Процедура закупки объявлена 15.12.2025 17:11. Дата последних изменений - 17.12.2025 11:00
Електрична енергія -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-15-021757-a | |
| ID | 4b67d7b6ab8f43f9bd296c15144af2b7 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`359`966.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце поставки: 79011, Львівська обл., м.Львів, вул. Стрийська,15 Кількість: 133 330 кВт*год, згідно Технічної специфікації
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПРИРОДООХОРОННА РЕКРЕАЦІЙНА УСТАНОВА ПАРК-ПАМ'ЯТКА САДОВО-ПАРКОВОГО МИСТЕЦТВА ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ " СТРИЙСЬКИЙ ПАРК" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`359`966.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
15.12.25
Период уточнений
до 20.12.25
Период обжалования
до 20.12.25
Прием предложений
до 23.12.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
24.12.25
17.12.2025, 10:47
Дискримінація учасників
Общий вопрос о закупке
Замовник у тендерній документації встановив ряд дискримінаційних умов, а саме вимагає надати Сертифікати ISO різного виду.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ ISO АМКУ при розгляді численних скарг встановив, що вимога надати сертифікати є дискримінаційною. Приклади рішень Комісії: від 10.05.2023 № 6270-р/пк-пз (UA-2023-04-26-009178-a); від 31.08.2023 № 13858-р/пк-пз (UA-2023-08-17-012915-a). АМКУ констатував таке: Згідно з пунктом 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 р.) (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають сертифікати, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії. ВИМАГАЄМО вилучити вищезазначені дискримінаційні умови. Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про публічні закупівлі винні особи несуть відповідальність. У випадку незадоволення цієї вимоги, буде подана скарга до АМКУ, що затягне процедуру закупівлі і призведе до несприятливих для замовника наслідків. ВСТАНОВИТИ УМОВИ, ЯКІ МОЖЕ ВИКОНАТИ ДУЖЕ ОБМЕЖЕНЕ КОЛО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ – Є АНТИКОНКУРЕНТИМИ УЗГОДЖЕНИМИ ДІЯМИ. УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ОДНОГО УЧАСНИКА ДОЗВОЛЯЄ ТАКОМУ ПРОПОНУВАТИ ЗАВИЩЕНУ ЦІНУ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО РОЗТРАТИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, ЗА ЩО ПЕРЕДБАЧЕНА КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СТ. 191 КК УКРАЇНИ.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ ISO АМКУ при розгляді численних скарг встановив, що вимога надати сертифікати є дискримінаційною. Приклади рішень Комісії: від 10.05.2023 № 6270-р/пк-пз (UA-2023-04-26-009178-a); від 31.08.2023 № 13858-р/пк-пз (UA-2023-08-17-012915-a). АМКУ констатував таке: Згідно з пунктом 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 р.) (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають сертифікати, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії. ВИМАГАЄМО вилучити вищезазначені дискримінаційні умови. Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про публічні закупівлі винні особи несуть відповідальність. У випадку незадоволення цієї вимоги, буде подана скарга до АМКУ, що затягне процедуру закупівлі і призведе до несприятливих для замовника наслідків. ВСТАНОВИТИ УМОВИ, ЯКІ МОЖЕ ВИКОНАТИ ДУЖЕ ОБМЕЖЕНЕ КОЛО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ – Є АНТИКОНКУРЕНТИМИ УЗГОДЖЕНИМИ ДІЯМИ. УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ОДНОГО УЧАСНИКА ДОЗВОЛЯЄ ТАКОМУ ПРОПОНУВАТИ ЗАВИЩЕНУ ЦІНУ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО РОЗТРАТИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, ЗА ЩО ПЕРЕДБАЧЕНА КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СТ. 191 КК УКРАЇНИ.
17.12.2025, 10:49
Дискримінаційні вимоги в ТД
Общий вопрос о закупке
Добрий день!
Замовнику, ви вимагаєте, З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії, Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/. На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист наступного змісту: «Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.». У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена.
Приклад рішення АМКУ: скарга у закупівлі UA-2024-07-24-001880-a Відповідно до абзацу 1 п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто замовник не може вимагати: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Умова про наявність статусу ППКО фактично передбачає в собі, що в учасника повинна бути певна матеріально-технічна база, тобто обладнання для зчитування даних комерційного обліку з лічильників, а також працівники відповідної кваліфікації для виконання цих функцій. Відповідно до пункту 1.1.5 Кодексу комерційного обліку, для виконання зобов’язань, визначених цим Кодексом, учасники ринку та споживачі повинні залучати ППКО, які мають відповідну реєстрацію в адміністратора комерційного обліку (далі - АКО), або зареєструватися в АКО як ППКО та самостійно виконувати функції ППКО. Відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 2.5.4 Кодексу комерційного обліку Оператори системи за місцем провадження ними господарської діяльності з розподілу/передачі електричної енергії за власний рахунок забезпечують: 2) гарантоване щодобове автоматизоване дистанційне зчитування даних з вузлів обліку з можливістю погодинного обліку та дистанційного зчитування результатів вимірювання в ТКО, де оператор системи є ВТКО; 3) гарантоване щодобове та щомісячне приймання/передачу та, за необхідності, обробку даних комерційного обліку від ППКО, суміжних операторів системи, інших учасників ринку та споживачів; Між постачальниками електричної енергії та операторами системи розподілу укладено договори про надання послуг з розподілу електричної енергії, за умовами яких оператори системи розподілу виконують функції ППКО в ролі ОЗД, тобто зчитують дані комерційного обліку та передають їх постачальнику е/е. Таким чином, електропостачальник не має необхідності та обов’язку реєструватися як ППКО, оскільки такі послуги йому надаються на договірних засадах.
