Процедура закупки объявлена 15.12.2025 18:00. Дата последних изменений - 18.12.2025 11:56
Послуги з ремонту трактора Т-150К з подальшим виготовленням, встановленням на трактор та наладкою комплекту обладнання комбінованого ходу для виконання маневрових робіт рухомого складу -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-15-022633-a | |
| ID | be15bcb4fc604f77a29cfd7313e88396 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`875`666.67 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`875`666.67 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
15.12.25
Период уточнений
до 19.12.25
Осталось1 день
Прием предложений
до 25.12.25
Аукцион
26.12.25
16.12.2025, 12:05
ідтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Общий вопрос о закупке
Щодо Вашої вимоги надання документів, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
Вимога:
- До довідки обов’язково має бути включена інформація:
- - про транспортний/і засіб/оби, що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або
- - про договір оренди транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або
- - про договір перевезення вантажів та/або
- - про договір транспортного експедирування.
- В підтвердження інформації зазначеній у довідці учасник повинен дати скановану копію документа , що підтверджує право власності на транспортний засіб що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або скановану копію вищезазначених договорів.
У вас відповідно до оголошення закупівля послуг, а підтвердження кваліфікаційних критеріїв для постачання товару. Вважаємо частину цієї вимоги недоцільною та такою, що потребує внесення змін до оголошення.
Вимога:
- До довідки обов’язково має бути включена інформація:
- - про транспортний/і засіб/оби, що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або
- - про договір оренди транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або
- - про договір перевезення вантажів та/або
- - про договір транспортного експедирування.
- В підтвердження інформації зазначеній у довідці учасник повинен дати скановану копію документа , що підтверджує право власності на транспортний засіб що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або скановану копію вищезазначених договорів.
У вас відповідно до оголошення закупівля послуг, а підтвердження кваліфікаційних критеріїв для постачання товару. Вважаємо частину цієї вимоги недоцільною та такою, що потребує внесення змін до оголошення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2025, 11:52)
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо:
Якщо Ви (Ваша організація) не плануєте залучати транспортні засоби для виконання робіт, це не означає, що інші потенційні учасники не будуть їх залучати. Тому вносити зміни та прибирати цю вимогу немає сенсу.
У Вашому випадку, у відповідності до вимог п.4 Розділу ІІІ Додатку 1 у довідці про матеріально-технічну базу Ви можете зазначити, що Ваша організація транспортний засіб залучати не буде/не планує.
Якщо Ви (Ваша організація) не плануєте залучати транспортні засоби для виконання робіт, це не означає, що інші потенційні учасники не будуть їх залучати. Тому вносити зміни та прибирати цю вимогу немає сенсу.
У Вашому випадку, у відповідності до вимог п.4 Розділу ІІІ Додатку 1 у довідці про матеріально-технічну базу Ви можете зазначити, що Ваша організація транспортний засіб залучати не буде/не планує.
16.12.2025, 12:10
по проекту договору
Общий вопрос о закупке
Предметом Вашої закупівлі є надання послуг, у додатку 4 до тендерної документації наведено договір на виконання робіт. При цьому сторони договору Замовник і Виконавець. Знайдіть грамотного юриста та приведіть свій договір у відповідність до норм чинного законодавства України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2025, 11:53)
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо:
Редакцію Технічних вимог до документації торгів складено відповідно до назви коду ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме – послуги з ремонту.
В договорах на виконання робіт (послуг) – Замовник і Виконавець – це обов’язкові сторони взаємодії.
Редакцію Технічних вимог до документації торгів складено відповідно до назви коду ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме – послуги з ремонту.
В договорах на виконання робіт (послуг) – Замовник і Виконавець – це обов’язкові сторони взаємодії.
