Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2025 16:36. Дата последних изменений - 19.12.2025 17:00

Додаткові послуги по об’єкту: "Поточний ремонт приміщень поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня" за адресою: м. Львів, вулиця Кульпарківська, 95." -

Идентификатор закупки UA-2025-12-19-021438-a  
ID b187b7723fd84b60a631c1c49d201cc7  
Ожидаемая стоимость
1`269`413.02 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"  
Ожидаемая стоимость 1`269`413.02 Гривна (с НДС)  
Обоснование Процедури закупівель визначаються відповідно до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі-Особливості) та ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині, що не врегульовані Особливостями. Відповідно до п.14 Особливостей: Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей 1178 - Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Між Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІД БУДІНЖИНІРИНГ" та КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня», укладено договір №11-04 від «20» червня 2025 року за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2025-05-28-003133-a на надання послуг по об’єту: "Поточний ремонт приміщень поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня" за адресою: м. Львів, вулиця Кульпарківська, 95." (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) на суму 13 177 525,48 грн. (Тринадцять мільйонів сто сімдесят сім тисяч п’ятсот двадцять п’ять грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ – 2 196 254 грн. 25 коп. Під час надання послуг по об’єкту, було виявлено необхідність у виконанні додаткових послуг, перелік яких не було визначено при укладені вищезазначеного договору. Внаслідок звернення Виконавця було сформовано робочу групу, за результатами роботи якої було визначено перелік додаткових послуг, які необхідно виконати під час здійснення робіт по об’єкту. Детальний перелік внесених змін міститься у дефектному акті, що додається. В результаті отриманої інформації є доцільність проведення закупівлі на додаткові послуги. Укладення прямого договору згідно пп. 8 п.13 Особливостей проводиться за сукупності підстав: 1. Договір на додаткові послуги буде укладено з попереднім виконавцем, а саме з Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІД БУДІНЖИНІРИНГ" 2. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним Договором №11-04 від «20» червня 2025 року між Замовником та Виконавцем 3. Загальна вартість додаткових послуг становить 1269413.02грн. з ПДВ, що не перевищує 50 % вартості первинного договору №11-04 від «20» червня 2025 року 4. Закупівля додаткових аналогічних послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, який був укладений «20» червня 2025 року.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
19.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
19.12.25
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует