Процедура закупки объявлена 12.12.2025 21:35. Дата последних изменений - 12.12.2025 21:35
Бензин А-95 (Євро 5), талон
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-12-022056-a | |
| ID | a82fa1dc6f744a588fae731609974c31 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-12-027301-a |
Ожидаемая стоимость
81`018.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Важлива Умова: пальне закуповується для заправки спеціальної техніки, тому АЗС Постачальника повинна бути розташована на відстані не більше 5 км від адреси Замовника. Дана вимога прописана в проєкті договору. Бензин А-95 (Євро 5), талон . Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями за заявкою Замовника, підписаною уповноваженою особою Замовника (далі - Заявка) у строк, що не перевищує 3-х (трьох) календарних днів з дати отримання Постачальником Заявки, але в будь-якому випадку не пізніше дати припинення дії Договору. В заявці зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-СЕРВІС" ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 81`018.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
12.12.25
Прием предложений
до 17.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Бензин
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. М.Грушевського 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Важлива Умова: пальне закуповується для заправки спеціальної техніки, тому АЗС Постачальника повинна бути розташована на відстані не більше 5 км від адреси Замовника. Дана вимога прописана в проєкті договору.
Бензин А-95 (Євро 5), талон . Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями за заявкою Замовника, підписаною уповноваженою особою Замовника (далі - Заявка) у строк, що не перевищує 3-х (трьох) календарних днів з дати отримання Постачальником Заявки, але в будь-якому випадку не пізніше дати припинення дії Договору. В заявці зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1400 літр
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 21:34
Версия документа от: 12.12.2025 21:34
ID: b733bedaf5bb484096b30f18b93b09cd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 21:35
Версия документа от: 12.12.2025 21:35
ID: 801b9b76d792471eb28aad3c607640b3
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Ожидаемое значение: Да
Спосіб реалізації: талон
Октанове число (за дослідним методом): 95
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 12.12.2025 21:35 | |
| Начало периода приема предложений | 12.12.2025 21:35 | |
| Окончание периода приема предложений | 17.12.2025 21:19 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-СЕРВІС" ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 34658646 |
| Юридический адрес | 12403, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, село Глибочиця, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 2 |
