Процедура закупки объявлена 19.12.2025 15:28. Дата последних изменений - 19.12.2025 15:28
ЦОВ-25Т_242_ЗЦ: Апельсини, мандарини, банани -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-19-018718-a | |
| ID | 78098727d3c04a95a0b1d184d14802d5 |
Ожидаемая стоимость
166`463.75 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Ожидаемая стоимость | 166`463.75 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!