Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2025 10:41. Дата последних изменений - 22.12.2025 11:19

Спостереження за станом та технічне обслуговування автоматизованої системи відчинення дверей -

Идентификатор закупки UA-2025-12-19-004454-a  
ID aac0385be72b490f81920636debc7478  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-19-002416-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ АСВД", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`056`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
19.12.25
Период уточнений
до 24.12.25
Период обжалования
до 24.12.25
Прием предложений
до 27.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
29.12.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано