розпорядників інформаційних систем з урахуванням характеру інформації, що обробляється, та функціонального призначення таких систем. Зазначені акти не встановлюють прямого обов’язку для всіх постачальників послуг доступу до мережі Інтернет мати Атестат відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет-доступу (ЗВІД) у кожному випадку надання таких послуг.
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022), з урахуванням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема принципів добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, тому встановлення у тендерній документації обов’язкової вимоги щодо наявності у всіх учасників Атестата відповідності ЗВІД та експертного висновку до нього призвело б до необґрунтованого обмеження кола потенційних учасників та могло б мати ознаки дискримінації, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в запропонованій частині. Тендерна документація залишається без змін.
Предметом даної закупівлі є надання послуг доступу до мережі Інтернет. При цьому тендерною документацією не передбачено обробку інформації з обмеженим доступом або створення/експлуатацію інформаційно-телекомунікаційних систем, які підлягають обов’язковій атестації комплексної системи захисту інформації відповідно до законодавства у сфері технічного захисту інформації.
Мінімальні вимоги до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених Постановою КМУ №373 від 29.03.2006, покладають обов’язок забезпечення захисту інформації на власників або розпорядників інформаційних систем з урахуванням характеру інформації, що обробляється, та функціонального призначення таких систем. Зазначені акти не встановлюють прямого обов’язку для всіх постачальників послуг доступу до мережі Інтернет мати Атестат відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет-доступу (ЗВІД) у кожному випадку надання таких послуг.
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022), з урахуванням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема принципів добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, тому встановлення у тендерній документації обов’язкової вимоги щодо наявності у всіх учасників Атестата відповідності ЗВІД та експертного висновку до нього призвело б до необґрунтованого обмеження кола потенційних учасників та могло б мати ознаки дискримінації, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в запропонованій частині. Тендерна документація залишається без змін.