Дана вимога є дискримінаційною, тому що постачальники не займаються комерційним обліком (зчитуванням) лічильників, цим займаються Оператори системи розподілу (ОСР). Чекаєм змін у Тендерній документації.
Замовнику, ви вимагаєте, З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії, Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/. На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист наступного змісту: «Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.». У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена.
Приклад рішення АМКУ: скарга у закупівлі UA-2024-07-24-001880-a Відповідно до абзацу 1 п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто замовник не може вимагати: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Умова про наявність статусу ППКО фактично передбачає в собі, що в учасника повинна бути певна матеріально-технічна база, тобто обладнання для зчитування даних комерційного обліку з лічильників, а також працівники відповідної кваліфікації для виконання цих функцій. Відповідно до пункту 1.1.5 Кодексу комерційного обліку, для виконання зобов’язань, визначених цим Кодексом, учасники ринку та споживачі повинні залучати ППКО, які мають відповідну реєстрацію в адміністратора комерційного обліку (далі - АКО), або зареєструватися в АКО як ППКО та самостійно виконувати функції ППКО. Відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 2.5.4 Кодексу комерційного обліку Оператори системи за місцем провадження ними господарської діяльності з розподілу/передачі електричної енергії за власний рахунок забезпечують: 2) гарантоване щодобове автоматизоване дистанційне зчитування даних з вузлів обліку з можливістю погодинного обліку та дистанційного зчитування результатів вимірювання в ТКО, де оператор системи є ВТКО; 3) гарантоване щодобове та щомісячне приймання/передачу та, за необхідності, обробку даних комерційного обліку від ППКО, суміжних операторів системи, інших учасників ринку та споживачів; Між постачальниками електричної енергії та операторами системи розподілу укладено договори про надання послуг з розподілу електричної енергії, за умовами яких оператори системи розподілу виконують функції ППКО в ролі ОЗД, тобто зчитують дані комерційного обліку та передають їх постачальнику е/е. Таким чином, електропостачальник не має необхідності та обов’язку реєструватися як ППКО, оскільки такі послуги йому надаються на договірних засадах.
Дана вимога є дискримінаційною, тому що постачальники не займаються комерційним обліком (зчитуванням) лічильників, цим займаються Оператори системи розподілу (ОСР). Чекаєм змін у Тендерній документації.
17.12.2025, 10:56
ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА НАЯВНІСТЬ АНТИКОНКУПЕНТНИХ ДІЙ
Общий вопрос о закупке
Замовник, у своїй тендерні документації вимагає, "....проведення особистого прийому споживачів на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області." А також Наказ про прийом на роботу посадової особи Учасника з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області та інші вимоги, що мають виконуватися на території Львівської області або суміжних областей.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА НАЯВНІСТЬ АНТИКОНКУПЕНТНИХ ДІЙ!
Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії» № 373 від 12.06.2018 р. Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу на ПЕВНІЙ ТЕРИТОРІЇ, ЗА ЗАБАГАНКОЮ ЗАМОВНИКА є необґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї УСІХ вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу/посадової особи/офісу/ приміщень чи будь-чого на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області.. Дякуємо за розуміння!
Сподіваємось на дотримання чинного законодавства, уповноваженою особою, пані Федишин Уляною та чекаєм змін.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА НАЯВНІСТЬ АНТИКОНКУПЕНТНИХ ДІЙ!
Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії» № 373 від 12.06.2018 р. Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу на ПЕВНІЙ ТЕРИТОРІЇ, ЗА ЗАБАГАНКОЮ ЗАМОВНИКА є необґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї УСІХ вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу/посадової особи/офісу/ приміщень чи будь-чого на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області.. Дякуємо за розуміння!
Сподіваємось на дотримання чинного законодавства, уповноваженою особою, пані Федишин Уляною та чекаєм змін.
17.12.2025, 11:00
Дискримінація
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику! Відповідно до вашої Тендерної документації учасник має підтвердити відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов, повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом (у формі довідки/акту/листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.
Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають документи, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії
Просимо роз'яснити, відповідно до якого нормативно-правового акту, Ви як споживач вимагаєте дану довідку? Відносини постачальника та інших учасників ринку не входять в коло повноважень споживачів. Яким нормативно-правовим актом передбачено право вимагати зазначені документи?
Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають документи, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії
Просимо роз'яснити, відповідно до якого нормативно-правового акту, Ви як споживач вимагаєте дану довідку? Відносини постачальника та інших учасників ринку не входять в коло повноважень споживачів. Яким нормативно-правовим актом передбачено право вимагати зазначені документи?