16.12.2025, 12:28
щодо предмету закупівлі
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, доводимо до Вашого відома, що ви неправильно визначили предмет закупівлі, код ДК та відповідно подальші умови та вимоги закупівлі. 1) Ви не прописали це поточний ремонт чи капітальний, при цьому визначили одиницю виміру як послуга. Тобто мали на увазі поточний ремонт. Однак в технічних вимогах прописали ще й модернізацію, що включається виключно в капітальний ремонт. Тоді це будуть роботи і код ДК буде інший. Просимо визначитися та внести правки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2025, 11:54)
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо:
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання не містить роз’яснень щодо типу ремонту, але охоплює всі можливі операції по ремонтам.
Одиниця виміру співпадає з назвою коду.
Поточний ремонт – це підтримка технічного стану мототранспортного засобу при постійній експлуатації.
Капітальний ремонт полягає у відновленні працездатності мототранспортного засобу.
Модернізація полягає у поліпшенні (розширенні) можливостей експлуатації мототранспортного засобу.
Вважаємо код закупівлі обрано правильно.
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання не містить роз’яснень щодо типу ремонту, але охоплює всі можливі операції по ремонтам.
Одиниця виміру співпадає з назвою коду.
Поточний ремонт – це підтримка технічного стану мототранспортного засобу при постійній експлуатації.
Капітальний ремонт полягає у відновленні працездатності мототранспортного засобу.
Модернізація полягає у поліпшенні (розширенні) можливостей експлуатації мототранспортного засобу.
Вважаємо код закупівлі обрано правильно.
16.12.2025, 12:46
строки закупівлі
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, на що ви сподіваєтесь, оголосивши закупівлю 15.12.2025, аукціон в якій пройде у кращому випадку 26.12, при цьому строк надання послуг до 31.12.25. На те, що ніхто не зайде і ви підпишете прямий договір? У п. 11.12 проекту договору, викладеному у додатку 4 навіть прописано, що ВИКОНАВЕЦЬ має статус платника податку на прибуток та платника податку на додану вартість. Тобто ви заздалегідь, до розкриття пропозицій, знаєте про систему оподаткування учасника?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2025, 11:54)
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо:
Проєкт договору пропонує таку редакцію пунктів:
1. «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до ______ р. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо виконання робіт та оплати робіт, а також гарантійних зобов’язань, в межах строків, визначених умовами цього Договору.»
Строк дії договору буде визначатися після проведення торгів при його фактичному укладанню.
2. «11.12. ВИКОНАВЕЦЬ має статус платника податку на прибуток та платника податку на додану вартість ___________________________________.»
При укладанні договору учасник, який за результатами тендеру визначений переможцем, вказує свій фактичний стан статусу платника податку на додану вартість.
Проєкт договору пропонує таку редакцію пунктів:
1. «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до ______ р. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо виконання робіт та оплати робіт, а також гарантійних зобов’язань, в межах строків, визначених умовами цього Договору.»
Строк дії договору буде визначатися після проведення торгів при його фактичному укладанню.
2. «11.12. ВИКОНАВЕЦЬ має статус платника податку на прибуток та платника податку на додану вартість ___________________________________.»
При укладанні договору учасник, який за результатами тендеру визначений переможцем, вказує свій фактичний стан статусу платника податку на додану вартість.
16.12.2025, 13:06
Щодо кількості послуг
Общий вопрос о закупке
Просимо уточнити кількість предмету закупівлі, оскільки в оголошенні вказано 1 послугу, а при цьому у додатку 4 їх вказано більше 5, а в п.4 додатку 5- 4.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2025, 11:56)
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо:
Кількість предмету закупівлі - 1 послуга, а саме: Послуги з ремонту трактора Т-150К з подальшим виготовленням, встановленням на трактор та наладкою комплекту обладнання комбінованого ходу для виконання маневрових робіт рухомого складу (відповідно до коду ДК 021:20215), до якої відноситься весь перелік, що вказано в Технічних вимогах.
Кількість предмету закупівлі - 1 послуга, а саме: Послуги з ремонту трактора Т-150К з подальшим виготовленням, встановленням на трактор та наладкою комплекту обладнання комбінованого ходу для виконання маневрових робіт рухомого складу (відповідно до коду ДК 021:20215), до якої відноситься весь перелік, що вказано в Технічних вимогах.