Процедура закупки объявлена 19.12.2025 12:35. Дата последних изменений - 19.12.2025 12:35
Хліб з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці; хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці; булочка здобна
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-19-010655-a | |
| ID | b36db64d24834bb290c0a7a80d8f53db | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-18-029372-a |
Ожидаемая стоимость
925`680.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р. Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ | |
| Ожидаемая стоимость | 925`680.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Хліб з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника.
Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р.
Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12000 кілограм
|
| 2) |
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника.
Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р.
Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3600 кілограм
|
| 3) |
Булочка здобна
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника.
Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р.
Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6600 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору Хліб.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 12:34
Версия документа от: 19.12.2025 12:34
ID: f6fcf2101cd14a82a578df680d927db5
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 12:35
Версия документа от: 19.12.2025 12:35
ID: c6f49247abb148e3b11c0ba069615315
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Ссылка на законодательство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Документами, що підтверджують надання Переможцем відбору забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору):
- оригінал банківської гарантії, що видана Переможцю відбору установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
- копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).) Ожидаемое значение: 5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Банківська гарантія забезпечення договору.
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид: хліб
Вид борошна: пшеничне
Нарізаний Ожидаемое значение: Да
Упаковка Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид: хліб
Вид борошна: житнє, пшеничне
Нарізаний Ожидаемое значение: Да
Упаковка Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид: булочка здобна
Начинка: без начинки
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 19.12.2025 12:35 | |
| Начало периода приема предложений | 19.12.2025 12:35 | |
| Окончание периода приема предложений | 24.12.2025 09:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08571340 |
| Юридический адрес | 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
